DISKUZE K ČLÁNKU Sprint ovládl Bottas před druhým Verstappenem, Hamilton po stíhací jízdě pátý
V třetím sprintovém formátu závodních víkendů dokázal zvítězit Valtteri Bottas, který tak odstartuje do zítřejšího závodu z první pozice. V těsném závěsu za ním se umístil Max Verstappen, třetí skončil Carlos Sainz, ten už ale ztrácel necelých 19 vteřin. Hamilton se po fantastické jízdě dokázal prodrat startovním polem a skončil na páté pozici.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Sprint ovládl Bottas před druhým Verstappenem, Hamilton po stíhací jízdě pátý
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
Situs
12:53 14.11.2021 88.101.227.XXXNe tak docela, dle vysvětlení kdyby si toho všimli sami během kvalifikace tak by jim to bylo povoleno opravit. Tady vstupuje do hry neznámá je to vidět vs není. A nebo si opět nemůžeme být jisti kdy někomu nějaká porucha projde a kdy někomu ne.-
jon
13:06 14.11.2021 90.176.154.XXXFIA si tím zadělala na práci navíc pro technické komisaře. Wolff prohlásil, že po tomto incidentu nebudou tak shovívaví, když uvidí použití duct tape, případně budou hodně pečlivě monitorovat komponenty, které má RB na hraně a pochopitelně budou žádat trest, pro který byl stanoven precedens.
Což je asi to nejhorší, co se mohlo stát, protože nás poslední závody může potkat politický boj a sezóna plná napětí se možná rozhodne u zeleného stolu. Tak snad najdou příště něco Maxovi, ať je to fifty fifty a potom jestli, tak oběma, ať je vidíme bojovat o titul s nutností projet polem. To by pak byl hezký závěr sezóny. -
-
-
-
-
juras
12:49 14.11.2021 88.103.92.XXXTakže Mercedes měnil motor Hamiltonovi jen tak (takže asi něco na té degradaci výkonu bude)...
Všichni ostatní testem zadního křídla prošli...jen Hamilton ne.
Problém se týkal mezery v zadním křídle...tedy v místě které má vliv na rychlost na rovinkách.
Jediný v čem se shodneme je diskuze jaký trest měl dostat...diskvalifikace a start do sprintu z posledního místa je opravdu hodně tvrdé. Na druhou stranu...monopost tím nesplňoval technické parametry...takže vlastně jiný trets než diskvalifikace asi není možný. Zrovna v Brasilii před lety (tuším 2015) diskvalifikovali Williams za problém s příliš vysokou teplotou pneu před startem....a taky nikdo nezkoumal míru o kolik jim to eventuelně mohlo pomoct.
To samé Vettel teď v Maďarsku...prostě nesplnili co předepisují technické regule.
Jinak je to přirozeně blbý...vypadá to jakoby Hamiltonovi a Mercedesu někdo házel klacky pod nohy...jak se lidově říká. Ale bohužel je to tak....
To mě víc "vysírá" chování Mercedesu a některých fanoušků...Mercedes měl akceptovat chybu a fanoušci jakbysmet. Místo toho tady čtu neuvěřitelný skazky o tom jak Verstappen to křídlo poškodil a podobný hlouposti.-
Fanda.LH
13:06 14.11.2021 83.240.60.XXXŽe Max to křídlo poškodil je samozřejmě nesmysl... Na druhou stranu to zkoumal a problém byl na jedné straně, na té druhé straně a uprostřed to bylo v pořádku. Na té problematické straně to bylo o 0,2mm tzn. hodně diskutabilní provinění...
Je zakázanéaktivní aero, flexi křídla apod. Přitom když se to prohýbá, tak se logicky argumentuje tím, že nic není nekonečně pevné apod... Tady pokud únavou odešel díl a způsobil rozdíl 0,2mm, tak úplně není na místě DSQ... Chápu, že teď jsou taková pravidla, ale chtělo by to do budoucna přehodnotit...-
Mansell_fan
13:19 14.11.2021 37.188.240.XXXMax to křídlo zkoumal, protože Red Bull je přesvědčen že tajemství rychlosti Mercedesu na rovinkách je ukryto právě v zadním křídle. Aspoň to prohlásil Horner pro Sky. -
juras
13:37 14.11.2021 88.103.92.XXXTohle chápu...ostatně většinou je u měření nějaká odchylka (např. z důvodu roztažnosti materiálu).
Nevím jestli má FIA kalibr na měření na přesnou míru...nebo je tam ten přídavek.
Je to stejně divný...zrovna za současné situace takovýhle problém.
Na druhou stranu pravidla platí pro všechny stejně...
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek