DISKUZE K ČLÁNKU Wolff lituje zaseknutí se za Norrisem. Pomůžou nové díly v Silverstone?
Mercedes je v situaci, která je pro něj v hybridní turoboéře zcela nová. Stříbrné šípy totiž poprvé nemají nejrychlejší vůz. A to zcela prokazatelně. Pomoci by jim mohl balík vylepšení, který tým přiveze na následující závod do Velké Británie.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Wolff lituje zaseknutí se za Norrisem. Pomůžou nové díly v Silverstone?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» airwar1939
(Hlasovalo 7 lidí)
06.07.2021 07:30
To je opravdu tak těžké akceptovat, že má RedBull… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
airwar1939
07:30 06.07.2021 85.158.196.XXXTo je opravdu tak těžké akceptovat, že má RedBull v současnosti nejlepší auto, nebo že Honda má v současnosti nejlepší motor? PS: sakra celou dobu pláčete že má Mercedes nejlepší auto, a když konečně nemá, tak jste zase nespokojeni a hledáte nesmysly.-
-
-
jumpman
13:27 06.07.2021 178.255.168.XXXto je pouze kvikot mercedesu, fakta hovoří jinak. Jsou okruhy, kde je efektivnější koncept red bullu a jsou okruhy, kde je zase lepší nízký sklon mercedesu. A jelikož se začaly vést řeči o novém motoru pro období 25-30 tak bych se vůbec nedivil, kdyby "náhlá" ztráta formy mercedesu byla opět pouze politickou hrou, aby si opět mohli ohnout pravidla ve svůj prospěch...-
-
-
Limbi
15:58 06.07.2021 147.228.209.XXXFakta hovoří jasně to máš pravdu.... Dal jsem si totiž tu práci a porovnal jsem nejlepší kvalifikační časy dosažené vozem (nikoli jezdcem) ze sezón 2020 a 2021. Namátkou...
BAHRAIN ztráta v kvalifikaci oproti 2020: Mer 2,1sec Red 1,3
IMOLA ztráta: Mer 0,8 sec Red 0,3
ŠPANĚLSKO ztráta: Mer 1,2 sec Red 0,5
MONACO ztráta: Mer 0,5 sec Red -0,1
RAKOUSKO ztráta: Mer 1,2 sec Red 0,3
Jelikož se letos mělo soutěžit se stejnými vozy s minimální úpravou resp. největší zásah byl způsoben právě vynucenou úpravou podlahy, tak si myslím, že na základě těch FAKT "kvičí", jak říkáš, Mercedes nejspíš zcela oprávněně. Na základě těchto dat se dá jednoznačně říct, že změnou pravidel a omezením možností vývoje byl koncept Mercedesu jednoznačně poškozen víc, než ten RedBullu. Konspirace, které tu pak rozjíždíš už nechám stranou, protože to s FAKTY nemá nic společného. Rozhodně ale nesouhlasím, že někde díky regulím ztratil víc RedBull než Mercedes. A to nemluvím o tom jak teď musí mercedes tlačit na hranu a v sezóně 2020 mohl auto víc šetřit tudíž ta propast by mohla být i větší.
-
-
Limbi
16:21 06.07.2021 147.228.209.XXXTady nejde o mediální prezentaci. Myslím, že nebyl Mercedes sám kdo na tohle znevýhodnění narážel. Aston poukazoval na to stejný. Co se vývoje týče, tak letos byl značně omezen na žetony. Mohlo se vyvíjet, ale základní koncept musel zůstat stejný. Já netvrdím, že to FIA udělal cíleně a že Mercedes zařízla, ale na jejich konceptu se to holt projevilo bohužel znatelněji. Co se týče nějaké zaslepenosti, tak na základě příspěvků tak bohužel působíš spíš ty. Já nejsem fanda Mercedesu, ale McLarenu. Namísto toho, abych tu jen psal slovíčko fakta, které tobě slouží jako substituce pro vlastní názory, já tu předložil skutečná data. Tudíž nechápu, proč se mnou není možno diskutovat. Každý tým pracoval na vývoji a Mercedes byl za posledních 10 let králem mezisezónního vývoje, což je další fakt o němž mluví historické výsledky. Je tudíž nepravděpodobné, že by vývoj v rámci minimálních změn vozu takhle zařízli. Faktem totiž je, že loni byl Mercedes o 0,5 sec a víc rychlejší než letos a pochybuju, že by to auto schválně pohoršili, aby jak říkáš mohli zasahovat do dalšího vývoje motorů.-
jumpman
17:09 07.07.2021 178.255.168.XXXTo, že se to na konceptu mercedesu projevilo výrazněji, je pouze rétorika od mercedesu - za mě kvičení, které je pouze další mediální hrou. I podle odborníků mercedesu mnohem víc uškodila nespolehlivost jejich pohoné jednotky během hodně krátkých testů, ale i přesto se dokázali dostat výkonnostně před red bull.
A už vůbec nemůžeš vědět, kolik reálného času věnoval mercedes vývoji letošního vozu pod dojmem jejich loňské převahy a i to se mohlo projevit
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek