DISKUZE K ČLÁNKU "Nikdy jsem nebyl tak agresivní jako Verstappen," brání se Hamilton. Marko vyčíslil škody + VIDEO
Lewis Hamilton po incidentu ve Velké ceně Británie tvrdí, že v soubojích si nikdy nepočíná tak agresivně, jako jeho rival Max Verstappen. Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko mezitím promluvil o jeho zdravotním stavu a vyčíslil škody na technice.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Nikdy jsem nebyl tak agresivní jako Verstappen," brání se Hamilton. Marko vyčíslil škody + VIDEO
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» SergioPÉREZ
(Hlasovalo 11 lidí)
20.07.2021 13:54
Bohužel Hamilton zklamal na plné čáře. Po startu… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
Duncan66
15:58 21.07.2021 86.49.246.XXXS tvym prvnim odstavcem vubec nesouhlasim.
Viniky kolize jsou kdyz tak oba piloti. Z nekterych zaberu to vypada, ze Hamiulton byl minimalne na stejne urovni, mozna o kousicek vepredu, nez zacal brzdit, navic byl na vnitrku, takze v podstate on by mel byt ten kdo urcuje svoji zavodni stopu. Jestli se nepletu sam Vestapen nedavno prohlasil, ze kdyz se dostane na vnitrek, je zatacka jeho. Zapomnel tedy dodat, ze kdyz je s nekym v souboji, tak nezalezi jestli je na vnitrku, ci vnejsku, proste zatacka je vzdycky jen a jen jeho? V pravidlech nic takoveho neni pokud vim. Kontakt predniho a zadniho kola byl v tomto pripade koliznim kursem Vestapena, ktery narozdil od Hamiltona nedudelal vubec nic proto, aby ke kolizi nedoslo. Hamilton prokazatelne ano, ikdyz neudelal tolik, jako v prvni zatacce a potom v zatacce po te dlouhe rovince, kde se dostal zcela prokazatelne pred Maxe a presto zatacku neriznul jako Max zatacku Cops, nechal mu tam misto a jenom diky tomu nedoslo ke kolizi a Max si mohl udrzet vedeni.
Je rada pripadu, kdy ke kolizi predniho kola se zadnim dojde vinou toho vepredu, ze soupere jednoduse zavre tak, ze kolizi uz zabranit nejde. A presne ten pripad nastal v nedeli. Hamilton narozdil od Maxe zpomalil mnohem vice, nechal mu tam 3/4 vozovky, presto to Max napral do Hamiltona. A podle tebe je Hamilton i tak hlavni vinik.... Ne, to mi opravdu rozum nebere.
-
-
-
-
-
SergioPÉREZ
13:01 21.07.2021 78.108.157.XXXHamilton poslal Emila do nemocnice, ale Emil ještě nikoho, tak ať zklidní hormon.
Verstappen by se s ním neměl vůbec bavit . -
-
spinelesssheep
12:27 21.07.2021 88.103.4.XXXRůzně po diskuzích by snad někteří Hamiltona trestali jen za to, že by netrefil apex. To mi přijde docela úsměvné...Je vidět, že je v tom hromada vášní plynoucí hlavně z toho, jak ten střet dopadl - zcela diametrálně pro oba dva, jako den a noc... -
-
Pepino60
08:38 21.07.2021 217.197.155.XXXJá bych byl také pro zákaz práce na vozech po dobu červených vlajek. A nebo pro ten start ze zadních pozic. Sýr Lojza už podruhé vydělal na červených vlajkách. V Imole chvíli po jeho poškození došlo ke kontaktu velkou náhodou jeho kolegy podržtašky, který jak známo pro svého ,,kamaráda" udělá cokoli. A když už jsme u toho, tak v Silverstone ty červené vlajky nebyly až takovou nutností. Pokud by byl SC nikdo by se přes 20m kačírku k bariérám nedostal. Stačilo odjat pod SC 8 až 10 kol a bylo to v cajku. Jenže to víte. Mercedes, domácí závod, fanoušci...-
-
Pepino60
11:44 21.07.2021 217.197.155.XXXTo bych netvrdil. Oprava bariéry tohoto druhu je vcelku rychlá. Horší je to u bariér svodidlových. Už jsem viděl závod kde SC jel více než deset kol. Podle mně sedm, osm kol muselo stačit. Ty červené vlajky byly stejně zbytečně dlouho. Wollf si to umí zařídit.
-
-
-
-
-
-
-
Fanda.LH
10:57 21.07.2021 83.240.61.XXXJe to restart... Takže je to v pořádku... Vem si, že smažeš všechny náskoky a necháš borce startovat z pevných pozic a zároveň jim znemožníš si připravit auto...To nedává smysl...
Nejférovější by bylo nějakým způsobem "zachovat" rozestupy a k nim přičítat vteřiny za opravy, výměny gum apod. a následně dle toho startovat... Jenže i to by mělo x děr.
Proto si myslím, že současné řešení je nejférovější... A život není fér, takže nemá smysl psát, že to fér není...
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek