DISKUZE K ČLÁNKU Norris navrhuje vyškrtnout "nejhorší pravidlo, které kdy bylo vynalezeno"
Lando Norris po Velké ceně Saúdské Arábie zkritizoval část pravidel, které se věnují úpravám na vozech během červených vlajek. Britský pilot kvůli tomu přišel o spoustu cenných pozic.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Norris navrhuje vyškrtnout "nejhorší pravidlo, které kdy bylo vynalezeno"
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
airwar1939
16:42 07.12.2021 176.74.150.XXXMě racionálně nenapadá, proč by měli mít týmy právo cokoli dělat na voze v době, když je závod přerušen? Mnohem logickéjší a spravedlivější je jim to umožnit, až bude znovu odstartován, tedy kdo bude chtít cokoli dělat na vozu, započne s tím, až po restartu závodu.-
-
airwar1939
18:16 07.12.2021 176.74.150.XXXJasně, ale i ty by měly začít až po restartu závodu. A restartovat bych v časových odstupech z posledního kola před přerušením závodu. Když to zvládnou v klasickém lyžování či biatlonu, nenapadá mě důvod proč by to nezvládli vozy F1.
-
-
-
airwar1939
19:45 07.12.2021 176.74.150.XXXViz. příspěvek výše, po přerušení závodu bych startoval v pořadí a odstupech před přerušením závodu, zvládají to technologicky méně sofistikovane sporty, proč ne Formule 1?
-
-
-
-
GRAHAM
11:35 07.12.2021 88.103.231.XXXJo tento názor se dá pochopit, nicméně kdyby jel Lando první a měl náskok 30 sekund a box by trval 25 sekund a najednou by byla červená vlajka a on by nemohl přezout, copak by asi říkal ? Tudy cesta nevede...
Ale ano ..........vylepšete to. ....nastavit "pevný" čas za boxy a kdo bude přezouvat, tak se mu přičte čas a dle toho se "propadne" pořadím....čas by se určoval dle posledního standartního kola. Nic složitého.
Přepošlete to Rossovi , fakturovat za poradenství do zahraničí v Eurech umím. Děkuji. -
Situs
10:57 07.12.2021 88.101.227.XXXNejvětší problém vidím v tom že červená vlajka se na tomto okruhu aktivuje příliš snadno. Navíc neexistuje nějaké řešení které bude spravedlivé ke každému, to nejde. Nad čím bych se ale zamyslel je na tento konkrétní případ kdy k červené vlajce dojde po VSC či SC a všichni tak měli možnost přezout ještě pod SC. V takovém případě bych opravdu již výměnu gum při červené vlajce nepovoloval, jinak ano. -
Fanda.LH
10:01 07.12.2021 83.240.60.XXXJá bych výměnu pneu určitě umožňoval, bylo by ale fér nějak to kompenzovat v závislosti na tom, kolik zastávka zabere času... Tzn. před přerušením byl VSC zastávka znamenala ztrátu cca 15 sec => Přičíst + 15 sec... Nebyl VSC zastávka 25sec... Pak jezdce seřadit podle času a nechat tak odstartovat...-
Duncan66
10:14 07.12.2021 86.49.255.XXXTo bys pak musel menit poradi s temi tvymi casy i behem normalni SC faze atp. Takove nepredpokladane situace vzdycky na nekoho dopadnou negativne a nekdo vydela. Fer to neni, ale vymyslet to spravedlive, aby to nemelo na nikoho zadny dopad to realne nejde, resp. potom by zavody trvaly 2x dele, nez by se to vdycky vse spocitalo a vyresilo.
Za me byly obe cervene vlajky zbytecne a to je to nejhlavnejsi. Cervene vlajky by mely byt jen v mimoradnych pripadech, kdy jsou na trati brutalne sesrotovana auta, neda se vubec projet atp.-
Fanda.LH
19:17 07.12.2021 83.240.60.XXXSC není fér, ale pořád je to daleko od červené vlajky... Když se podíváme na tu první červenou vlajku, tak jejím vyvěšením defakto od zeleného stolu zasáhli do boje o titul MS... To bylo ukázkově na hlavu postavené... Asi by bylo fér ji buď vyvěsit hned nebo vyhlásit za 2 kola zastavujeme závod, vyměňte pneu teď, pak to nebude povolené apod...
Jak říkám, svým způsobem při zastavení závodu a restartu, to dává největší smysl opravit auto, vyměnit gumy atp. Ale v kombinaci se SC, VSC apod. je to prostě past na některé jezdce...-
odin
16:44 08.12.2021 77.240.96.XXXPodle mě byla první červená vlajka účelovou záležitostí. Dokonce si dovoluji zaspekulovat, že pokud by oba Mercedesy nepřezuly a nevrátily se za Maxe, který zastávku neměl, žádná červená vlajka by se nekonala. Takto si všichni spočítali, že ani jeden Mergl už stavět nebude a Max si bude muset odbýt zastávku v závodním režimu a nejspíše se ještě propadne, ale rozhodně se s tímto handycapem neposune před Lewise ani Bottase. FIA mu neskutečně letos tlačí káru vpřed. Jinak zastávám stejný názor jako Duncan66, že by se závod měl zastavovat jen v nejnutnějších případech zvláště, když mají možnosti SC a VSC. Odstranit auto, které je u bariéry daleko od tratě, by pod VSC, nebo SC neměl být problém. A na trati bylo čisto, Schumi se s nikým nesrazil, ten top poslal do bariéry svojí jezdeckou chybou.
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek