DISKUZE K ČLÁNKU Wolff lituje zaseknutí se za Norrisem. Pomůžou nové díly v Silverstone?

Mercedes je v situaci, která je pro něj v hybridní turoboéře zcela nová. Stříbrné šípy totiž poprvé nemají nejrychlejší vůz. A to zcela prokazatelně. Pomoci by jim mohl balík vylepšení, který tým přiveze na následující závod do Velké Británie.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Wolff lituje zaseknutí se za Norrisem. Pomůžou nové díly v Silverstone?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 07.07.2021 17:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 10 lidí) 06.07.2021 08:57
vždyť to byli dva závody, kdy red bull takhle… »
» jumpman (Hlasovalo 8 lidí) 06.07.2021 08:59
Honda nemá rozhodně nejlepší motor, jen srazila… »
» airwar1939 (Hlasovalo 7 lidí) 06.07.2021 07:30
To je opravdu tak těžké akceptovat, že má RedBull… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • airwar1939

      airwar1939

      85.158.196.XXX
      To je opravdu tak těžké akceptovat, že má RedBull v současnosti nejlepší auto, nebo že Honda má v současnosti nejlepší motor? PS: sakra celou dobu pláčete že má Mercedes nejlepší auto, a když konečně nemá, tak jste zase nespokojeni a hledáte nesmysly.

      + 7 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        Honda nemá rozhodně nejlepší motor, jen srazila ztrátu na mercedes na minimum... Tady je třeba si spíš připustit to, že mercedes se zkrátka odnaučil závodit, za tu dobu co měl 2s náskok na nejbližší konkurenci a teď dělají zbytečné chyby...

        + 8 / − 4

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Poky

          Poky

          109.80.3.XXX
          Mercedes hlavne prodelal na zmene podlah. Auto neni uz tolika efektivni a motory se srovnali.

          + 3 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.248.XXX
            A Ham už není taky efektivní - bublina šampiona nedotkuntelného zmizla jako dominance vozu

            + 6 / − 7

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            to je pouze kvikot mercedesu, fakta hovoří jinak. Jsou okruhy, kde je efektivnější koncept red bullu a jsou okruhy, kde je zase lepší nízký sklon mercedesu. A jelikož se začaly vést řeči o novém motoru pro období 25-30 tak bych se vůbec nedivil, kdyby "náhlá" ztráta formy mercedesu byla opět pouze politickou hrou, aby si opět mohli ohnout pravidla ve svůj prospěch...

            + 5 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              86.49.248.XXX
              A že FIA pomáhala x sezon Ferrari a dost pdovodů jim odpustila je ok? to tvoje kopání do Mercedesu je fakt komický 11

              + 3 / − 8

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                jestli je něco komické, jsou to tvoje "příspěvky" kdy jsi schopen pouze trolit a napadat ostatní diskutující...

                + 4 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  86.49.248.XXX
                  A koho jsem napadl a koho troluju? Vždyť je to fakt o tom paktu Ferrari a FIA

                  + 0 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    Kdo se Tě ptal na ferrari? Nikdo, ale ty musíš zatrolit a vyzvracet se další svojí nepravdou na ferrari. Ale začínám si na tvé lži a polopravdy zvykat

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
            • Limbi

              Limbi

              147.228.209.XXX
              Fakta hovoří jasně to máš pravdu.... Dal jsem si totiž tu práci a porovnal jsem nejlepší kvalifikační časy dosažené vozem (nikoli jezdcem) ze sezón 2020 a 2021. Namátkou...
              BAHRAIN ztráta v kvalifikaci oproti 2020: Mer 2,1sec Red 1,3
              IMOLA ztráta: Mer 0,8 sec Red 0,3
              ŠPANĚLSKO ztráta: Mer 1,2 sec Red 0,5
              MONACO ztráta: Mer 0,5 sec Red -0,1
              RAKOUSKO ztráta: Mer 1,2 sec Red 0,3
              Jelikož se letos mělo soutěžit se stejnými vozy s minimální úpravou resp. největší zásah byl způsoben právě vynucenou úpravou podlahy, tak si myslím, že na základě těch FAKT "kvičí", jak říkáš, Mercedes nejspíš zcela oprávněně. Na základě těchto dat se dá jednoznačně říct, že změnou pravidel a omezením možností vývoje byl koncept Mercedesu jednoznačně poškozen víc, než ten RedBullu. Konspirace, které tu pak rozjíždíš už nechám stranou, protože to s FAKTY nemá nic společného. Rozhodně ale nesouhlasím, že někde díky regulím ztratil víc RedBull než Mercedes. A to nemluvím o tom jak teď musí mercedes tlačit na hranu a v sezóně 2020 mohl auto víc šetřit tudíž ta propast by mohla být i větší.

              + 2 / − 2

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                evidentně nechceš vidět to, že red bull se tak nějak stále věnoval vývoji a posunul se dál.. Ale nemá cenu diskutovat s někým, kdo není schopen přijmout fakt, že není vše pouze tak, jak se snaží mediálně prezentovat wolf

                + 4 / − 4

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Limbi

                  Limbi

                  147.228.209.XXX
                  Tady nejde o mediální prezentaci. Myslím, že nebyl Mercedes sám kdo na tohle znevýhodnění narážel. Aston poukazoval na to stejný. Co se vývoje týče, tak letos byl značně omezen na žetony. Mohlo se vyvíjet, ale základní koncept musel zůstat stejný. Já netvrdím, že to FIA udělal cíleně a že Mercedes zařízla, ale na jejich konceptu se to holt projevilo bohužel znatelněji. Co se týče nějaké zaslepenosti, tak na základě příspěvků tak bohužel působíš spíš ty. Já nejsem fanda Mercedesu, ale McLarenu. Namísto toho, abych tu jen psal slovíčko fakta, které tobě slouží jako substituce pro vlastní názory, já tu předložil skutečná data. Tudíž nechápu, proč se mnou není možno diskutovat. Každý tým pracoval na vývoji a Mercedes byl za posledních 10 let králem mezisezónního vývoje, což je další fakt o němž mluví historické výsledky. Je tudíž nepravděpodobné, že by vývoj v rámci minimálních změn vozu takhle zařízli. Faktem totiž je, že loni byl Mercedes o 0,5 sec a víc rychlejší než letos a pochybuju, že by to auto schválně pohoršili, aby jak říkáš mohli zasahovat do dalšího vývoje motorů.

                  + 2 / − 1

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • jumpman

                    jumpman

                    178.255.168.XXX
                    To, že se to na konceptu mercedesu projevilo výrazněji, je pouze rétorika od mercedesu - za mě kvičení, které je pouze další mediální hrou. I podle odborníků mercedesu mnohem víc uškodila nespolehlivost jejich pohoné jednotky během hodně krátkých testů, ale i přesto se dokázali dostat výkonnostně před red bull.
                    A už vůbec nemůžeš vědět, kolik reálného času věnoval mercedes vývoji letošního vozu pod dojmem jejich loňské převahy a i to se mohlo projevit

                    + 1 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama