DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari po analýze odhalilo příčinu Leclercova odstoupení před startem GP Monaka
Ferrari včera uzavřelo vyšetřování odstoupení Charlese Leclerca z Velké ceny Monaka. Podle analýzy šlo o následek sobotní havárie, která se nakonec projevila i na druhé, zdánlivě nepoškozené straně auta.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Ferrari po analýze odhalilo příčinu Leclercova odstoupení před startem GP Monaka
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
daaviid23
08:38 25.05.2021 90.182.169.XXXTenhle hon za falešnou spolehlivostí má i dost stinné stránky no.
Za starých časů by o ničem nepřemýšleli a Leclerc by sedal do náhradního auta. A v čem že to vlastně bylo dřív horší? Bylo to dražší? No logicky asi ne, když ty součástky Leclerc stejně nakonec musí použít nové ale akorát jsme přišli o jeden potenciálně zajímavý příběh v GP.-
HellHogr
09:21 25.05.2021 31.30.171.XXXTak logicky asi vše bylo dražší, když si měl na jednu Q jeden motor, na jeden závod jeden motor a na celej závodní víkend 4 monoposty min - to zmaneá 2x tolik toho co teď tak logicky tam dáváš toho víc a víc to stojí. Vysvětli mi, proč když někdo udělá chybu a vybourá se může běžet do druhýho monopostu a jet zase. To jako ve sprintu když uděláš chybu na startu tak řekneš, sorry to se mi nepovedlo znovu?-
-
-
Fanda.LH
10:28 25.05.2021 194.228.96.XXXTohle právě že není pravda... Ta spolehlivost stojí extra náklady při vývoji i výrobě... Pepa Král v jednom Eiskingu říkal, že Mercedes těch motorů stejně vyrobí např. 20, ale vyberou z nich 4 nejlepší... Předpokládám, že podobné je to i s převodovkou...
Já bych tohle neomezoval vůbec, místo toho bych z auta vyhodil tu hybridní část, která je k ničemu a PJ absurdně prodražuje...-
-
Dokugan
17:23 25.05.2021 77.236.195.XXXA jak jsi jako čekal, že to funguje? Že se vyrobí 9 motorů, tři si vezmeš ty a po třech pro každý zákaznický tým? Ty jsi fakt naivní až to bolí. Když jsou takhle omezený pravidla co se týče spolehlivosti, tak čekáš, že si vezmou první prototyp? Jasně že ne, udělají tolik motorů, na kolik mají peníze a z nich si vyberou jen ty nejlepší a zbytek pošlou dál svým zákazníkům a zbytek jede v továrně na stolicích 24/7 a testuje se. Ale jestli si fakt myslíš, že tohle hnaní za spolehlivostí je levnější, tak to vysvětluje spoustu názorů... Když si pomyslím, že za poslední 25-30 let vzrostly rozpočty desetinásobně, tak mi to nějak nevychází. -
-
-
-
-
-
-
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 01.12.2024
GP Kataru 57 kol (308.611 km)
Losail International Circuitdní | hod | min | sek