DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari havárie vyšly už na 64 mil. Kč, Haas je proti výjimkám z rozpočtových stropů
Šéf Ferrari Mattia Binotto si postěžoval, že je různé havárie v průběhu letošní sezóny stály už přes 2,5 milionů Eur (64 mil. Kč) a požaduje o výjimku z rozpočtových stropů na opravy. Haas je ale proti, podle jeho šéfa Günthera Steinera by to byl nesmysl.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari havárie vyšly už na 64 mil. Kč, Haas je proti výjimkám z rozpočtových stropů
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
HellHogr
09:01 15.08.2021 86.49.253.XXXTrolling možná tak od tebe, proč neumíš reagovat normálně? však ty si tu psal, jak Haas bude těžit z vývoje Ferrari příští rok, ptám se jak při takové změně pravidel to stejný s útratou Haasu, ty jsi takový inženýr s finačním expertem až to drhne luft koukám -
-
-
-
-
-
SergioPÉREZ
21:26 13.08.2021 78.108.157.XXXNejhorší na tom je, že teď jezdci X Y vlastní chybou špatného odhadu brzdného bodu "odrovnali" Red Bull, FERRARI, Mclaren. Kde mám ale záruku, že se to samé přes "kopírák" nestane znovu v posledním, nebo předposledním závodě za účelem odrovnání soupeře a získání tak pro sebe výhody Titulu Mistra světa F1. Tahle modelová situace se teď v praxi v Maďarsku docela osvědčila. Wolff ještě drze řekne: stala se "malá" chyba s "velkými" následky. Než složitě řešit finanční stropy a házet odpovědnost na jezdce který nehodu zavinil, přímo po závodě odebrat dle závažnosti "část" bodů evidentně zvýhodněné straně a hned by se přestalo podvádět. Možná by po skončení šampionátu nebylo marné některé Týmy co způsobili velké kolize jako teď krouhnout o prachy v odměnách v Poháru konstruktérů F1 a přelít je jako havarijní bonus pro poškozené Týmy. Jinak to asi nemá spravedlivé řešení-
jumpman
08:57 14.08.2021 178.255.168.XXXProč tohle nikdo neřešil, když ten strop nebyl? Protože je to závodění a holt nehody se stávají a co si budeme povídat, většina diváků je vítá. Jenže teď rozpočtový strop znamená to, že když mají víc oprav, tak ty peníze nemůžou nalít do dalšího vývoje. A problém je, že oni ty peníze mají, ale nesmí je utratit...
-
-
odin
15:05 13.08.2021 88.103.224.XXXJe fakt, že na těch rozpočtových stropech asi něco bude. A ne, že né, jak tu mnozí predikovali a predikují.
Když i takový Haas s jeho Mazepinem (který bourá ob závod) a Schumacherem, který bourá ob dva, nepociťuje nedostatek peněz na opravy aut. Ale Ferrari a RedBullíčci s jejich zdroji nedostatek peněz pociťují.
Nebo je to zase jenom záminka a politikaření? Potřebují si zase tyto týmy vybrečet nějaklé výjimky a výhody?-
kubajs
15:14 13.08.2021 45.82.234.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
jumpman
16:14 13.08.2021 178.255.168.XXXtak když haas nic nevyvíjí tak má náklady jenom na opravy a může mu to být jedno. Pokud týmy zvyklé mít rozpočet kolem 300 mega ( a stále nemají problém tento balík sehnat) se musí vejít do 150, tak tam problém je. Stejně tak je ohromný rozdíl v tom, kde která stáj sídlí, pokud je to v anglii, jejich náklady mohou být až o třetinu nižší oproti jiným destinacím, ale strop mají všichni stejný...-
Ferda
16:29 13.08.2021 46.47.176.XXXTy jsi vážně dobrý. Copak Ty sám doma vyvíjíš televize, rádia, chladničky, telefony, nebo třeba obyčejné dveře? A přesto vše máš.
Samozřejmě nevývíjíš, ale abys je mohl mít, tak všechno musíš zaplatit, aby sis je mohl pořídit a u Haasu je to stejné.
A stejně hloupé je to s těmi díly. Dyť Ferrari si téměř vše vyrábí samo ve své vlastní fabrice, případně ve svých vlastních filiálkách viz. Magneti Marelli. Není moc věcí které musí kupovat, dokonce jim patří i Brembo.-
jumpman
16:34 13.08.2021 178.255.168.XXXtuhle reakci jsem tak nějak nepobral...
Když chceš ale takto argumentovat, tak musíš uznat, že ten co ty tvoje ledničky vyvíjí má vyšší náklady než ty, co jen jdeš a tu lednici si koupíš. Aby se mu ten vývoj zaplatil, tak jich musí prodat X. Jenže když máš něco jako výdajový strop, tak pro tebe, jako zákazníka je to mnohem výhodnější než pro výrobce, který nemusí trefit vše na první dobrou, ale ty si koupíš už tu nejlepší variantu a za zlomek ceny co to výrobce reálně stálo u prvního kusu...-
Ferda
16:44 13.08.2021 46.47.176.XXXDyť Ferrari má téměř celou svou fabriku pod jednou střechou a Tobě se to ještě nelíbí. Přitom celý svět ví, že právě tohle je to nejlacnější řešení. A nejedná se pouze o samotnou výrobu, ale třeba i o všechny vývojové centra včetně aerotunelu.
Dyť Ferrari musí tohle zázemí závidět i Mergl.
A to jsem ještě nepřipomenul, že z domácí dílny dostáváš vše jako první a ostatním prodáváš díly, které už pro Tebe mají téměř nulovou hodnotu.-
jumpman
16:55 13.08.2021 178.255.168.XXXtak já bych si od tebe prosil zdarma taky nějakou tu ledničku
Ferrari má problém nabrat lidi, kteří F1 rozumí. Nechce se jim z anglie do itálie. A pochybuju, že by mergl záviděl ferrari jejich zastaralej aerotunel, možná jsi to nezaznamenal, ale ferrari jezdí do kolína k toyotě...
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek