DISKUZE K ČLÁNKU "Nikdy jsem nebyl tak agresivní jako Verstappen," brání se Hamilton. Marko vyčíslil škody + VIDEO

Lewis Hamilton po incidentu ve Velké ceně Británie tvrdí, že v soubojích si nikdy nepočíná tak agresivně, jako jeho rival Max Verstappen. Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko mezitím promluvil o jeho zdravotním stavu a vyčíslil škody na technice.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Nikdy jsem nebyl tak agresivní jako Verstappen," brání se Hamilton. Marko vyčíslil škody + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 119, poslední 25.07.2021 21:39 Vložte komentář

Nejlepší názory

» SergioPÉREZ (Hlasovalo 11 lidí) 20.07.2021 13:54
Bohužel Hamilton zklamal na plné čáře. Po startu… »
» kmet (Hlasovalo 10 lidí) 20.07.2021 09:17
Uvědomuje si ten váš pragmatický hlupák, že… »
» Ferda (Hlasovalo 9 lidí) 20.07.2021 18:03
Hamík si jede svou stopu vnitřkem. Poloměr… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Zajímavá animace Emilové kolize.
    https://www.youtube.com/watch?v=4ikWhv-1w5E

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • SergioPÉREZ

      SergioPÉREZ

      78.108.157.XXX
      Hmm 05, a co z toho vyplývá, anglicky neumím, ale rusky. Dle grafu jako by Hamilton v zatáčce "vyvezl" Verstappena 12 12 12

      + 1 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Já se zaměřil na grafiku a hlavně na trajektorii obou jezdců. Z ní jasně vyplývá, že Hamík před střetem dokonce uhýbal k pravému okraji dráhy a přesto byl neprávem penalizován deseti sekundami a dvěma trestnými body.
        Správně by se FIA měla chytnout za nos a Emilovi za opakovaně nebezpečnou jízdu dát stopku alespoň na jeden závod. 04

        + 2 / − 5

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Fanda.LH

    Fanda.LH

    83.240.61.XXX
    Duncan66

    Ano Hamilton je hlavní viník... Hamilton sice byl v jednu chvíli cca na úrovni Maxe, ale bylo to na rovince, když jeli na plný plyn. Pro mě by to bylo relevantní, kdyby tam byl alespoň v polovině brzdné dráhy tzn. ještě mu k tomu chyběl pořádný kus... Vzhledem k jeho stopě a brzdné dráze to ani náhodou nemohlo stačit na úspěšný manévr... Proto taky LH brzdil mnohem dříve a v inkriminovaný okamžik byl Max mnohem dál... Jako zkušený pilot F1 musel vědět / cítit, že je to hodně riskantní manévr, který na 99% úspěšný nebude a riziko kolize je prostě značné... V těchto rychlostech stačí pár cm na jednu nebo druhou stranu a mohlo to skončit úplně opačně, taky se nemuselo stát vůbec nic, mohli se tam těsně minout... Každopádně svým útokem, který nebyl schopen dokončit vytvořil nebezpečnou situaci, která pro jeho soupeře byla fatální...

    A za takovéhle manévry se trestá běžně... Určitě mohl udělat Max o něco více, aby situaci předešel, jak píšu, tak jde o o centimetry... Ale to nic nemění na tom, že LH tu situaci způsobil, byť neúmyslně => Byla prostě chyba, na druhou myslím si, že úmysl ukázat Maxovi ramena v tom byl. Aby za to mohl Max popř. mohli jsme to uzavřít jako závodní incident a tedy nebyla by potřeba nikoho trestat... Tak by za mě Max musel to říznout téměř až k bílé čáře, zkrátka říznout to tak, jakoby tam LH ani nebyl... A to tam nevidím... Max to projel tvrdě, když šel na brzdy na poslední chvíli, ale LH tam určitě prostor měl nebo min. v okamžiku střetu... Že ho nebyl schopný využít, je bohužel opět jeho chyba... Bylo jeho rozhodnutí útočit v daném místě, sám se dostal do špinavé stopy a díky tomu nedokázal dostatečně zatočit...

    Fakt mi to přijde nad slunce jasné, co se odehrálo a kdo za to může... Divil bych se, kdyby to nějaký jezdec / odborník zpochybnil... Závodní incident, způsobený chybou LH, 10 sec dostatečný trest... Že z toho vytěžil vítězství je kombinace talentu, skvělého auta a štěstí...

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Duncan66

      Duncan66

      86.49.246.XXX
      A ktere pravidlo pravi, ze ten kdo je v pravu plati az po brzdeni? Vzdyt je zcela logicke, ze kdo jde na brzdy pozdeji, ten bude vepredu. Hamilton vedel, ze ho Max dvakrat ignoroval v tom kole, snazil se ho vyblokovat i pred Cops, ale Hamilton se dostal na vnitrek, podle Verstapena tedy mela byt zatacka Hamiltona, presto je vinik Hamilton? 20

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.157.XXX
        Naprosto souhlasím s názorem Fandy.LH 11 Přesně a objektivně posouzeno "závodnickým prismatem", klobouk dolů 01 Abych to téma uzavřel a byl co nejvíce objektivní a spravedlivý,tak Hamilton sice udělal "chybu",ale vnucenou Verstappenem. Jsou to závodníci a jak vidět taky horké hlavy. V nájezdu do Copse oba dva "podcenili" její "ošemetnost"!!! Lidi hlasovali v anketě, že větší podíl viny na kolizi má bohužel Lewis. Tak to vidí i novináři, Bernie, Jacques.....
        Mne nejvíce štve, že na to doplatí Pérez, který Maxovi v Maďarsku mu bude asi muset předat lepší techniku, tak aby nezaostal v boji o Titul s Lewisem 05
        (Che11co))

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          86.49.246.XXX
          S Norrisem to slo, s Leclercem to slo, s Verstapenem to neslo, ale vina je u Hamiltona? A kdy tedy podle tebe muze nekdo Verstapena predjet, kdyz at jsi na vnejsku, nebo na vnitrku, je zatacka Verstapenova? 13

          + 1 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • SergioPÉREZ

            SergioPÉREZ

            78.108.157.XXX
            A proč teď Leclerk, který byl 1. raději v Copse se vyklidil z tratě před rozvášněným Hamiltonem..Hmm 05, 12 12 11, Ne fakt diskusi na toto téma už končím. Třeba pozornost už upnout na Hungaroring 01
            (Che11co))

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Fanda.LH

            Fanda.LH

            194.228.96.XXX
            Je to vina Hamiltona, ačkoli to stejně tak mohlo jít s Maxem... Jak píšu Max mohl udělat víc, aby nehodě předešel, přesto to byl LH, kdo jí způsobil...

            U Landa by mě zajímalo jestli LH nepustil, protože ten doslova nekladl žádný odpor... U Charlese nevím co se stalo, jestli jeho gumy už toho měly dost a nezmohl se tak na větší odpor...

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Duncan66

              Duncan66

              86.49.251.XXX
              Sry, tomu proste nerozumim, vubec to nedava logiku. Pred zatackou jeli vedle sebe a presto je vinikem jen jeden pilot, zatimco ten druhy nenese zadnou zodpovednost, ikdyz mel v danou chvili auto v poradku a kolize byla v prvni rade dusledkem toho jak vyhodnotil danou situaci a jakou zvolil sobeckou zavodni stopu, jako by tam Hamilton nikde nebyl?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Fanda.LH

                Fanda.LH

                83.240.61.XXX
                Za prvé neříkám, že vinu nese jen jeden pilot... Ale rozhodně je větší vina na LH... A to jako zásadně větší... A nemám pocit, že Max jel tak jak říkáš... LH tam prostor měl, ale nedokázal ho využít... Možná proto se neshodneme... Vidíme to jinak...

                Kdybych hledal vinu u Maxe, tak snad v zatáčkách před tím... První zatáčku uhájil celkem neférově, když se dostal všemi 4mi koly za bílou čáru a dal najevo, že tu pozici za žádnou cestu nepustí... I proto říkám, že si o to co se stalo koledoval a dobře mu tak... Nicméně to nic nemění na tom, že vidím LH jako viníka té konkrétní situace a 10 sec jako přiměřený trest... Pro Maxe je trestem rána do zdi a 0b, co ještě chceš ?

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • Ferda

                Ferda

                46.47.176.XXX
                Na veřejnost se už dostávají jasné důkazy, že FIA Hamíka potrestala neoprávněně. Proto běží tak silná mediální masáž aby se skutečná pravda co nejvíce překroutila.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        194.228.96.XXX
        Tyhle věci v žádných pravidlech nejsou, tohle je vždy na posouzení komisařů... A za mě to posoudili správně... Hamilton se dostal na vnitřek na rovince, v samotné zatáčce byl prostě vzadu...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Hamilton nedobrzdil a sestřelil Verstappena, viz. níže video.
    P.S. To musí vidět i slepý 12 12 12

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Alf

      Alf

      109.105.51.XXX
      Nesmysl. Je to tak, že Ver buď neodhadl, kde je Ham a lízl svým zadním kolem o jeho přední, nebo o něm dobře věděl a čekal, že mu Ham jako vždycky předtím uhne.

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • SergioPÉREZ

        SergioPÉREZ

        78.108.157.XXX
        Oba dva do nájezdu nerespektovali fyzikální zákonitosti nejrychlejší zatáčky šampionátu Copse corner. Verstappen moc dělat nemohl, dopadl by jak Leclerk, ale vzadu Hamilton měl jít na brzdy, měl dostatek času aby zabránil kolizi.

        + 2 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Alf

          Alf

          109.105.51.XXX
          Nemáš k dispozici telemetrii, takže nevíš jak moc Ham brzdil. Možná, že Ham víc přibrzdil a možná právě proto škrtl Ver svým zadním kolem na jeho přední. Z onboardu Hamovy kamery je vidět, že tam rozhodovaly centimetry (možná milimetry) a proto kategoricky tvrdit, že Ham Maxe sestřelil je nesmysl.
          Dost mi to připomíná Belgii 2014, kdy Roberg rozřízl Hamovi pneumatiku a pak tvrdil že to bylo proto, že se rozhodl, že už mu nebude uhýbat. Ze záběrů je ale vidět, že jen špatně odhadl vzdálenost, když se za Hama vracel.

          + 3 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Duncan66

          Duncan66

          86.49.246.XXX
          A Verstapenovi nefungovaly v danou chvili brzdy a proto mel jako jediny situaci resit Hamilton? Pokud vim, ta Verstapen v danou chvili mel brzdy v poradku a mozek mu taky slouzil, takze kdyz pomineme, ze tuhle sezonu fandis Redbullu, protoze za nej jezdi tvuj cerny kun, tak na zaklade jakeho pravidla vyvozujes zaver, ze ten jediny zodpovedny mel byt Hamilton, zatimco Verstapen si opet mohl delat co chtel?

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama