DISKUZE K ČLÁNKU "Neměli jsme výkon, byli jsme nespolehliví," přiznává Honda. Co pomohlo k návratu mezi špičku?
Honda vzpomíná na svůj návrat do Formule 1 před šesti lety s McLarenem a popisuje, jak ji potíže pomohly dostat se do současné formy, kdy bojuje s Mercedesem o mistrovský titul.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Neměli jsme výkon, byli jsme nespolehliví," přiznává Honda. Co pomohlo k návratu mezi špičku?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Ferda
20:40 22.09.2021 46.47.176.XXXLeclerc dostane vylepšenou pohonnou jednotku. Bude startovat mezi posledními.
Je to tak. Mnozí ještě dnes Hondu pomlouvají za neschopnost, ale koukněme třeba na Ferrari, které mělo nad Hondou tak velký náskok a nakonec se muselo uchýlit k podvodnému motoru. A myslím, že teprve teď ze sebe tlačí zvýšené úsilí podobné Hondě. Přitom není jisté že tahle snaha bude stačit na udržení dobrého jména.
Renault taky nic moc, ale kdyby jsme měli éru ERS zprůměrovat, tak dopadne lépe než movité Ferrari. A to Lotus převzal v dost zuboženém stavu a musel své síly rozložit i do budování celého týmu což motorárně odčerpávalo podstatný díl prostředků.
Kdybych měl motoráře postavit do řady, tak jednoznačný prim má Mercedes, pak Honda za svou urputnost a vlastně i hrdinský čin že se nevzdala po rozvodu s McLarenem. Na třetí místo bych umístil Renault, který sice nijak nevynikl, ale ani nezklamal a na konec bych odsunul Ferrari.-
HellHogr
21:06 22.09.2021 86.49.253.XXXTak Ferrari bylo 2014 motorově katastrofální (ne jen motorově, ale ta PJ byla nejhoší z tří vrýboců 2014). Od 2017 už to byl motor, který skonči lslavnou dohodou s FIA, takže asi tak. A Renault nic moc, no když uvážíš, že jezdí s upravenou PJ z 2019 tak to furt stačí motorově na Ferrari taky něco ukazuje. Hlavně problém byl, že Renault/ALpina už dopředu chtěli stavět nový motor, který mohl být už letos, ale rozhodli se ladit věci a dát ho až příští rok, můžou přijemně překvapit-
-
kubajs
22:00 22.09.2021 45.82.234.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
kubajs
08:36 23.09.2021 45.82.234.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
kubajs
09:27 23.09.2021 45.82.234.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
-
-
-
-
-
-
kubajs
21:58 22.09.2021 45.82.234.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
-
kubajs
22:07 22.09.2021 45.82.234.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.-
HellHogr
08:56 23.09.2021 86.49.253.XXXZase porovnavas jabka a hrušky. V8 neměli takový vliv výkonově jako současné V6. Navíc to bylo Mercedes 820 koní, Renault 810 a Ferrari 800. Jenže Renault měl nejlepší spotřebu a to se výrazně hodilo při zákazu tankování, takže to bylo sakra znát, že RB a Renault/Lotus nemuseli šetřit palivo během závodu jako konkurence
-
-
-
-
-
-
GRAHAM
13:50 22.09.2021 109.81.213.XXXPomohlo AVL, pomohl Mario Illien, bez tohoto by Honda zřejmě odešla
A pochopitelně nejvíce posunul Hondu ELseňor, ten má největší zásluhy. Akorát byl vždy výkonově " hubou" o dva roky napřed. Beru to v jeho případě v ramci tolerance.
Teď vážně teď má Honda výbornej motor. taky do toho dala neskutečný ranec peněz. Ale i tak musím pochválit. První rok zcela konkurenceschopná jednotka. Zcela...to dříve nebylo.
Vrátím se k velikosti nula....to tu dříve jistí experti vykřikovali, že Mclaren chtěl po Hondě nesmyslně malej rozměr. Když pominu že se tvrdí že to tak nebylo....tak mohu konstatovat, že Honda má letos o hodně menší rozměry než za ery Mclarenu, takže ten motor postavit jde , jenže tehdy Honda neuměla nic a nic neměla připraveno a dle toho to vypadalo. Takže hoši poupravte si názor a hlavně je potřeba vědět že ZERO funguje. -
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek