DISKUZE K ČLÁNKU Hamilton si z Baku po fiasku odváží i pozitiva, Mercedes upraví "magické" tlačítko na volantu
Lewis Hamilton nalézá i dobré věci na ázerbájdžánském víkendu, kde po své velké chybě dojel mezi posledními bez bodu. A Mercedes mu upraví volant, aby v budoucnu už nedošlo k nechtěnému přepnutí vyvážení brzd.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Hamilton si z Baku po fiasku odváží i pozitiva, Mercedes upraví "magické" tlačítko na volantu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Pepino60
15:27 11.06.2021 217.197.155.XXX
Já to říkal vždycky, že sýr Lojza má poněkud jednodušší myšlení. Ikdyž mu Mercedes upraví tlačítko udělá zase jinou chybu. A to je právě to co bylo třeba. Dostat ho pod tlak, aby dělal chyby. Navíc podržtaška už v Mercedesu končí, takže mu dlabe na nějaké krýtí zadku. Te´d bude sám na oba RedBully a to bude ono. V Imole udělal pod tlakem taky pěkně tvrdý kopanec, jenže tam ho zachránila červená vlajka. tam opravdu dostal to umístění zadarmo. V podstatě všechny jeho tituly byly z 80% superdominantním autem a podtžtaškou u zadku, která mu nejednou přenechala svoje místo. Letos konečně pozná co je třeba k vyjetí titulu.
zipp
15:05 11.06.2021 89.103.184.XXX
Přesně jak říkáš. Rozdíl je v tom, že tento systém slouží k zahřátí pneu během zaváděcího kola a podobně, jednorázově změní rozložení brzdného účinku pro co nejúčinnější zahřívání.
To, co měl Renault, automaticky nastavovalo rozložení brzd během závodu samo, bez interakce pilota - zcela odlišné systémy
To, co měl Renault, automaticky nastavovalo rozložení brzd během závodu samo, bez interakce pilota - zcela odlišné systémy
tom11
12:52 11.06.2021 77.48.94.XXX
přesně tak. dal bych jim tam jeden čudlík a to ovládání DRS. to bych navíc omezil na nějaký časový úsek v závodě ( řekněme 30s ) s tím, ať si každý pilot hospodaří sám. jinak jen volant, brzda, spojka ( nejlépe s kalsickou šaltr pákou, ale i pádla pod volantem bych vydýchal ), plyn ( myšleno pedál akcelerátoru, ne něco k (ne)dýchání ) a PETku s pitím. Dobře - pro bezpečnost kontrolku žlutých/červených/zelených vlajek na trati.
kubajs
19:54 10.06.2021 45.82.234.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Ferda
18:30 10.06.2021 46.47.176.XXX
Na volantu bych dovolil pouze tlačítka houkačky, blinkry, dálkové světla, radio, sytič a výstražné světla. Jó a ještě bych dovolil páčku k přepnutí na rezervu když dojde palivo.
Hmmm a co mlhlovky? Nee už i tak by měli jezdci těch dzyndzyků až až. Dyť se mají věnovat závodění a né vzpomínat na Čudlíka.
Hmmm a co mlhlovky? Nee už i tak by měli jezdci těch dzyndzyků až až. Dyť se mají věnovat závodění a né vzpomínat na Čudlíka.
tom11
15:02 10.06.2021 77.48.94.XXX
jé, to je blbý, to se mi líbí!! otlačítíkujeme nejen celý volant, ale nějaké ty páčky a přepínače bychom mohli nandat i na to HALO, když už tam je. ať to vypadá jako v kokpitu letadla, když už se tomu místu řidiče říká kokpit i ve formulích . jo, a ty volanty tam dáme rovnou dva - pro každé kolo jeden
Duncan66
14:35 10.06.2021 86.49.246.XXX
Si rikam, proc jsou pravidla vuci moznemu nastaveni vozu pomoci tlacitek na volnantu tak benevolentni. Neprispela by jejich vyrazna limitace k dramatictejsim a vyrovnanejsim zavodum a slo by vice o umeni pilota dostat z danych podminek a nastaveni auta maximum? Takto dostane pokyn od sveho inzenyra, ktery se rozhoduje na zaklade podkladu desitek inzenyru sledujicich tisice udaju prichazejicich online z vozu atp.
jumpman
10:27 10.06.2021 178.255.168.XXX
Já tedy netuším, proč mercedes plácá kecy o nekonkurenceschopném voze. Ano, byl pomalejší než red bull, ale hamilton byl hned za nimi a pokud by neodepsali bottase a nechali jej závodit v rychlejší konfiguraci vozu, tak také nebyl tak hluboko v poli. Mercedes sio zvyknul, že měl auto o 2s rychlejší než konkurence a hamilton tedy mohl jezdit v pohodě na půl plynu a možností auta. Teď, když jim začíná někdo šlapat na paty, tak melou nesmysly místo aby si přiznali, že musí máknout. doufám, že je red bull porazí, ikdyž emila vůbec nemusím...
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek