DISKUZE K ČLÁNKU "Ve Francii pro mě začne nový šampionát," doufá tápající Alonso

Pro Fernanda Alonsa, jenž se do Formule 1 vrátil po dvouleté přestávce, začne ve Velké ceně Francie nový šampionát. Doposud nepředváděl s Alpine takové výkony, jaké si sám představoval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ve Francii pro mě začne nový šampionát," doufá tápající Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 04.06.2021 15:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 02.06.2021 19:08
Ferdo, dokážeš někdy něco napsat objektivně?… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 02.06.2021 20:23
Nevím zda mu pomůže zrovna to ve Francii, ale… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 02.06.2021 12:50
Podle mě zbytečná prohlášení, kterýma na sebe FA… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Já bych spíše řekl že konečně FIA ve flexibilitě zadních křídel někde začíná.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Spíše začíná, nebo už možná dokončuje likvidaci obrazutvornosti technických inženýrů.
              Skoro se zdá, že by FIA nejraději týmům dodávala své výrobky.
              Ještě chvíli a z F1 bude tuctová kitová série byť s honosným názvem. 02

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Tenhle odstavec mne na AMUS zaujal...hmm. 12 No nevím no...

    Ferrari se může znovu spolehnout na data

    Všechna důležitá rozhodnutí byla učiněna v létě 2020. Ferrari postavilo zcela novou pohonnou jednotku. Zatímco loni byli stále jasně za Mercedesem, Hondou a Renaultem, nyní Renault dohnali, udrželi náskok na Hondu a zmenšili náskok na Mercedes.

    Odborníci odhadují deficit Ferrari ve spalovacím motoru na 15 až 20 koní. Na druhou stranu, pokud jde o elektrické pohony, Ferrari je již před oborem. Režim nabíjení se aktivuje později na rovinkách než u konkurence.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      My to chápem, ty věříš tomu čemu chceš věřit 13

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Jako že je Honda poslední jo ? 18 18 18 Takže když to chápeš, tak nám to vysvětli. 11 11 11

        Ale třeba to přijde vysvětlit Elseňor, jak na tom Honda je.... 18

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Zaskočím za něj. Vede PJ i PK. 12 13

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Viditelně dobrý šásko.... 13

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mike17

              Mike17

              185.149.130.XXX
              To se většinou projevuje tím, že na technických tratích vyhrává a na motorových ztrácí. Jako v letech 2014-2017. 13
              Letos je RB konkurenceschopný všude. 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • GRAHAM

                GRAHAM

                109.81.213.XXX
                Majku hele v pohodě, já to sem jen dal, že mne to překvapilo, že Honda je výkonově dle AMUS poslední. Já tipoval že je druhá a zřejmně, pokud není chyba v překladu, jsou poslední. Ale to netvrdím já...

                Já bych počkal až se přestane vohýbat to zadní křídlo. 03 03 03

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Tak křídlo se nehýbe jen RB.
                  A jako obvykle bych dodal, že maximální výkon není všechno. 03

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.160.XXX
                A jak se tá konkurenceschopnost všude projevila? výhrou v dešti a v Monaku? 19

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • daaviid23

                  daaviid23

                  90.182.169.XXX
                  Jelo se na několika typech tratí a výsledek je 1.místo v PJ i PK....co chceš víc? 12

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • airwar1939

                  airwar1939

                  85.158.196.XXX
                  A na které trati podle tebe nebyla konkurenceschopná? Max dojel dvakrát první a třikrát druhý, jestli tohle není konkurenceschopnost, tak už nevím co?

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • Mike17

                  Mike17

                  185.149.130.XXX
                  Já nevím, čeho si všímáš ty. Ale já si všiml, že konkurenceschopný (to neznamená nejlepší) byl RB na všech tratích.
                  Třeba Bahrajn fakt za technickou trať s minimálním vlivem motoru nemám. Vyhrál kvaldu a závod nevyhrál jen proto, že přejel v jedné zatáčce čáru.
                  Co máš dál?

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
        • daaviid23

          daaviid23

          90.182.169.XXX
          Tak mě jde u výkon Ferrari, přiznávám že Hondy jsem si ani nevšiml 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            O tu mne pravě šlo.... 12 Taky mne to překvapilo....

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.160.XXX
              Co tě překvapilo? že Motory jsou v rozmezí 30 koní ztráty max a nejhůř je na tom Honda co zase investovala 3x tolik co Mercedes nebo Ferrari?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Můj pohled na obsadu Alpine.
    Ocon; Pro Alpine dar z nebes a zadarmo. Mergl se ho vzdal. Nejspíše bez nároků na horonář. Přitom je to mladý a k tomu ještě hodně perspektívní klučina který má budoucnost před sebou.
    Odhaduji, že Alpine v něm vidí svého tažného koně.

    Alonso; Má za sebou nejen movité sponzory, ale taky přehršel zkušeností které se můžou hodit a nejspíše i hodí. Ale nic není pouze růžové. Jednak má už mírně vyšší věk na současné jezdce, což mu poněkud snižuje perspektivitu pro tým, ale to asi nebude takový problém jako dvouletá výluka spojená se závoděním ve třech jiných a dost odlišných sériích.
    Ono přeskakovat z Indy do placek a pak hned do terénňáků sice dá jezdci větší rozhled, ale okrade ve specializaci. V tomto případě specializaci na F1. Když to zjednoduším, tak se z něj stal takový střídač. Odjede se vším, ale už nikdy nebude lepší než specializovaný jezdec jeho úrovně.

    + 2 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Já si myslím že se Mergl Ocona ještě nevzdal a stále je tam spojení, to je jeho možný problém pro budoucnost s Alpine. Kdyby byl zcela volným jezdcem myslím že by nebylo na co čekat, takhle pro Alpine nemusí být i přes jeho dobré výkony hlavní volbou. Z pozice továrního týmu musejí cílit na své jezdce. Plnohodnotně své jezdce.

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama