DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari havárie vyšly už na 64 mil. Kč, Haas je proti výjimkám z rozpočtových stropů

Šéf Ferrari Mattia Binotto si postěžoval, že je různé havárie v průběhu letošní sezóny stály už přes 2,5 milionů Eur (64 mil. Kč) a požaduje o výjimku z rozpočtových stropů na opravy. Haas je ale proti, podle jeho šéfa Günthera Steinera by to byl nesmysl.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari havárie vyšly už na 64 mil. Kč, Haas je proti výjimkám z rozpočtových stropů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 83, poslední 18.08.2021 18:12 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 13.08.2021 16:14
tak když haas nic nevyvíjí tak má náklady jenom… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 13.08.2021 13:38
Trestat úspěšné, to by vám šlo. 14 »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 13.08.2021 11:04
No tak vzhledem k tomu, že top týmy se musí kvůli… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.253.XXX
    A Jumpane jak to je? neříkal si, že to Haas koupí od Ferrari? pak si řekl, že to udělá Dallara, tak jak to je? 11

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Vidíš. A někteří lidé chápou, co napsal. 11

      + 1 / − 3

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        odpověděl jsem mu a příspěvek mi byl smazán, opět, tentokráte beze stopy... Kdyby se alespoň ráčili uvést z jakého důvodu se jim ten který příspěvek hodí smazat...

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Ferrari bude upgradovat ICE z minulého roku. Ten slabý co je letos silný. 12 12 12

    + 1 / − 9

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      86.49.253.XXX
      Nekecej, já myslel, že každej rok mají nový ICE 16 20

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.253.XXX
        Btw z čeho si vydedukoval, že zrovna ICE bylo loni "problematické" u Ferrari? a nebylo to MGU-K nebo MGU-H?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Mají stejne ICE jako loni jinak by ho nemohli upgradovat . Přesto je o level silnější než loni. Což nemá logiku a nejde to. Tedy ano museli uměle tlumit.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.253.XXX
            Já tohle chápu, ale jak víš, že jde zrovna o ICE? však u těhle hybridů je těch části tolik, že nejde určit, kvůli jaké části ztrácejí, teda jde, ale interně a to pochybuju, že někdo vypustí od Ferrari

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Někde jsem to četl ( budemem muset počakat, jak to bude realně) ....oni i ty motorová pravidla , jsou kapku jinak než se zjednodušeně informuje.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
    • kubajs

      kubajs

      45.82.234.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Taky mne baví nehody v F1 už od mala, ale zuřím když to odnese můj oblíbenec hlavně na konci šampionátu kdy jde o všechno a ze strany "bourajícího" jde ještě o záměr a úmysl. Schumachera jsem proklínal jak mi chtěl mého oblíbence Jacquese vyštípat z Titulu mistra světa F1. Dříve když strop nebyl to neřešili, protože F1 není férový sport
    (Che11co))

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.253.XXX
    Jumpane nevím jestli si pochopil rozpočtový strop. To, že Haas letos nevyvíjí neznamená, že ty náklady na opravu jsou vlastně ok, počítá se to do toho rozpočtu na příští rok a na ten Haas jaksi vyvíjí 03 to stejný o tom, kde tým sídlí a může ušetřit? Co to je za nesmysl?

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      a Ty jsi pochopil co je rozpočtový strop? Evidentně nikoliv, když máš zase takovéto příspěvky. Haas nevyvíjí a pro příští rok stejně využije ovoce vývoje ferrari, to zaprvé a za druhé, haas nemá takový rozpočet, aby měl vůbec šanci ten strop překročit, takže jim je jedno, co se kam počítá. Zkus se občas zamyslet, než zašneš klapat do klávesnice...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        V dnešní době se o Haasu dá řeknout, že je v F1 takovým malým bezdomovcem.
        Taky by se o něm dalo říci, že je recyklátor použitého zboží.

        Je to špatně? Nebo je to správné řešení?
        Já starý pes pro kterého byly kdysi předkvalifikace normální můžu pouze říci, že takových recyklačních týmů by klidně mohlo být mnohem více.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          Já proti haasu nic nemám, to mě zase nechápej špatně. Za mě by bylo v pohodě i to, že by byly zákaznické týmy, pokud by byl problém naplnit startovní rošt. Ale je zřejmé, že malé týmy se na ten strop dívají jinak než ty velké. Malé týmy mají problém toho stropu vůbec dosáhnout, kdežto ty velké jsou nespokojené, protože dokáží získat mnohem větší balík peněz a nesmějí ho použít... Potom se dá lehce pochopit jak stanovisko haasu, tak ferrari s red bullem. A nedělám si iluze, že by mercedes nebrečel, kdyby mu dva závody po sobě pilot jiné stáje rozsekal tři vozy...

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Dyť je dnes zákaznických týmů polovina startovního pole. Jen se to neříká moc nahlas, ale je to smutná skutečnost.
            Stanoviska týmů jsou jasné. Jedny kopou samy za sebe a ty druhé za své chlebodárce.
            Vlastně jsem tím chtěl puze říci, že více týmů by se šiklo a klidně by mohly využít skuliny v pravidlech stylem Haas.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.253.XXX
        Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama