DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace patřila Hamiltonovi, Verstappen ztratil skoro půl sekundy

Kvalifikaci na zítřejší sprint zvládl nejlépe Lewis Hamilton s novou pohonnou jednotkou. Druhou příčku obsadil Max Verstappen, třetí byl Valtteri Bottas.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Kvalifikace patřila Hamiltonovi, Verstappen ztratil skoro půl sekundy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 255, poslední 14.11.2021 17:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Pepino60 (Hlasovalo 8 lidí) 13.11.2021 08:24
Já si myslím, že to FIA kopne do autu, tak jako… »
» jumpman (Hlasovalo 7 lidí) 13.11.2021 09:04
nedivil bych se, kdyby verstapena… »
» jumpman (Hlasovalo 7 lidí) 13.11.2021 12:48
tak když pustili do světa informaci, že… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Ha, ha, ha...koukni se kde je Honda.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.160.XXX
              Kde?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                88.103.92.XXX
                Tak já nevím...ty to nevidíš? Já myslel že jsi si už všiml že Honda s Redbullem bojuje o oba tituly F1...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.230.XXX
              Ano Honda má menší motor , než za éry Mclarenu. Ha, ha, ha...tenkrát jsi se splet, no co už pleteme se všichni.
              JInak Honda je výkonově druhá...ale nutno za letošek pochválit, o tom žádná.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                88.103.92.XXX
                Kdo se spletl je vidět...
                Ale je mi jasný že uznat že to tehdy pohnojil McLaren je nad Tvoje síly.

                + 2 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  88.103.230.XXX
                  Tak znova, nejsi chlap.... má Honda menší motor než měla za éry Mclarenu? Má ... je značně silnější než za éry Mclarenu a spolehlivější. Ano je...hotové vyřízené. fakta, důkazy .

                  Ty jsi tvrdil že tak malej motor nemůže fungovat a proto nemá spolehlivost. Prostě jsi se spletl. Konstatuji...
                  Honda ho tehdy prostě neuměla vyrobit.
                  ZERO znamená že vždy chceš postavit co nejvykonější motor a zároveň co nejmenší.

                  Zatím je nad tvoje síly si obhájit svoje názory. 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • juras

                    juras

                    88.103.92.XXX
                    18,
                    Ty jsi fakt borec...
                    Naše diskuze byla úplně o něčem jiném...ale to už si nechceš pamatovat.

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                  • juras

                    juras

                    88.103.92.XXX
                    Milej Grahame...jen tak pro pořádek.
                    Honda vstupovala do F1 jako poslední ze současných motorářů...s deficitem ve vývoji hybridního motoru...a se smlouvou pouze s jedním týmem - McLarenem.
                    Když McLaren představil nový monopost na rok 2015...jeho fanoušci plesali nadšením...jednak díky reinkarnaci legendírného spojení McLaren-Honda...druhak velmi agresívně pojatým desingem monopostu.
                    A o co v konstrukci monopostu šlo? Jeho hlavním technickou předností byla především zadní část která byla aerodynamicky extrémně štíhlá...což znamenalo že motor Honda musel být velmi malý...odtud pak vzniklo ono pojmenování Zero.
                    Už první testy motoru Honda ale byly víc než problematické...byly doslova katastrofální...
                    Od té chvíle začlo martyrium které trvalo několik let a skončilo rozchodem obou partnerů.
                    A teď podstata...
                    Moje kritika byla ve dvou směrech. Za prvé v tom že jak Honda, tak McLaren udělali chybu v tom že hned na začátku chtěli postavit jak perfektní motor, tak perfektní šasí (mimo jiné to šasí mělo být právě perfektní kvůli malému rozměru motoru). Můj názor se od té doby nezměnil...byla to chyba...a dle mého názoru mnohem větší ze strany McLarenu...on byl tím kdo F1 neopustil, on měl zkušenost jeden rok s špičkovým motorem Mercedesu...on neměl tlačit Hondu do extrému, respektive měl podpořit Hondu spíš v tom aby napoprvé postavila konzervativnější konstrukci a aby vývoj byl postupný...vždyť plán jejich útoku na nejvyšší cíle byl jistě postupný a počítal s několika lety vývoje.
                    Druhá zásadní chyba byla v tom že exkluzivita McLarenu na motory Honda byla velkou nevýhodou v době již omezeného testování...Honda potřebovala víc dat...a při dvou vozech (které ještě k tomu víc nejezdily, než jezdily) je to zásadně limitovalo.

                    A příklad podporující moji teorii? Williams a BMW. BMW rok před comebackem s Williamsem postavilo konzervativní motor a testovalo soukromně ve starším monopostu Williamsu...první rok s Williamsem mělo BMW vylepšený konzervativní motor (zaostávající za konkurencí) aby v roce 2001 překvapilo skvělou konstrukcí která pak udala směr vývoje tehdejších motorů.

                    To že dneska má Honda špičkový motor který zjevně snese srovnání s Mercedesem je pravda...dospěla k němu postupným vývojem...vývojem jaký ji měl umožnit McLaren,

                    Takže asi tak...

                    + 2 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      88.103.230.XXX
      1 milimetr tohle neudělá.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        Však já netvrdím že Hamilton byl o tolik rychlejší jen díky křídlu.
        Nevím kolik ten 1 mm udělá, ale matematika i fyzika jsou neúprosné...výhoda to je. Jak velká se těžko definuje. Ale prostě je to porušení pravidel.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.230.XXX
          Vždyť to taky nikdo nezpochybňuje.To tobě zase něco dává smysl. 12

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Víš ty co...kdo letos bojuje o titul s Hondou?
            Kdyby to McLaren neposral...byl by na místě Redbullu teď on. Kapišto?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              88.103.230.XXX
              Začínáš bejt hodně z formy, Honda nemá lepší motor než Mercedes. RB má lepší šásko a proto je tam kde je. 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • juras

                juras

                88.103.92.XXX
                Honda má motor s kterým konkuruje Mercedesu...toť vše.
                A Redbull s ní bojuje o tituly.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Hwrychlik H.

        Hwrychlik H.

        88.103.228.XXX
        Na druhou stranu, mohl jet více přítlaku což mu dalo výhodu v jiných částech okruhu. A tímto získat na rovinkách.
        Další otázkou je, jak se to vlastně měří. Dovedu si představit i to, že silou ten kotouč projde i kdyby byla mezera jen 84 mm, protože ty plochy od sebe odtlačí.
        Ale to je co by kdyby.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      Pokud koukneš na maximální rychlost, tak je měli Lewis a Valterri na všech třech měřících bodech prakticky shodné, v rozmezí 1 km/hod. Jinak řečeno, tím to nebude.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        To na to koukáš moc zjednodušeně...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          88.103.230.XXX
          Jurasy už se v tom moc motáš. Pořadně si přečti co jsi napsal v prvním přizpěvku a zamysli se . Airwar napsal logickou věc která ti nevyhovuje.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Tak já se v tom možná...ale vyšetřován je Mercedes za porušení technických pravidel...Grahame...ty občas asi vypináš mozek, ne?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama