DISKUZE K ČLÁNKU Ferrari po analýze odhalilo příčinu Leclercova odstoupení před startem GP Monaka

Ferrari včera uzavřelo vyšetřování odstoupení Charlese Leclerca z Velké ceny Monaka. Podle analýzy šlo o následek sobotní havárie, která se nakonec projevila i na druhé, zdánlivě nepoškozené straně auta.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Ferrari po analýze odhalilo příčinu Leclercova odstoupení před startem GP Monaka

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 32, poslední 26.05.2021 22:26 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Dokugan (Hlasovalo 6 lidí) 25.05.2021 17:23
A jak jsi jako čekal, že to funguje? Že se vyrobí… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 25.05.2021 10:41
Mít jeden motor na tréninky, jeden na Q a jeden… »
» Fanda.LH (Hlasovali 4 lidé) 25.05.2021 10:28
Tohle právě že není pravda... Ta spolehlivost… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Tenhle hon za falešnou spolehlivostí má i dost stinné stránky no.
    Za starých časů by o ničem nepřemýšleli a Leclerc by sedal do náhradního auta. A v čem že to vlastně bylo dřív horší? Bylo to dražší? No logicky asi ne, když ty součástky Leclerc stejně nakonec musí použít nové ale akorát jsme přišli o jeden potenciálně zajímavý příběh v GP.

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Tak logicky asi vše bylo dražší, když si měl na jednu Q jeden motor, na jeden závod jeden motor a na celej závodní víkend 4 monoposty min - to zmaneá 2x tolik toho co teď tak logicky tam dáváš toho víc a víc to stojí. Vysvětli mi, proč když někdo udělá chybu a vybourá se může běžet do druhýho monopostu a jet zase. To jako ve sprintu když uděláš chybu na startu tak řekneš, sorry to se mi nepovedlo znovu? 19

      + 1 / − 6

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        [odkaz na stránku]

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        194.228.96.XXX
        Tohle právě že není pravda... Ta spolehlivost stojí extra náklady při vývoji i výrobě... Pepa Král v jednom Eiskingu říkal, že Mercedes těch motorů stejně vyrobí např. 20, ale vyberou z nich 4 nejlepší... Předpokládám, že podobné je to i s převodovkou...

        Já bych tohle neomezoval vůbec, místo toho bych z auta vyhodil tu hybridní část, která je k ničemu a PJ absurdně prodražuje...

        + 4 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Tak Pepa Král tak říkal, že Binotto jako šéf Ferrari skončil a bude novej šéf týmu před touhle sezonou, takže asi toliko k expertovi Královi 03

          + 2 / − 4

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Dokugan

            Dokugan

            77.236.195.XXX
            A jak jsi jako čekal, že to funguje? Že se vyrobí 9 motorů, tři si vezmeš ty a po třech pro každý zákaznický tým? Ty jsi fakt naivní až to bolí. Když jsou takhle omezený pravidla co se týče spolehlivosti, tak čekáš, že si vezmou první prototyp? Jasně že ne, udělají tolik motorů, na kolik mají peníze a z nich si vyberou jen ty nejlepší a zbytek pošlou dál svým zákazníkům a zbytek jede v továrně na stolicích 24/7 a testuje se. Ale jestli si fakt myslíš, že tohle hnaní za spolehlivostí je levnější, tak to vysvětluje spoustu názorů... Když si pomyslím, že za poslední 25-30 let vzrostly rozpočty desetinásobně, tak mi to nějak nevychází.

            + 6 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.171.XXX
              Neuč orla létat, moderní zázemí a moderní týmy nedělají věci co se dělalo 30 let zpátky. Tým má na stole nějaké varianty motorů a ty testuje, ale ne že vyrobí zvlášť jeden a ten testuje a pak jiych vyrobí 30 na další testování bože 20

              + 2 / − 3

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Mít jeden motor na tréninky, jeden na Q a jeden na závod je jeden "extrém" ale současná situace je podle mě druhej ještě větší extrém.
        Já mluvím o rozumném kompromisu kdy v dané situaci se neušetřilo vůbec nic.

        + 5 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama