DISKUZE K ČLÁNKU "Ve Francii pro mě začne nový šampionát," doufá tápající Alonso

Pro Fernanda Alonsa, jenž se do Formule 1 vrátil po dvouleté přestávce, začne ve Velké ceně Francie nový šampionát. Doposud nepředváděl s Alpine takové výkony, jaké si sám představoval.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Ve Francii pro mě začne nový šampionát," doufá tápající Alonso

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 87, poslední 04.06.2021 15:27 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 7 lidí) 02.06.2021 19:08
Ferdo, dokážeš někdy něco napsat objektivně?… »
» Situs (Hlasovalo 7 lidí) 02.06.2021 20:23
Nevím zda mu pomůže zrovna to ve Francii, ale… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 6 lidí) 02.06.2021 12:50
Podle mě zbytečná prohlášení, kterýma na sebe FA… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
No ale to je špatně samozřejmě, já žádám no flexi wing přední 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Já myslím že by se šlo i po těch předních kdyby nějaký tým chtěl aby se to řešilo. FIA sama od sebe prostě nikdy moc aktivní není.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
No ale co, že by všichni pohořeli? vždyť flexi wings mají všichni, jen Merc a McLaren to nevyužívají naplno, tak se to bdue rušit? vždyť je to nesmysl ... když chci rušit flexi wing tak musím i přední, bylo to tu 2010 ..

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
V tenhle moment by na předním křídle pohořeli všichni 12 Proto se do toho FIA nejspíše nepustí. Ale když pustí, já to uvítám 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
No to určitě ne, ale také by se měli zaměřit na to flexi wing Mercedes
[odkaz na stránku]

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Pravidlo 3.8 je ale použitelné i bez konkrétně specifikovaného testu. Myslím že Red Bull už takto byl jednou diskvalifikován s oběma vozy protože zjistili proč se jim tam něco hodně na předním křídle ohýbá a právě to určili za flexibilní pomůcku. Co my víme že zjistí tady, proto Seidl na to podle mě poukazuje. Pokud je to cíleně vytvořená flexibilita je na to 3.8 jak vyšitý. Prostě není to tak že Seidl by měl jen sedět a šoupat nohama, nikdo s něčím co se záměrně ohýbá by neměl být v suchu. Teď je to obecně hra nátlaku a ovlivnění FIA, stewardů i týmů, myslím si ale že kvůli tomuto jedinému závodu se protestovat nebude ale .... kdo ví.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
To ano, ale FIA stanovila GP Francie, kde se bude měnit metoditka měření

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Ti kteří si pravidla přečetli už před Baku o pravidlu 3.8 a 3.9.9 věděli 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Ale ne z hodiny na hodinu, když to FIA ohlásila na GP Francie

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
To rozhodně, naštěstí pravidlo 3.8 je bez poskvrnky stejné a je o co se opřít. Díky pravidlu 3.9.9 navíc může FIA přijít s jakýmkoliv dalším pomocným testem. Dobrý s těma tečkama ne? 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Z jejich pohledu chápu naštvání nicméně aby se během víkendu měnil výklad pravidel.....to je prostě nesmysl.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Andreas Seidl očekává další diskuse o flexibilních zadních křídel v Baku: "Jak to tady v Baku bude vypadat zatím nevím, pokud uvidíme odchylky jako v Barceloně musí se tento víkend jednat. Je důležité, aby FIA zkoumala, jakým způsobem je průhyb vytvářen."

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Já nevím, čeho si všímáš ty. Ale já si všiml, že konkurenceschopný (to neznamená nejlepší) byl RB na všech tratích.
Třeba Bahrajn fakt za technickou trať s minimálním vlivem motoru nemám. Vyhrál kvaldu a závod nevyhrál jen proto, že přejel v jedné zatáčce čáru.
Co máš dál?

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Tak křídlo se nehýbe jen RB.
A jako obvykle bych dodal, že maximální výkon není všechno. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Lhát?
-Ocon jezdí v Renaultu 2 sezonu, loňská byla kratší. Fakt.
-Kimi přišel do Ferrari v roce 2014, Alonso v tom roce začínal pátou sezonu u Ferrari. Fakt.
-Na většině okruhů Lewis v roce 2006 ani netestoval. Fakt. Sám jsi nedokázal napsat, kde kromě Británie testoval. Zmínil jsi jen test v půlce sezony 2007 v Monze.
-Na VŠECH okruzích jel v roce 2007 závod poprvé v F1. Fakt.

Tak se trochu douč, jestli to máš za lži.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
Doplním F. V.: Tyto křídla (flexibilní) se používají několik sezon, ať už více či méně, už bylo podáno několik dotazů na FIA, aby pravidla okolo křídel vyjasnila o jejich využívání a povolené flexibilitě, ale od FIA jsme žádné reakce nedostali a nyní, během sezony chceme něco měnit? tohle není fér a logické jednání FIA

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Spíše začíná, nebo už možná dokončuje likvidaci obrazutvornosti technických inženýrů.
Skoro se zdá, že by FIA nejraději týmům dodávala své výrobky.
Ještě chvíli a z F1 bude tuctová kitová série byť s honosným názvem. 02

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Na to že využívají pravidla na maximu, tak nic moc zatím 13

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Alpine v tom jede asi pěkně, ani nedutá. RedBull a AR taky a Ferrari asi taky.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Já bych spíše řekl že konečně FIA ve flexibilitě zadních křídel někde začíná.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama