DISKUZE K ČLÁNKU Leclerc a Red Bull? Kontakt proběhl, píší v Itálii
Ferrari se nejen letos nedaří. To mělo podle italských médií přimět Charlesa Leclerca, aby oslovil Red Bull, jestli by se pro něj nenašlo místo vedle Maxe Verstappena.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Leclerc a Red Bull? Kontakt proběhl, píší v Itálii
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
jumpman
20:17 15.07.2021 178.255.168.XXX
to není tak, že ferrari chce tým jen z italů, to chtěl svetříkář, aby na vedoucích pozicích byli italové, ale nedaří se jim zaměstnat ty skutečně talentované lidi... A pokud to vede ital, tak ve ferrari panuje bordel, to je zkrátka fakt...
Ferda
22:07 14.07.2021 46.47.176.XXX
Ale tady přece není problém v tom, že je Británie centrum F1. Problém je v samotné politice Ferrari, že si samo přeje mít tým z Italů.
Za Schumiho to fungovalo jinak. Ten si dotáhl sebou svůj tým. Když později odešel i Todt, tak se Ferrari poněkud propadlo.
Adriana se už snažil i Mergl a taky dostal košem, takže státem to není. Dokonce i samotný RB má problém Adriana u sebe udržet.
Za Schumiho to fungovalo jinak. Ten si dotáhl sebou svůj tým. Když později odešel i Todt, tak se Ferrari poněkud propadlo.
Adriana se už snažil i Mergl a taky dostal košem, takže státem to není. Dokonce i samotný RB má problém Adriana u sebe udržet.
jumpman
20:59 14.07.2021 178.255.168.XXX
asi tohle nesleduješ, jinak by jsi to nemohl napsat... Ten problém není ani tak itálie vs anglie, jako to, že kromě 3 týmů sídlí všechny v anglii a to v okruhu cca 25 km, či-li pokud chce jeden změnit tým, nemusí se stěhovat a podobné věci... A věř tomu, že už je historicky dané, že je tohle pro ferrari velkou nevýhodou a byla to nevýhoda už v době, kdy žádné omezení nebylo. Stačí se podívat kolikrát chtěli zlanařit neweyho, ten jim dal košem z jediného důvodu, práce v itálii... Kdysi zkusili experiment, že kvůli baynardovi založili konstrukční kancelář v británii a ani to jin mefungovalo, tak ji zase zrušili
Ferda
16:54 14.07.2021 46.47.176.XXX
To já si moc nemyslím. Taliánsko je pro bydlení mnohem přívětivější než chladná Británie.
Navíc se týmy budou zbavovat spousty lidí, proto bude zaměstnanecký trh přeplněný volnými techniky. A platy samozřejmě půjdou dolů. O nedostatek kvalitních zaměstnanců ve Ferrari bych strach určitě neměl.
Právě naopak. Všichni budou makat mnohem usilovněji, aby nedostali padáka.
Navíc se týmy budou zbavovat spousty lidí, proto bude zaměstnanecký trh přeplněný volnými techniky. A platy samozřejmě půjdou dolů. O nedostatek kvalitních zaměstnanců ve Ferrari bych strach určitě neměl.
Právě naopak. Všichni budou makat mnohem usilovněji, aby nedostali padáka.
jumpman
16:39 14.07.2021 178.255.168.XXX
nechápeš co chci říct. Pokud máš rozpočtový strop, tak pokud bude chtít ferrari nejlepší techniky tak je musí přeplatit mnohem víc než red bull s mercedesem, protože do itálie se většinou nikomu nechce, tím jim mizí prostředky pro vývoj...
Ferda
16:03 14.07.2021 46.47.176.XXX
Cítím to dost podobně. Ale není to pouze problém Ferrari, ale i Merglu a RB.
Samozřejmě pro Ferrari je to největší rána ze všech. Ono uživit pouhé režie tak velké firmy nejspíše tým ochudí o část prostředků původně určených pro další vývoj.
Tohle je zatím můj odhad, ale tak hrozné to asi nebude, když se platy největších kapacit do stropů nepočítají.
Samozřejmě pro Ferrari je to největší rána ze všech. Ono uživit pouhé režie tak velké firmy nejspíše tým ochudí o část prostředků původně určených pro další vývoj.
Tohle je zatím můj odhad, ale tak hrozné to asi nebude, když se platy největších kapacit do stropů nepočítají.
jumpman
15:33 14.07.2021 178.255.168.XXX
upřímně řečeno, říkal jsem si, aby sainz s leclerkem nebyli druhým bergerem s alesim. V podstatě jim všichni prorokovali titul, platili za talenty, ale v nejlepších letech jezdili za ferrari, které při nejlepší vůli na ten titul nemělo...
jumpman
15:31 14.07.2021 178.255.168.XXX
Rozpočtový strop je pro ferrari rána sekerou do týla. Pod čistě italským vedením jim to v podstatě nikdy nešlo a bohužel, ti nejlepší technici se do itálie dají zlákat jen někteří a za podstatně vyšší plat než mají v anglii, takže ferrari prohrává už na začátku...
Dokugan
10:38 14.07.2021 77.236.195.XXX
Doneslo se k tobě, že se příští rok mění pravidla takovým způsobem, že v nich nezůstane s letošním autem stejný ani jeden šroubek? Výkony letošních či loňských aut jsou vzhledem k příštímu roku absolutně ireleventní. Čímž neříkám, že příští rok bude Ferrari jasným adeptem na titul.
Ferda
16:01 13.07.2021 46.47.176.XXX
Konár-větev na které sedí je nalomená už pár roků i bez Leclercova přičinění. A myslím, že Leclerc a dnes i Sainz jsou hošani, kteří Ferrari žádnou ostudu nedělají.
Emila tady rozmazávat nebudu. Ten byl za svého působení se Sainzem až příliš mladým snoplem.
Emila tady rozmazávat nebudu. Ten byl za svého působení se Sainzem až příliš mladým snoplem.
jumpman
15:48 13.07.2021 178.255.168.XXX
podívej se, jak jezdil sainz vedle vynášeného emila. Když mu fungovalo auto, emil nebyl tím jednoznačně rychlejším. A to red bull sainze spíš trpěl. A myslím, že i tento fakt pomohl sainzovi opustit "přívětivou" náruč red bullu...
Sainz je minimálně stejně rychlý jako emil, ale na rozdíl od emila dokáže přemýšlet, takže pokud dostane mistrovské auto, tak není jisté, jestli by leclerk byl tím, na koho ferrari nutně vsadí. Uvidíme co přinese budoucnost a pokud je tahle zvěst pravdivá, tak si leclerk hodně řízl do větve na které sedí, tohle se u ferrari neodpouští...
Sainz je minimálně stejně rychlý jako emil, ale na rozdíl od emila dokáže přemýšlet, takže pokud dostane mistrovské auto, tak není jisté, jestli by leclerk byl tím, na koho ferrari nutně vsadí. Uvidíme co přinese budoucnost a pokud je tahle zvěst pravdivá, tak si leclerk hodně řízl do větve na které sedí, tohle se u ferrari neodpouští...
SergioPÉREZ
15:27 13.07.2021 78.108.157.XXX
Tak z tohoto trojúhelníku. Leclerc - Helmut - Pérez je právě Checo na tahu, pokud bude chtít sedačku i příští rok u RB právě teď musí začít okupovat bedny
Aktuálně
Poslední závod 24.3.2024
GP Austrálie58 kol (306.124 km)
Albert Park
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí
Příští závod 07.04.2024
GP Japonska 53 kol (307.471 km)
Suzuka International Racingdní | hod | min | sek