DISKUZE K ČLÁNKU Nekonečný příběh: FIA si opět posvítí na flexibilní křídla, Hamilton si stěžuje na Red Bull

Mezinárodní automobilová federace (FIA) od Velké ceny Francie ve Formuli 1 zpřísní testy flexibility zadních křídel poté, co u Mercedesu postěžovali na řešení Red Bullu, který mu je letos podstatně blíže než v minulých letech.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Nekonečný příběh: FIA si opět posvítí na flexibilní křídla, Hamilton si stěžuje na Red Bull

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 80, poslední 14.05.2021 13:16 Vložte komentář

Nejlepší názory

» jumpman (Hlasovalo 7 lidí) 12.05.2021 17:17
A není divný, že si mercedes jen posteskne a FIA… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 12.05.2021 13:53
Pěkné. Aktivní aero bez jakékoliv aktivní… »
» Ferda (Hlasovali 5 lidé) 12.05.2021 17:21
Pokud má RB své křídla podle současných pravidel… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Řeší se tu křídla RB. Co by se reálně mělo řešit je, proč stratégové RB se bojí dělat odvážnější rozhodnutí, takhle přišli o x bodů v prospěch Hama a Mercedesu. Další věc je ta, že RB vypadá jako by se často hledal v pátek a pak to dohání a to je další věc, kde ztrácí. Monako to může cele otočit, otázkou je jak si povedou oba piloti, Pérez začíná sebe tlačit až moc (prohlášení o tom, že jeho cílem je výhra v Monaku) a Verstappen dělá občas chyby a v Monaku se mu ne tolik dařilo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Letos RedBull nějak vypadl z role, asi ten tlak že letos o titul můžou skutečně zabojovat je zároveň hodně svazuje.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tady dochází k mýlce že FIA chce měnit pravidla, nechce. Naopak kvůli podezření že je zde používána aktivní aerodynamika jedno aktivuje, a to konkrétně pravidlo 3.9.9 ohledně podezření že nějaká část karoserie se při jízdě mění 03

    + 3 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • tom11

    tom11

    185.99.177.XXX
    pokud FIA po "aféře" s předními křídly před několika lety dopustí de facto to samé s křídly zadními, jen tím potvrzuje, co za bandu amatérů to je. fandím v tomto jednoznačně RB a bonzáckej mercedes má u mě 02. obzvláště po té, co vloni používal celou sezonu DAS - podle mě výtečný nápad, který je na tom ohledně souladu s pravidly dost podobně.
    a když už jsme u těch pravidel - moc se těším na ta nová, kde bude takovýchhle "okýnek" opět mnoho a mnoho. a konstruktéři budou objevovat nová a nová a my se tu budeme do krve přít, zda je to legální či nikoliv 03.

    + 3 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      01

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Mr.B

      Mr.B

      188.92.14.XXX
      DAS byl naprosto legální a 100% vyhovoval pravidlům.
      Nyní je rozruch kolem toho, že nějaká součástka pravidlům nevyhovuje.
      Vážně nevidíš ten rozdíl?

      + 3 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Zadní křídlo prošlo testy, takže pravidlům vyhovuje.

        + 3 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mr.B

          Mr.B

          188.92.14.XXX
          Ano, však také nikomu nebyly body odebrány.
          FIA v práci platných pravidel nastaví nové hodnoty pro testy křídel a všechny týmy se tomu musí přizpůsobit.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Dokugan

            Dokugan

            37.188.176.XXX
            A proč nová definice řízení přišla loni až po sezoně a teď je to okamžitě?

            + 2 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.171.XXX
              Protože týmy poukázali na to, že FIA nemyslela na všechny oblasti pravidel

              + 1 / − 1

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Pravidla měnit s okamžitou platností můžeš jen se souhlasem všech, takže je to nereálné pokud tím jednoho výrazně poškodíš. V tomto případě se ale pravidla nemění, mění se jen to jak moc tě budou hlídat 03

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

McLarenům se kvalifikace mimořádně vydařila

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Red Bull na koni, u McLarenu vládne bojovná nálada

Max Verstappen bez konkurence opanoval kvalifikaci na okruhu Suzuka

KVALIFIKACE GP JAPONSKA: Red Bull zpět na vítězné vlně, úspěšný McLaren, potrestaný Mercedes

Aston Martin přivezl do Suzuky několik drobných aerodynamických změn

Poslední trénink opanovaly Red Bully s Mercedesy v zádech, Ferrari ztrácí

  • Pátek

    • Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:30 - 10:14)
  • Sobota

    • Závod (5:00 - 6:00)
    • Kvalifikace (9:00 - 10:00)
  • Neděle

    • Závod (9:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama