DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc a Red Bull? Kontakt proběhl, píší v Itálii

Ferrari se nejen letos nedaří. To mělo podle italských médií přimět Charlesa Leclerca, aby oslovil Red Bull, jestli by se pro něj nenašlo místo vedle Maxe Verstappena.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Leclerc a Red Bull? Kontakt proběhl, píší v Itálii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 15.07.2021 20:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 13.07.2021 13:22
Ono je otázka jestli je to v 15:00 lepší 12»
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 13.07.2021 10:15
Do mladíka už měl hodně daleko. Myšleno… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 13.07.2021 10:19
Leclerc je skoro nejlepší ale nutno právě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • jenDalsiTeepack

    jenDalsiTeepack

    85.160.3.XXX
    To je snad nějaká kachna.

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Proč kachna? Vidíš snad nějakou náděj, že se Ferrari v brzské době dostane do pozice aby mohlo reálně bojovat o titul?
      A vem v úvahu i rozpočtové stropy na které Ferrari nikdy zvyklé nebylo.

      + 0 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Dokugan

        Dokugan

        77.236.195.XXX
        Doneslo se k tobě, že se příští rok mění pravidla takovým způsobem, že v nich nezůstane s letošním autem stejný ani jeden šroubek? Výkony letošních či loňských aut jsou vzhledem k příštímu roku absolutně ireleventní. Čímž neříkám, že příští rok bude Ferrari jasným adeptem na titul.

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Ty s rozpočtovými stropy žádnou změnu neočekáváš? Hmm, tak jó.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            Rozpočtový strop je pro ferrari rána sekerou do týla. Pod čistě italským vedením jim to v podstatě nikdy nešlo a bohužel, ti nejlepší technici se do itálie dají zlákat jen někteří a za podstatně vyšší plat než mají v anglii, takže ferrari prohrává už na začátku...

            + 2 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Cítím to dost podobně. Ale není to pouze problém Ferrari, ale i Merglu a RB.
              Samozřejmě pro Ferrari je to největší rána ze všech. Ono uživit pouhé režie tak velké firmy nejspíše tým ochudí o část prostředků původně určených pro další vývoj.
              Tohle je zatím můj odhad, ale tak hrozné to asi nebude, když se platy největších kapacit do stropů nepočítají.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                tak mergl i red bull má sídlo v anglii, takže není ve stejné pozici jako ferrari.

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Většinu dílů si Ferrari vyrábí sam, takže zrovna v tomhle by moc ztratné být nemuselo. Vlastně si teď týmy dost dílů které by jinak kupovaly začnou vyrábět sami.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    nechápeš co chci říct. Pokud máš rozpočtový strop, tak pokud bude chtít ferrari nejlepší techniky tak je musí přeplatit mnohem víc než red bull s mercedesem, protože do itálie se většinou nikomu nechce, tím jim mizí prostředky pro vývoj...

                    + 1 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • Ferda

                      Ferda

                      46.47.176.XXX
                      To já si moc nemyslím. Taliánsko je pro bydlení mnohem přívětivější než chladná Británie.
                      Navíc se týmy budou zbavovat spousty lidí, proto bude zaměstnanecký trh přeplněný volnými techniky. A platy samozřejmě půjdou dolů. O nedostatek kvalitních zaměstnanců ve Ferrari bych strach určitě neměl.
                      Právě naopak. Všichni budou makat mnohem usilovněji, aby nedostali padáka.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • jumpman

                        jumpman

                        178.255.168.XXX
                        asi tohle nesleduješ, jinak by jsi to nemohl napsat... Ten problém není ani tak itálie vs anglie, jako to, že kromě 3 týmů sídlí všechny v anglii a to v okruhu cca 25 km, či-li pokud chce jeden změnit tým, nemusí se stěhovat a podobné věci... A věř tomu, že už je historicky dané, že je tohle pro ferrari velkou nevýhodou a byla to nevýhoda už v době, kdy žádné omezení nebylo. Stačí se podívat kolikrát chtěli zlanařit neweyho, ten jim dal košem z jediného důvodu, práce v itálii... Kdysi zkusili experiment, že kvůli baynardovi založili konstrukční kancelář v británii a ani to jin mefungovalo, tak ji zase zrušili

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • Ferda

                          Ferda

                          46.47.176.XXX
                          Ale tady přece není problém v tom, že je Británie centrum F1. Problém je v samotné politice Ferrari, že si samo přeje mít tým z Italů.
                          Za Schumiho to fungovalo jinak. Ten si dotáhl sebou svůj tým. Když později odešel i Todt, tak se Ferrari poněkud propadlo.
                          Adriana se už snažil i Mergl a taky dostal košem, takže státem to není. Dokonce i samotný RB má problém Adriana u sebe udržet.

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
                          • jumpman

                            jumpman

                            178.255.168.XXX
                            to není tak, že ferrari chce tým jen z italů, to chtěl svetříkář, aby na vedoucích pozicích byli italové, ale nedaří se jim zaměstnat ty skutečně talentované lidi... A pokud to vede ital, tak ve ferrari panuje bordel, to je zkrátka fakt...

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
  • SergioPÉREZ

    SergioPÉREZ

    78.108.157.XXX
    Tak z tohoto trojúhelníku. Leclerc - Helmut - Pérez je právě Checo na tahu, pokud bude chtít sedačku i příští rok u RB právě teď musí začít okupovat bedny

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    86.49.248.XXX
    Mohl by mi někdo vysvětlit, proč se Q jede v 19 večer v pátek? jistě, to všichni fans nechtějí být jinde 11 samé sprint race 17:30 v sobotu? vedení F1 dělá všechno špatně, tohle není atraktivní, tohle je zhovadilost pozdě odpoledne 20

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama