DISKUZE K ČLÁNKU Nekonečný příběh: FIA si opět posvítí na flexibilní křídla, Hamilton si stěžuje na Red Bull

Mezinárodní automobilová federace (FIA) od Velké ceny Francie ve Formuli 1 zpřísní testy flexibility zadních křídel poté, co u Mercedesu postěžovali na řešení Red Bullu, který mu je letos podstatně blíže než v minulých letech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nekonečný příběh: FIA si opět posvítí na flexibilní křídla, Hamilton si stěžuje na Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 80, poslední 14.05.2021 13:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 7 lidí) 12.05.2021 17:17
A není divný, že si mercedes jen posteskne a FIA… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 12.05.2021 13:53
Pěkné. Aktivní aero bez jakékoliv aktivní… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 12.05.2021 17:21
Pokud má RB své křídla podle současných pravidel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Ale oni to nelegalizovali na rok díky komunikaci, tam proběhlo to, že to není v rosporu s pravdily a FIA to potvrdila, pak ty pravidla upravila

          + 3 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Mohla to upravit hned 13

            + 1 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Mr.B

              Mr.B

              188.92.14.XXX
              DAS nebyl v rozporu s pravidly a FIA neměla důvod, proč by ho zakázala. https://f1news.autoroad.cz/novinky/98674-proc-je-podle-fia-system-rizeni-mercedesu-das-legalni-a-proc-do-nej-mensi-tymy-nepujdou
              Důvod pro zákaz v dalších ročnících byl pouze finanční, aby týmy nemusely investovat do vývoje v další oblasti.

              Mimochodem, kdo proti DAS protestoval? Správně - bonzáckej RedBull https://f1news.autoroad.cz/novinky/99211-red-bull-plni-slib-a-protestuje-proti-systemu-das

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
          • Mike17

            Mike17

            185.149.130.XXX
            A křídlo taky není v rozporu s pravidly. Co řešíš?

            + 0 / − 3

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.171.XXX
              Křídlo musí odpovídat pravidlů a to včetně ohebnosti po kauze flexi wings 2010 tak nevím co řešíš, RB nedokáže mít dobré auto bez podvodů?

              + 2 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Mike17

                Mike17

                185.149.130.XXX
                Ano, a křídlo RB vždy testy prošlo. Tak jak může být nelegální něco, co projde testy FIA? 20

                + 1 / − 2

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • HellHogr

                  HellHogr

                  31.30.171.XXX
                  Jaký testy myslíš? protože zátěžové testy na křídla se prováděli zatím jen u kontroli namátkové vozů (Mercedes, Ferrari, McLaren, Alpine)

                  + 2 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Mike17

                    Mike17

                    185.149.130.XXX
                    "Všiml jsem si těch komentářů. Samozřejmě naše auta jsou podrobně kontrolována, existuje test průhybu a celá řada testů, kterými musí projít. FIA je s naším autem zcela spokojená,"

                    Zdroj: [odkaz na stránku]

                    Pokud chápeš psaný text, vyplývá z toho, že křídlo prošlo testem průhybu.

                    Ale myslel jsem RB 2010-2013 kdy mu byly křídla testována mnohokrát, testy zpřísněny a auto prošlo. Takže netuším, co na nich bylo nelegálního.

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
      • Fanda.LH

        Fanda.LH

        83.240.61.XXX
        DAS se zakázal od další sezóny, takže ok... Vidím tam podobnost s dvojitým difuzorem...

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Já bych si stěžoval na RB i Mercedes, oba DQ ze sezony ať je klid

    + 2 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      I tak by byl McLaren až druhej 13

      + 4 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      DQ za něco, co regulérně prošlo testy? Jestli v tom nebudou jen emoce. 20

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Poky

        Poky

        46.254.64.XXX
        Vzpomeň si na přední křídlo RB. Nakonec se ukázalo, že byla zastaralá pravidla a vubec se tam neopravil tlak na křídlo, který je během závodu. Že prohyb křídla byl zkoušen směsnou vahou, kterou během závodu přední křídlo zažije jen když "stojí". Je to stejně jako s antivirem. Ten se upraví až když zná vir, proti čemu bojovat. Pravidla nejdou napsat tak, aby někdo nenašel nějakou okliku a získal defakto nefér výhodu.

        + 1 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          Ano. A o hledání skulinek, které konkurence neobjevila celá F1 je. tenkrát se upravily testy, váhy se tuším zdvojnásobily a RB možná musel křídla upravit. Během sezony.
          Je to stejné jako s dvojitými difuzory, nebo loňskou vychytávkou Mercedesu. Příkladů by se našlo mnoho.
          Když něco FIA schválí, je to legální. Můžou pak testy přitvrdit, nebo pravidla změnit.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Poky

            Poky

            46.254.64.XXX
            Ano aktuálně to legální je, jak jsem psal tím získali nefér výhutu. Ted je na faja aby bud řekla udělejte si ty křídla všichni a nebo redbulle brzdi a oprav to.
            A dopadlo to tak, že to redbul bude muset asi upravit.

            + 1 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama