DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc a Red Bull? Kontakt proběhl, píší v Itálii

Ferrari se nejen letos nedaří. To mělo podle italských médií přimět Charlesa Leclerca, aby oslovil Red Bull, jestli by se pro něj nenašlo místo vedle Maxe Verstappena.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Leclerc a Red Bull? Kontakt proběhl, píší v Itálii

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 41, poslední 15.07.2021 20:30 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 6 lidí) 13.07.2021 13:22
Ono je otázka jestli je to v 15:00 lepší 12»
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 13.07.2021 10:15
Do mladíka už měl hodně daleko. Myšleno… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 13.07.2021 10:19
Leclerc je skoro nejlepší ale nutno právě… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Třeba Ron Dennis je volný. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
to není tak, že ferrari chce tým jen z italů, to chtěl svetříkář, aby na vedoucích pozicích byli italové, ale nedaří se jim zaměstnat ty skutečně talentované lidi... A pokud to vede ital, tak ve ferrari panuje bordel, to je zkrátka fakt...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ale tady přece není problém v tom, že je Británie centrum F1. Problém je v samotné politice Ferrari, že si samo přeje mít tým z Italů.
Za Schumiho to fungovalo jinak. Ten si dotáhl sebou svůj tým. Když později odešel i Todt, tak se Ferrari poněkud propadlo.
Adriana se už snažil i Mergl a taky dostal košem, takže státem to není. Dokonce i samotný RB má problém Adriana u sebe udržet.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
asi tohle nesleduješ, jinak by jsi to nemohl napsat... Ten problém není ani tak itálie vs anglie, jako to, že kromě 3 týmů sídlí všechny v anglii a to v okruhu cca 25 km, či-li pokud chce jeden změnit tým, nemusí se stěhovat a podobné věci... A věř tomu, že už je historicky dané, že je tohle pro ferrari velkou nevýhodou a byla to nevýhoda už v době, kdy žádné omezení nebylo. Stačí se podívat kolikrát chtěli zlanařit neweyho, ten jim dal košem z jediného důvodu, práce v itálii... Kdysi zkusili experiment, že kvůli baynardovi založili konstrukční kancelář v británii a ani to jin mefungovalo, tak ji zase zrušili

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
To já si moc nemyslím. Taliánsko je pro bydlení mnohem přívětivější než chladná Británie.
Navíc se týmy budou zbavovat spousty lidí, proto bude zaměstnanecký trh přeplněný volnými techniky. A platy samozřejmě půjdou dolů. O nedostatek kvalitních zaměstnanců ve Ferrari bych strach určitě neměl.
Právě naopak. Všichni budou makat mnohem usilovněji, aby nedostali padáka.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
nechápeš co chci říct. Pokud máš rozpočtový strop, tak pokud bude chtít ferrari nejlepší techniky tak je musí přeplatit mnohem víc než red bull s mercedesem, protože do itálie se většinou nikomu nechce, tím jim mizí prostředky pro vývoj...

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Většinu dílů si Ferrari vyrábí sam, takže zrovna v tomhle by moc ztratné být nemuselo. Vlastně si teď týmy dost dílů které by jinak kupovaly začnou vyrábět sami.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
tak mergl i red bull má sídlo v anglii, takže není ve stejné pozici jako ferrari.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Cítím to dost podobně. Ale není to pouze problém Ferrari, ale i Merglu a RB.
Samozřejmě pro Ferrari je to největší rána ze všech. Ono uživit pouhé režie tak velké firmy nejspíše tým ochudí o část prostředků původně určených pro další vývoj.
Tohle je zatím můj odhad, ale tak hrozné to asi nebude, když se platy největších kapacit do stropů nepočítají.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
upřímně řečeno, říkal jsem si, aby sainz s leclerkem nebyli druhým bergerem s alesim. V podstatě jim všichni prorokovali titul, platili za talenty, ale v nejlepších letech jezdili za ferrari, které při nejlepší vůli na ten titul nemělo...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
Rozpočtový strop je pro ferrari rána sekerou do týla. Pod čistě italským vedením jim to v podstatě nikdy nešlo a bohužel, ti nejlepší technici se do itálie dají zlákat jen někteří a za podstatně vyšší plat než mají v anglii, takže ferrari prohrává už na začátku...

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ty s rozpočtovými stropy žádnou změnu neočekáváš? Hmm, tak jó.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Dokugan

Dokugan

77.236.195.XXX
Doneslo se k tobě, že se příští rok mění pravidla takovým způsobem, že v nich nezůstane s letošním autem stejný ani jeden šroubek? Výkony letošních či loňských aut jsou vzhledem k příštímu roku absolutně ireleventní. Čímž neříkám, že příští rok bude Ferrari jasným adeptem na titul.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Proč kachna? Vidíš snad nějakou náděj, že se Ferrari v brzské době dostane do pozice aby mohlo reálně bojovat o titul?
A vem v úvahu i rozpočtové stropy na které Ferrari nikdy zvyklé nebylo.

+ 0 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jenDalsiTeepack

jenDalsiTeepack

85.160.3.XXX
To je snad nějaká kachna.

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Konár-větev na které sedí je nalomená už pár roků i bez Leclercova přičinění. A myslím, že Leclerc a dnes i Sainz jsou hošani, kteří Ferrari žádnou ostudu nedělají.
Emila tady rozmazávat nebudu. Ten byl za svého působení se Sainzem až příliš mladým snoplem.

+ 0 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
podívej se, jak jezdil sainz vedle vynášeného emila. Když mu fungovalo auto, emil nebyl tím jednoznačně rychlejším. A to red bull sainze spíš trpěl. A myslím, že i tento fakt pomohl sainzovi opustit "přívětivou" náruč red bullu...
Sainz je minimálně stejně rychlý jako emil, ale na rozdíl od emila dokáže přemýšlet, takže pokud dostane mistrovské auto, tak není jisté, jestli by leclerk byl tím, na koho ferrari nutně vsadí. Uvidíme co přinese budoucnost a pokud je tahle zvěst pravdivá, tak si leclerk hodně řízl do větve na které sedí, tohle se u ferrari neodpouští...

+ 5 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Tak z tohoto trojúhelníku. Leclerc - Helmut - Pérez je právě Checo na tahu, pokud bude chtít sedačku i příští rok u RB právě teď musí začít okupovat bedny

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.248.XXX
No bývá, ale teď je to 17:30 v sobotu a v pátek Q 19 večer, to mi příjde prostě špatný na pátek večer

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Tak sobotní kvalifikace bývá ve stejný čas jako nedělní závod a páteční program je nový, takže těžko soudit.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama