DISKUZE K ČLÁNKU Red Bull půjde po zadním křídle Mercedesu za každou cenu

Napětí po závodě v Brazílii je vysloveně hmatatelné a Red Bull hodlá nadále šlapat Mercedesu na paty všemi způsoby. Posílen skutečností, že Verstappen za své jednání ve 48. kole předchozího závodu, hodil svému soupeři k nohám rukavici.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Red Bull půjde po zadním křídle Mercedesu za každou cenu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 59, poslední 20.11.2021 16:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepino60 (Hlasovalo 17 lidí) 19.11.2021 18:07
Líbí se mi tady ty naivní řečičky o legálnosti… »
» Pepino60 (Hlasovalo 14 lidí) 19.11.2021 18:28
Chlapečci nad vašimi ubohými příspěvky se jen… »
» Svaja-K.V. (Hlasovalo 6 lidí) 19.11.2021 18:58
Kde máš zoufalost?? Když šli po Ferrari RB s M… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • odin

    odin

    88.103.225.XXX
    Co k tomu napsat? RedBullíčci jsou největší pokrytci v dějinách F1. Když těžili z ohýbání křídla sami považovali to za legální. Když těží z ohýbání křídla někdo jiný jsou jediní, kdo protestují. 02

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.161.XXX
    Podle Buttona RB prostě neví čím u Mercedesu došlo k tomu exponenciálnímu nárůstu rychlosti. Neví to nikdo. Přitom Jenson podotknul, že pokud by to byla motorová záležitost, tak by musel mít Mercedes 50 koní navrch, což je z pohledu současných motorových pravidel nesmysl. Jde o to že oni jezdí s vysokým přítlakem a zároveň jsou nejrychlejší v přímém směru, takže to je svatý grál aerodynamiky. Pokud je vše v rámci pravidel, tak Mercedesu všechna čest. Horner k tomu podotknul že tady v Kataru to nebude mít takový efekt, nicméně i tak je Mercedes v průměru o 7 km na rovinkách rychlejší než RB

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      Možná na té "čerstvosti" motoru něco bude a rychle to u Mercedesu zase uvadne. Bottas byl také extrémně rychlý když mu dali čerstvej motor ale teď už se to někam vytratilo. Je zvláštní jak moc to letos u Mercedesu hraje roli.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Mansell_fan

        Mansell_fan

        37.188.161.XXX
        Jsem zvědavý jestli LH dostane ještě do konce roku nový motor.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.101.227.XXX
          Tak jestli to je tak výrazně o "čerstvosti" motoru tak příští závod v Džiddě by se tak mohlo/mělo stát.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Mansell_fan

            Mansell_fan

            37.188.161.XXX
            Jinak to "tajemství" Mercedesu možná opravdu netkví v jedné jediné věci, ale je to prostě dokonalá optimalizace celého balíku. Mají nejnižší drag, vyměněný vyladěný motor a k tomu samozřejmě absolutně špičkového pilota. Jak už jsem psal, ty výměny motorů ke konci sezóny se mi nelíbí, je to za mě šedá zóna, ale těžko postižitelná.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.160.XXX
              Já bych to s těma motorama neviděl tak jednoduše, že ten výkon je jeden závod, to je nesmysl. Dle italských zdrojů Mercedes přišel po letní pauze s hodně výkonným motorvým modem (nelze měnit z Q na závod), který ovšem dost "žere" ICE a to tak, že ze 7000km to stáhl na 2500km co je možný s tím ujet (to je rozhodně víc jak 3 závodní víkendy). VB to měl testovat pouze v Itálii a Turecku a taky to tak vypadalo, v dalších zábodech zkoušel, jak se ten motor bude chovat v normálních modech a celkem tomu i ta realita napovídá. Jinak Mercedes je neuvěřitelně komplexní auto a ten balík pod jednou střechou je vidět a tohle u RB nikdy nebudou schopní udělat i když převezmou to od Hondy. Otázka je jestli se tohle podaří Alpině a i Ferrari

              + 0 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Merglu se prohýbá spodní zadní křídlo?
    Paráda, nádhera a vychytávka na správném místě. Smekám a skláníním se nad práci technika, který přišel s tak jednoduchým řešením proti možná desítkám stránek pravidel a paragrafů. 01
    A proč téhle vychytávce tak tleskám? Né proto, že bych neúměrně fandil Merglu nebo Hamíkovi, ale proto, že desítky hlav pomazaných vymýšli jakou zátěž použít na měření vrchní části, ale nad tou spodní vůbec nepřemýšlel.

    Holt chytrost nejsou žádné čáry. A už jenom z principu by v tomhle směru na vychytávku Merglu šahat neměla do konce sezóny. Samozřejmě, by se FIA neměla dívat zlým okem ani na týmu, které tenhle prohyb dokázaly obšlehnout. Chytří by totiž měli bt ocenění. 01

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      Teoreticky by FIA na příští rok mohla zavést že spodní klapka musí být na začátku i na konci uchycena k boku křídla pevným spojem a bylo by po ptákách. Teda ne že by se nenašlo něco dalšího 12

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Tím už si hlavu nelámu. Zabránění průhybu spodního křídla je určitě hodně jednoduché. Krásu tohoto řešení vidím v tom, že se nad tak jednoduchým řešením nepřemýšlel ani Adrian N. ani mnoho dalších světových špiček.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.101.227.XXX
          To jo no, ten jednoduchý nápad je k nezaplacení.

          + 0 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Když si představím kolik inženýrů stráví stovky hodin u kreslicího prkna, další stovky lidí probdí dny a noci v aerotunelech a další stovky lidí vyrábějí makety křídel jak na běžícím pásu a pak příjde jedna hlavička a řekne; tak kašleme na horní část křídla a udělejme pružné to spodní. 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • -Tony-

      -Tony-

      193.165.97.XXX
      Jasně, u Mercedesu jsou geniální, ale hmotové tlumiče u Renaultu byly nelegální! Vůbec mně tvůj pokřivený pohled nepřekvapuje ...
      Tady je to jeden fanoušek "utlačovaného dreda" vedle druhého ... Titul přece musí být v těch "správných rukou", že? 02

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        88.103.230.XXX
        ne, nene.. v nejrychlejší kombinaci. Ta nenávist Vás hoši žere a žere..... 18 kapku Vás nechápu....

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Hwrychlik H.

    Hwrychlik H.

    88.103.229.XXX
    Tak ať už ten protest limonády podají!!! Ale oni zase čekají na kvalifikaci nebo závod.
    A pak to dopadne tak, že pokud křídlo nevyhovuje aktuálním testům a přijde diskvalifikace. Pokud jím vyhovuje, tak to je ok a nebo zjistí že se přeci jenom pod nějakou zátěží ohýbá a logicky jim musí dát minimálně 4 týdny na odstranění a splnění nových podmínek testu flexibility.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.101.227.XXX
      RedBull ví že tak snadné to není, Mercedes současné testy flexibility splňuje. Chtějí docílit aby FIA udělal další testy na to co si myslí že u Mercedesu objevili, jenže to zase nebude hned. I když nevíš, Mercedesu to pro změnu zavedou třeba ze dne na den.

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.101.227.XXX
    Stejně, když si přečtete na netu oč možná jde s tím zadním křídlem, má se za to že se neprohýbá ta horní, ale ta spodní klapka, tak najednou mi to přijde strašně logický 11 No jestli to tak je tak jako vždy, chce to na to vymyslet test, zavést ho do praxe a to už letos po vzoru horní klapky nestihnou. Jako nevím kolik taková věc může hodit ale nějaký rozdíl to bude. Taky je ale zvláštní že to nikdo nemá doposud ani vyfocený v akci, to se mi nějak nezdá.

    + 0 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.160.XXX
      No protože by si musel snimat zadní část te klapky a to nikdo nesnímá. Problém je ale to, že by museli "zjemnit" materiál spodní klapky, aby mohla pruzit v těch rychlostech a to se mi moc nezdá

      + 0 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama