DISKUZE K ČLÁNKU Kvalifikace patřila Hamiltonovi, Verstappen ztratil skoro půl sekundy
Kvalifikaci na zítřejší sprint zvládl nejlépe Lewis Hamilton s novou pohonnou jednotkou. Druhou příčku obsadil Max Verstappen, třetí byl Valtteri Bottas.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Kvalifikace patřila Hamiltonovi, Verstappen ztratil skoro půl sekundy
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Mike17
18:50 13.11.2021 185.149.130.XXX
To mluvíš o tom RB, kterému po titulech měnily pravidla tak, aby jeho převaha mizla. Někdy i během sezony?
Nebo o tom RB, který dostával tresty, ikdyž měl k titulům daleko? Třeba v roce 2014.
Zato Mercedesu se na jeho dominantní motor nesáhlo 8 let.
Nebo o tom RB, který dostával tresty, ikdyž měl k titulům daleko? Třeba v roce 2014.
Zato Mercedesu se na jeho dominantní motor nesáhlo 8 let.
Mike17
18:40 13.11.2021 185.149.130.XXX
Ano, přesně o nula celá nic, podle oficiálního měření. O kolik se prohýbá kterému týmu během jízdy se změřit nedá, takže jde o čisté spekulace. A na základě spekulací těžko můžeš někoho trestat.
A promiň, ty fakt věříš tomu, že Max mohl cokoliv s tím křídlem udělat? Bavíme se tu o zadním křídle, na které působí na rovince síla několika metráků, aniž by se smělo pohnout? A to natrvalo zničil pohlazením několika prsty? Tvl, to je fakt borec.
A promiň, ty fakt věříš tomu, že Max mohl cokoliv s tím křídlem udělat? Bavíme se tu o zadním křídle, na které působí na rovince síla několika metráků, aniž by se smělo pohnout? A to natrvalo zničil pohlazením několika prsty? Tvl, to je fakt borec.
Hwrychlik H.
18:17 13.11.2021 88.103.228.XXX
Nechat sáhnout na sebe a na štěrbinu je sakra rozdíl.
EDIT: Sakra Ferdo, vrať tam svůj komentář
EDIT: Sakra Ferdo, vrať tam svůj komentář
juras
18:15 13.11.2021 88.103.92.XXX
Milej Grahame...jen tak pro pořádek.
Honda vstupovala do F1 jako poslední ze současných motorářů...s deficitem ve vývoji hybridního motoru...a se smlouvou pouze s jedním týmem - McLarenem.
Když McLaren představil nový monopost na rok 2015...jeho fanoušci plesali nadšením...jednak díky reinkarnaci legendírného spojení McLaren-Honda...druhak velmi agresívně pojatým desingem monopostu.
A o co v konstrukci monopostu šlo? Jeho hlavním technickou předností byla především zadní část která byla aerodynamicky extrémně štíhlá...což znamenalo že motor Honda musel být velmi malý...odtud pak vzniklo ono pojmenování Zero.
Už první testy motoru Honda ale byly víc než problematické...byly doslova katastrofální...
Od té chvíle začlo martyrium které trvalo několik let a skončilo rozchodem obou partnerů.
A teď podstata...
Moje kritika byla ve dvou směrech. Za prvé v tom že jak Honda, tak McLaren udělali chybu v tom že hned na začátku chtěli postavit jak perfektní motor, tak perfektní šasí (mimo jiné to šasí mělo být právě perfektní kvůli malému rozměru motoru). Můj názor se od té doby nezměnil...byla to chyba...a dle mého názoru mnohem větší ze strany McLarenu...on byl tím kdo F1 neopustil, on měl zkušenost jeden rok s špičkovým motorem Mercedesu...on neměl tlačit Hondu do extrému, respektive měl podpořit Hondu spíš v tom aby napoprvé postavila konzervativnější konstrukci a aby vývoj byl postupný...vždyť plán jejich útoku na nejvyšší cíle byl jistě postupný a počítal s několika lety vývoje.
Druhá zásadní chyba byla v tom že exkluzivita McLarenu na motory Honda byla velkou nevýhodou v době již omezeného testování...Honda potřebovala víc dat...a při dvou vozech (které ještě k tomu víc nejezdily, než jezdily) je to zásadně limitovalo.
A příklad podporující moji teorii? Williams a BMW. BMW rok před comebackem s Williamsem postavilo konzervativní motor a testovalo soukromně ve starším monopostu Williamsu...první rok s Williamsem mělo BMW vylepšený konzervativní motor (zaostávající za konkurencí) aby v roce 2001 překvapilo skvělou konstrukcí která pak udala směr vývoje tehdejších motorů.
To že dneska má Honda špičkový motor který zjevně snese srovnání s Mercedesem je pravda...dospěla k němu postupným vývojem...vývojem jaký ji měl umožnit McLaren,
Takže asi tak...
Honda vstupovala do F1 jako poslední ze současných motorářů...s deficitem ve vývoji hybridního motoru...a se smlouvou pouze s jedním týmem - McLarenem.
Když McLaren představil nový monopost na rok 2015...jeho fanoušci plesali nadšením...jednak díky reinkarnaci legendírného spojení McLaren-Honda...druhak velmi agresívně pojatým desingem monopostu.
A o co v konstrukci monopostu šlo? Jeho hlavním technickou předností byla především zadní část která byla aerodynamicky extrémně štíhlá...což znamenalo že motor Honda musel být velmi malý...odtud pak vzniklo ono pojmenování Zero.
Už první testy motoru Honda ale byly víc než problematické...byly doslova katastrofální...
Od té chvíle začlo martyrium které trvalo několik let a skončilo rozchodem obou partnerů.
A teď podstata...
Moje kritika byla ve dvou směrech. Za prvé v tom že jak Honda, tak McLaren udělali chybu v tom že hned na začátku chtěli postavit jak perfektní motor, tak perfektní šasí (mimo jiné to šasí mělo být právě perfektní kvůli malému rozměru motoru). Můj názor se od té doby nezměnil...byla to chyba...a dle mého názoru mnohem větší ze strany McLarenu...on byl tím kdo F1 neopustil, on měl zkušenost jeden rok s špičkovým motorem Mercedesu...on neměl tlačit Hondu do extrému, respektive měl podpořit Hondu spíš v tom aby napoprvé postavila konzervativnější konstrukci a aby vývoj byl postupný...vždyť plán jejich útoku na nejvyšší cíle byl jistě postupný a počítal s několika lety vývoje.
Druhá zásadní chyba byla v tom že exkluzivita McLarenu na motory Honda byla velkou nevýhodou v době již omezeného testování...Honda potřebovala víc dat...a při dvou vozech (které ještě k tomu víc nejezdily, než jezdily) je to zásadně limitovalo.
A příklad podporující moji teorii? Williams a BMW. BMW rok před comebackem s Williamsem postavilo konzervativní motor a testovalo soukromně ve starším monopostu Williamsu...první rok s Williamsem mělo BMW vylepšený konzervativní motor (zaostávající za konkurencí) aby v roce 2001 překvapilo skvělou konstrukcí která pak udala směr vývoje tehdejších motorů.
To že dneska má Honda špičkový motor který zjevně snese srovnání s Mercedesem je pravda...dospěla k němu postupným vývojem...vývojem jaký ji měl umožnit McLaren,
Takže asi tak...
HellHogr
18:03 13.11.2021 31.30.160.XXX
Stewards noted that it had "become a habit of the drivers to touch cars after qualifying and the races". But it is a breach of regulation and "has potential for serious consequences" so action was taken. Further instances "may incur different penalties"
Hwrychlik H.
17:55 13.11.2021 88.103.228.XXX
Přesně, ale nejprve bude muset skočit do Kauflandu rozměnit.
Hwrychlik H.
17:54 13.11.2021 88.103.228.XXX
O nula celá nic mm podle tehdy platných předpisů. Ale o kolik by se jim prohnulo podle nových nikdo netuší, protože to zkoušel maximálně RB v garáži nebo továrně.
A o kolik neprošlo DRS u LH taky vlastně nevíme, protože tam jeden manták něco dělal. Ať už to bylo cokoliv. Nemuselo projít i tak, ale také mohlo.
A ať nikdo netvrdí, že neexistují pořádné oficiální záběry.
A o kolik neprošlo DRS u LH taky vlastně nevíme, protože tam jeden manták něco dělal. Ať už to bylo cokoliv. Nemuselo projít i tak, ale také mohlo.
A ať nikdo netvrdí, že neexistují pořádné oficiální záběry.
Aktuálně
Nadcházející závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
- Závod (5:00 - 6:00)
- Kvalifikace (9:00 - 10:00)
-
Neděle
- Závod (9:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek