DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes hrozí protestem proti Red Bullu. "Ať se podívají na svá vlastní křídla," vzkazuje Marko

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko doporučuje Mercedesu, aby si pohlídal svá vlastní křídla poté, co Toto Wolff pohrozil protestem proti zadním křídlům rakouského týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Mercedes hrozí protestem proti Red Bullu. "Ať se podívají na svá vlastní křídla," vzkazuje Marko

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 81, poslední 02.06.2021 21:37 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 8 lidí) 31.05.2021 09:34
Je to paradox no. Tým, který si stěžuje na… »
» Petr Hloušek (Hlasovalo 6 lidí) 31.05.2021 10:21
Zkrátka Mercedes - neunesou ani to že už nejsou… »
» daaviid23 (Hlasovali 3 lidé) 31.05.2021 12:06
Všichni mají obě křídla podle platných pravidel … »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Když vůz v aeropytli zcela ztratí přítlak a narazí do vozu před sebou, případně kvůli ztrátě luftu nedokáže zatočit a vyletí z tratě, tak už to otázka bezpečnosti je.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

89.111.66.XXX
Ac se to nemusi libit, tak se zase ukazuje, ze Marko to ma v makovici srovnane a jen nemlzi. Jsou stanoveny testy pro kridla a vsuchni stavi auto tak aby proslo. Proslo? Ano, je legalni a to podsouvání umyslu podvadeni s priuznym křídlem? Panove, jen zbozne prani. Pravda je taková, ze někdo technologii vyroby karbonovych dilu rozumi vice nez druhy. Nekdo tou tuhosti muze sledovat i něco jineho, než jen pevnost v jednom smeru. Takze makat a jen nekecat. Za sebe chvalim Ferrko, letošní pokrok v oblasti aera. Vypadaji, ze s autem jsou v TOP3 a vlastne uz i motorem 11

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
Mají, ale přední 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

217.77.169.XXX
To určitě ano....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

217.77.169.XXX
V tomhle vidím problém z pohledu závodění, ale ne z pohledu bezpečnosti...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Tak logicky kdyby bylo aktivní aero povoleno, tak by na sebe týmy mohly těžko žalovat 12
Jo tak proto nemají u McLarenu flexi wings.....protože to neumí 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Pokud to víc víří vzduch za autem, tak pak je správné to omezovat.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
Dejve tys tomu nasadil korunu 11 prý, proč jsou vlastně aktivní prvky na vozech zakázany, no asi protože vůz nemá dostávat žádnou výhodu aktivních prvků, kde by si potom každý mohl dělat co chtěl a házela by se obvinění jeden na druhého. Navíc je to i z důvodu bezpečnosti viz flexi wing McLarenu u Kimiho v Něměecku (tuším rok 2003?) kdy potom to křídlo z ničeho nic v závodě prostě ruplo a odlétlo. Ale chápu, jako fanoušek Ferrari jsi pro každou nelegilní věc 18

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Snížením zadního křídla došlo za vozem vzduchové díře ve které zadní vůz zcela ztratil přítlak a jak se správně očekávalo začlo docházet ke kolizím. Což samozřejmě přinutilo FIA vymýšlet další pravidla typu zákazu změny směru jízdy, tzv kličkování.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.169.XXX
Nerozumím té souvislost s bezpečností... Snížení křídla přeci bezpečnost nesnižuje...

Jinak ano, přechod na pravidla 2017 byla z pohledu předjíždění velká chyba...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
V tomto případě FIA o bezpečnost skutečně nejde. Kdyby ano, tak by nikdy nedovolila zadní křídla snížit. Přitom se před snížením křídel o nedostatku přítlaku vozu jedoucího v závěsu diskutovalo docela dost.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

37.188.169.XXX
Já si myslím, že je to z důvodu bezpečnosti... Navíc to opět dělá rozdíl mezi vozem na čistém vzduchu a vozem v závěsu... Ten na čistém vzduchu fanguje o to lépe...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Protože FIA dostává od týmů až nepřiměřeně vysoké poplatky. A aby se mohla prokázat, že využívá poplatky účelně, tak má nepřiměřené množství komisařů, kteří si pak z nudy vymýšlejí spoustu různých zákazů, příkazů, pravidel a měření i tam, kde vůbec není třeba.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Trochu z jiného pohledu, proč je to vlastně zakázané? Však by to bylo užitečné sklápět i třeba jen samovolně křídla na rovinkách.
Dost zřejmě to nebude náročná fíčura když to mají skoro všichni 12

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.103.104.XXX
Od toho jsou zátěžové testy. Pokud to prošlo kde je problém ?

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Test je jen nástroj, oni to křídlo můžou podrobit dalšímu zkoumání. Můžou zjistit že tam je nějaká finta za účelem flexibility, nevíme na co přijdou. Třeba si k tomu steward vyžádá výrobní proces a něco v něm uzná za důvod flexibility a že je to chtěná flexibilita což je v rozporu s daným pravidlem. Jako že projde testem je jen jedna věc, to proč prošel testem druhá a to se přece taky může podrobit zkoumání. Však Ferrari 2007 prošlo testem podlahy ale jen proto že tam měli na to nějaký mechanismus. Chce se to nebát a pořádně to prozkoumat 03 Kdy\ž se tak FIA začne chovat tak se takhle oje*ávat přestane.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Odhalit aktivní zavěšení by přece neměl být žádný problém. Tak hloupí techničtí komisaři přece nebudou. Ale když člověk vidí, že DAS mohl být legální.....

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
Tak já nevím, ale všichni inženýři co dělal iv F1 řekli, že Felxi wings ti přinesou na dlouhé rovince max 0.2s

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.160.XXX
O tom se mluví v záklusí dlouho, jak měl Mercedes ještě pod Rossem to řešení a pak se zakázalo, tak údajně letos mají něco na podobný styl, ale není to tak na očích, akrotá pár videií už na tohle je a co je zajímavý, tak RB a jeho řešení zavěšení zadního je takové dost ... no minimálně v šedé zoně 19

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Dokugan

Dokugan

77.236.195.XXX
No jestli je pravda, že by to klidně mohlo znamenat půl sekundy na kolo v případě RedBullu, tak už to ani nemusí být kulišárna, protože to už je takový rozdíl, co rozhoduje o titulech, pořadí v kontruktérech atd. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama