DISKUZE K ČLÁNKU "Ve Francii pro mě začne nový šampionát," doufá tápající Alonso

Pro Fernanda Alonsa, jenž se do Formule 1 vrátil po dvouleté přestávce, začne ve Velké ceně Francie nový šampionát. Doposud nepředváděl s Alpine takové výkony, jaké si sám představoval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ve Francii pro mě začne nový šampionát," doufá tápající Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 04.06.2021 15:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 02.06.2021 19:08
Ferdo, dokážeš někdy něco napsat objektivně?… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 02.06.2021 20:23
Nevím zda mu pomůže zrovna to ve Francii, ale… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 02.06.2021 12:50
Podle mě zbytečná prohlášení, kterýma na sebe FA… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Andreas Seidl očekává další diskuse o flexibilních zadních křídel v Baku: "Jak to tady v Baku bude vypadat zatím nevím, pokud uvidíme odchylky jako v Barceloně musí se tento víkend jednat. Je důležité, aby FIA zkoumala, jakým způsobem je průhyb vytvářen."

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Z jejich pohledu chápu naštvání nicméně aby se během víkendu měnil výklad pravidel.....to je prostě nesmysl.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        To rozhodně, naštěstí pravidlo 3.8 je bez poskvrnky stejné a je o co se opřít. Díky pravidlu 3.9.9 navíc může FIA přijít s jakýmkoliv dalším pomocným testem. Dobrý s těma tečkama ne? 13

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Ale ne z hodiny na hodinu, když to FIA ohlásila na GP Francie

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Ti kteří si pravidla přečetli už před Baku o pravidlu 3.8 a 3.9.9 věděli 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.160.XXX
              To ano, ale FIA stanovila GP Francie, kde se bude měnit metoditka měření

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Situs

                Situs

                88.102.38.XXX
                Pravidlo 3.8 je ale použitelné i bez konkrétně specifikovaného testu. Myslím že Red Bull už takto byl jednou diskvalifikován s oběma vozy protože zjistili proč se jim tam něco hodně na předním křídle ohýbá a právě to určili za flexibilní pomůcku. Co my víme že zjistí tady, proto Seidl na to podle mě poukazuje. Pokud je to cíleně vytvořená flexibilita je na to 3.8 jak vyšitý. Prostě není to tak že Seidl by měl jen sedět a šoupat nohama, nikdo s něčím co se záměrně ohýbá by neměl být v suchu. Teď je to obecně hra nátlaku a ovlivnění FIA, stewardů i týmů, myslím si ale že kvůli tomuto jedinému závodu se protestovat nebude ale .... kdo ví.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.160.XXX
                  No to určitě ne, ale také by se měli zaměřit na to flexi wing Mercedes
                  [odkaz na stránku]

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Situs

                    Situs

                    88.102.38.XXX
                    V tenhle moment by na předním křídle pohořeli všichni 12 Proto se do toho FIA nejspíše nepustí. Ale když pustí, já to uvítám 03

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • HellHogr

                      HellHogr

                      31.30.160.XXX
                      No ale co, že by všichni pohořeli? vždyť flexi wings mají všichni, jen Merc a McLaren to nevyužívají naplno, tak se to bdue rušit? vždyť je to nesmysl ... když chci rušit flexi wing tak musím i přední, bylo to tu 2010 ..

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • Situs

                        Situs

                        88.102.38.XXX
                        Já myslím že by se šlo i po těch předních kdyby nějaký tým chtěl aby se to řešilo. FIA sama od sebe prostě nikdy moc aktivní není.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    FIA každému týmu v Baku umísťuje žluté body na zadní křídlo aby mohl lépe detekovat velikost pohybu pomocí kamery při jízdě. To budou zajímavá konkrétní data 03
    [odkaz na stránku]

    + 1 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.160.XXX
      No jediné co se zjistí, že flexi od ALpiny je jako z jiné dimenze 18

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Alpine v tom jede asi pěkně, ani nedutá. RedBull a AR taky a Ferrari asi taky.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          91.245.26.XXX
          Na to že využívají pravidla na maximu, tak nic moc zatím 13

          + 2 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.160.XXX
            Doplním F. V.: Tyto křídla (flexibilní) se používají několik sezon, ať už více či méně, už bylo podáno několik dotazů na FIA, aby pravidla okolo křídel vyjasnila o jejich využívání a povolené flexibilitě, ale od FIA jsme žádné reakce nedostali a nyní, během sezony chceme něco měnit? tohle není fér a logické jednání FIA

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Z FIA se stává STB? Ta to dopracovala. 12

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        31.30.160.XXX
        Jakože dodržování pravidel je praktika STB? máš to trochu pomotané Ferdíčku

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Pomotané to má FIA, když ani neví co má měřit, když si dělá pomocné puntíky.
          A takoví matláci vymýšlejí pravidla.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Maxe čeká náročný závěr sezóny

Verstappena čeká v Brazílii další penalizace, Pérezova budoucnost je dle Marka otevřená

Max Verstappen se pozvolna stává doslova personou non grata (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě v Mexiku

Juki Cunoda si po Mexiku může připsat titul „vrchní rozbíječ“ - byť ne vždy byla vina na jeho straně (ilustrační foto)

Drama se vším všudy, Verstappen potrestán, Sainz jr. dominoval

Valtteri Bottas po dlouhé době okusil pocit postupu do Q2

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci - lkaní kvůli červené vlajce, Verstappen i Norris jsou skromní

Oscar Piastri bude chtit na mexickou kvalifikaci rychle zapomenout

Kvalifikaci možná překvapivě vyhrál Sainz jr., selhání Péreze a Piastriho

Oscar Piastri v závodě v Maďarsku

Závěrečný trénink na GP Mexika v režii McLarenu

Součástí druhého tréninku byl test pneumatik Pirelli pro příští rok

Druhý trénink také červený, Verstappen v problémech, Sainz jr. naopak v pohodě

Oliver Bearman se opět posadil do Ferrari, ale mnoho štěstí neměl

Dvě červené vlajky, Leclercův vůz poškozen, nejvíc se smál Russell

George Russell s Mercedesem W15

Mercedes vysvětluje výkonnostní špičky, které způsobily katastrofu. V Mexiku se sveze Antonelli

Dovolte nám vzpomínku na jednoho pozapomenutého pilota F1

F1 se rozloučila s nejrychlejším leteckým ředitelem, nestal se novým Huntem

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama