DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull půjde po zadním křídle Mercedesu za každou cenu
Napětí po závodě v Brazílii je vysloveně hmatatelné a Red Bull hodlá nadále šlapat Mercedesu na paty všemi způsoby. Posílen skutečností, že Verstappen za své jednání ve 48. kole předchozího závodu, hodil svému soupeři k nohám rukavici.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Red Bull půjde po zadním křídle Mercedesu za každou cenu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
Mansell_fan
08:25 20.11.2021 37.188.161.XXXPodle Buttona RB prostě neví čím u Mercedesu došlo k tomu exponenciálnímu nárůstu rychlosti. Neví to nikdo. Přitom Jenson podotknul, že pokud by to byla motorová záležitost, tak by musel mít Mercedes 50 koní navrch, což je z pohledu současných motorových pravidel nesmysl. Jde o to že oni jezdí s vysokým přítlakem a zároveň jsou nejrychlejší v přímém směru, takže to je svatý grál aerodynamiky. Pokud je vše v rámci pravidel, tak Mercedesu všechna čest. Horner k tomu podotknul že tady v Kataru to nebude mít takový efekt, nicméně i tak je Mercedes v průměru o 7 km na rovinkách rychlejší než RB-
-
Mansell_fan
09:21 20.11.2021 37.188.161.XXXJsem zvědavý jestli LH dostane ještě do konce roku nový motor.-
-
Mansell_fan
09:47 20.11.2021 37.188.161.XXXJinak to "tajemství" Mercedesu možná opravdu netkví v jedné jediné věci, ale je to prostě dokonalá optimalizace celého balíku. Mají nejnižší drag, vyměněný vyladěný motor a k tomu samozřejmě absolutně špičkového pilota. Jak už jsem psal, ty výměny motorů ke konci sezóny se mi nelíbí, je to za mě šedá zóna, ale těžko postižitelná.-
HellHogr
09:56 20.11.2021 31.30.160.XXXJá bych to s těma motorama neviděl tak jednoduše, že ten výkon je jeden závod, to je nesmysl. Dle italských zdrojů Mercedes přišel po letní pauze s hodně výkonným motorvým modem (nelze měnit z Q na závod), který ovšem dost "žere" ICE a to tak, že ze 7000km to stáhl na 2500km co je možný s tím ujet (to je rozhodně víc jak 3 závodní víkendy). VB to měl testovat pouze v Itálii a Turecku a taky to tak vypadalo, v dalších zábodech zkoušel, jak se ten motor bude chovat v normálních modech a celkem tomu i ta realita napovídá. Jinak Mercedes je neuvěřitelně komplexní auto a ten balík pod jednou střechou je vidět a tohle u RB nikdy nebudou schopní udělat i když převezmou to od Hondy. Otázka je jestli se tohle podaří Alpině a i Ferrari
-
-
-
-
-
-
Ferda
21:36 19.11.2021 46.47.176.XXXMerglu se prohýbá spodní zadní křídlo?
Paráda, nádhera a vychytávka na správném místě. Smekám a skláníním se nad práci technika, který přišel s tak jednoduchým řešením proti možná desítkám stránek pravidel a paragrafů.
A proč téhle vychytávce tak tleskám? Né proto, že bych neúměrně fandil Merglu nebo Hamíkovi, ale proto, že desítky hlav pomazaných vymýšli jakou zátěž použít na měření vrchní části, ale nad tou spodní vůbec nepřemýšlel.
Holt chytrost nejsou žádné čáry. A už jenom z principu by v tomhle směru na vychytávku Merglu šahat neměla do konce sezóny. Samozřejmě, by se FIA neměla dívat zlým okem ani na týmu, které tenhle prohyb dokázaly obšlehnout. Chytří by totiž měli bt ocenění.-
-
-
-
Ferda
22:07 19.11.2021 46.47.176.XXXKdyž si představím kolik inženýrů stráví stovky hodin u kreslicího prkna, další stovky lidí probdí dny a noci v aerotunelech a další stovky lidí vyrábějí makety křídel jak na běžícím pásu a pak příjde jedna hlavička a řekne; tak kašleme na horní část křídla a udělejme pružné to spodní.
-
-
-
-
-Tony-
11:51 20.11.2021 193.165.97.XXXJasně, u Mercedesu jsou geniální, ale hmotové tlumiče u Renaultu byly nelegální! Vůbec mně tvůj pokřivený pohled nepřekvapuje ...
Tady je to jeden fanoušek "utlačovaného dreda" vedle druhého ... Titul přece musí být v těch "správných rukou", že?
-
-
Hwrychlik H.
21:31 19.11.2021 88.103.229.XXXTak ať už ten protest limonády podají!!! Ale oni zase čekají na kvalifikaci nebo závod.
A pak to dopadne tak, že pokud křídlo nevyhovuje aktuálním testům a přijde diskvalifikace. Pokud jím vyhovuje, tak to je ok a nebo zjistí že se přeci jenom pod nějakou zátěží ohýbá a logicky jim musí dát minimálně 4 týdny na odstranění a splnění nových podmínek testu flexibility.-
Situs
21:37 19.11.2021 88.101.227.XXXRedBull ví že tak snadné to není, Mercedes současné testy flexibility splňuje. Chtějí docílit aby FIA udělal další testy na to co si myslí že u Mercedesu objevili, jenže to zase nebude hned. I když nevíš, Mercedesu to pro změnu zavedou třeba ze dne na den.
-
-
Situs
21:05 19.11.2021 88.101.227.XXXStejně, když si přečtete na netu oč možná jde s tím zadním křídlem, má se za to že se neprohýbá ta horní, ale ta spodní klapka, tak najednou mi to přijde strašně logický No jestli to tak je tak jako vždy, chce to na to vymyslet test, zavést ho do praxe a to už letos po vzoru horní klapky nestihnou. Jako nevím kolik taková věc může hodit ale nějaký rozdíl to bude. Taky je ale zvláštní že to nikdo nemá doposud ani vyfocený v akci, to se mi nějak nezdá.
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek