DISKUZE K ČLÁNKU Mercedes hrozí protestem proti Red Bullu. "Ať se podívají na svá vlastní křídla," vzkazuje Marko
Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko doporučuje Mercedesu, aby si pohlídal svá vlastní křídla poté, co Toto Wolff pohrozil protestem proti zadním křídlům rakouského týmu.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mercedes hrozí protestem proti Red Bullu. "Ať se podívají na svá vlastní křídla," vzkazuje Marko
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Petr Hloušek
(Hlasovalo 6 lidí)
31.05.2021 10:21
Zkrátka Mercedes - neunesou ani to že už nejsou… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
Senor
12:41 02.06.2021 89.111.66.XXX
Ac se to nemusi libit, tak se zase ukazuje, ze Marko to ma v makovici srovnane a jen nemlzi. Jsou stanoveny testy pro kridla a vsuchni stavi auto tak aby proslo. Proslo? Ano, je legalni a to podsouvání umyslu podvadeni s priuznym křídlem? Panove, jen zbozne prani. Pravda je taková, ze někdo technologii vyroby karbonovych dilu rozumi vice nez druhy. Nekdo tou tuhosti muze sledovat i něco jineho, než jen pevnost v jednom smeru. Takze makat a jen nekecat. Za sebe chvalim Ferrko, letošní pokrok v oblasti aera. Vypadaji, ze s autem jsou v TOP3 a vlastne uz i motorem
HellHogr
09:18 01.06.2021 31.30.160.XXX
Dejve tys tomu nasadil korunu prý, proč jsou vlastně aktivní prvky na vozech zakázany, no asi protože vůz nemá dostávat žádnou výhodu aktivních prvků, kde by si potom každý mohl dělat co chtěl a házela by se obvinění jeden na druhého. Navíc je to i z důvodu bezpečnosti viz flexi wing McLarenu u Kimiho v Něměecku (tuším rok 2003?) kdy potom to křídlo z ničeho nic v závodě prostě ruplo a odlétlo. Ale chápu, jako fanoušek Ferrari jsi pro každou nelegilní věc
Ferda
07:48 01.06.2021 46.47.176.XXX
Snížením zadního křídla došlo za vozem vzduchové díře ve které zadní vůz zcela ztratil přítlak a jak se správně očekávalo začlo docházet ke kolizím. Což samozřejmě přinutilo FIA vymýšlet další pravidla typu zákazu změny směru jízdy, tzv kličkování.
Ferda
21:25 31.05.2021 46.47.176.XXX
Protože FIA dostává od týmů až nepřiměřeně vysoké poplatky. A aby se mohla prokázat, že využívá poplatky účelně, tak má nepřiměřené množství komisařů, kteří si pak z nudy vymýšlejí spoustu různých zákazů, příkazů, pravidel a měření i tam, kde vůbec není třeba.
Jindrich K.
20:13 31.05.2021 89.103.104.XXX
Od toho jsou zátěžové testy. Pokud to prošlo kde je problém ?
Situs
19:42 31.05.2021 88.102.38.XXX
Test je jen nástroj, oni to křídlo můžou podrobit dalšímu zkoumání. Můžou zjistit že tam je nějaká finta za účelem flexibility, nevíme na co přijdou. Třeba si k tomu steward vyžádá výrobní proces a něco v něm uzná za důvod flexibility a že je to chtěná flexibilita což je v rozporu s daným pravidlem. Jako že projde testem je jen jedna věc, to proč prošel testem druhá a to se přece taky může podrobit zkoumání. Však Ferrari 2007 prošlo testem podlahy ale jen proto že tam měli na to nějaký mechanismus. Chce se to nebát a pořádně to prozkoumat Kdy\ž se tak FIA začne chovat tak se takhle oje*ávat přestane.
HellHogr
18:02 31.05.2021 31.30.160.XXX
O tom se mluví v záklusí dlouho, jak měl Mercedes ještě pod Rossem to řešení a pak se zakázalo, tak údajně letos mají něco na podobný styl, ale není to tak na očích, akrotá pár videií už na tohle je a co je zajímavý, tak RB a jeho řešení zavěšení zadního je takové dost ... no minimálně v šedé zoně
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek