DISKUZE K ČLÁNKU McLaren očekává dlouhou bitvu s Ferrari, pro zbytek sezóny má jasný cíl
Šéf McLarenu Andreas Seidl popisuje, na co se v této sezóně musí co nejdříve zaměřit poté, co se během víkendu ve Španělsku v oblasti výkonnosti propadli za Ferrari.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: McLaren očekává dlouhou bitvu s Ferrari, pro zbytek sezóny má jasný cíl
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» Slaby.odvarek
(Hlasovalo 6 lidí)
11.05.2021 18:28
Šikovnost a odvaha Norrise?? To není pohádka, ale… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Senor
13:52 12.05.2021 178.255.168.XXXGrahame, Ferrari jsme probrali a je i jasne vsem, ze jdou nahoru a ten 3.flek verim, ze asi urvou. Zatim jsou rychlejsi a pokud budou mit dobrou kvalifikaci tak jsou pred McL rychlejsi. Proto take McL chce zlepsovat kvaldy, aby je udrzel za sebou, jinak ma problem.
To ze sis musel rypnout do Hondy je jasne, nedalo se cekat nic jineho. Honda jasne s Mercedesem na spici, minimalni rozdil a proto se take pise o zazraku Hondy, ktery umoznuje bojovat Maxovi o titul. Tech par koni rozdilu, jestli jsou, a kdy kdo ma silnejsi ERS je hezke sledovat v clancich a pochybuji, ze ty jsi schopen to vyhodnotit
To ze McL presel na Mercedes z Mecachromu je a byla jasna volba. Nerikal jsem nic jineho, mluvil jsem o 0,5s na kolo, nezkoumal jsem ted do detailu. Drive byl McL na urovni tovarni Renault. Dnes je jasne videt ten rozdil v motorech. Docela vtipne bylo prave sledovat Budkowskiho, jak rika, ze neni stred pole. Mozna myslel, ze oni do nej nepatri, tak to potom jo. Renault jak autem, tak motorem nestiha a proto tva uvaha, aby na Renault presel RB byla jasne mimo, letos se jen potvrzuje.
Jestli to bylo dobre pro McL stale pochybuji, McL se mel drzet Hondy, tedy kdyby vedel co dela, jako letos predvedlo Ferrari. Staci se podivat na baleni RB a McL. RB si muze pri idealni spolupraci s vyrobcem dovoli vice nez a vlastne cokoli oproti McL, ktery musi pracovat s tim co dostane. Ze by tedy McL byl schopen porazit Mercedes dle meho nepripada v uvahu a jen se potvrzuje to, proc chtel McL prejit na tovarni podporu.
Jinak s vyvojem motoru to nebude tak horke. Mezi RB a Hondou jsou nejaky smlouvy a staci se podivat jak to vypada letos. Honda maka na vyvoji motoru pro pristi rok. Proc to dela? Pocitam ze smlouvy na dalsi vyvoj jsou mozne podepsat.
Na RB je hezky videt, kam se mohl dostat McL, do jake pozice v MS a do jake pozice jako tym se svym motorarskym centrem. Je videt, ze doba pokrocila a tymy jako RB zabiraji mista po drive slavnych tymech. Nekdo holt hodne zaspal a Ferrari to nebylo. Skoda, nakrocena tady bylo
-
-
Senor
14:00 12.05.2021 178.255.168.XXXPokud myslis pristi rok, tak tezko rici, ale letos jak aero, tak ten Mecachrome proste nejede. Uz se i psalo, ze Renault se jen ucastni, coz se ukazuje i na trati, kdy v minulem zavode se nahanelo Alpine s Haasem. Alonso je zatim pomalej a jedine co zatim Alpine asi zachranuje, ze AT jezdi s novackem.
Kdyz se podivas, co do toha dava Ferrari a co Renault (nemyslim finance), tak ti musi byt jasne, ze Renault/Alpine nemuze Ferrari porazit. To by se u Renaultu musel zmenit pristup.
Jinak jsem zvedav na McL, vypada ze hleda a lai proudeni vzduchu. Pocitam, ze mezi mcL a Ferrari to bude o tom, kdo bude vyvijet auto dele. Ten urve 3.flek. Alpine bude rado za 5., pokud ho neudela AT. Gasly zatim velmi pekne kvaldy a nektere zavody byly chybou strategiie totalne podelane.-
HellHogr
14:05 12.05.2021 31.30.171.XXXMyslím samozřejmě příští rok. Alonso není pomalej, nevím jestli sis nevšiml, ale ALonso doplatil na startegii, jinak Alonso po návratu jezdí velice slušně viz Portugalsko. Samozřejmě, že může, hned příští rok se tak může stat.
Alpina si zajistí 5 místo v klidu-
Senor
14:20 12.05.2021 178.255.168.XXXAlpine muze videlat na tom, ze McL a Ferrari bude bojovat o 3.flek a Mercedes a RB o MS. To pak ano a Alpine by se mohlo dostat nahoru. Jsem dlouhodobe kriticky k cilum, vysledkum, schopnostem a motorem Renaultu, to je asi videt a je i videt, ze se pletu minimalne. Pokud se pristup Renaultu zmeni, sezene spravne lidi a zainvestuje, tak se pristi rok muze dostat nahoru, kam se neda vubec odhadnout, ale je to podminka pro uspech. Jinak ze bude Mercedes nahore je jasne, ze tam bude RB je vcelku taky a vcelku je to jasne i o Ferrari, o kterem mluvi i Brawn. Dlouhodobe tymy, co maji schopnosti. Muze se stat, ze se jim nepovede treba zacatek pristiho roku, ale do roka jsou zpet, maji na to schopnosti.
To ze se vysvihne nahodou Renault pristi rok nahoru se muze stat, ale neznamena to, ze tam zustane trvale, viz. zacatek hybridni ery a Williams. Jeden rok na vrcholu diky nahodne povedenmu zacatku a take hlavne motoru a pak uz jen pomaly pad.
Neustale slysime o nejmodernejsi fabrice Renaultu a pak tu mame vlastne motor z dilny Mecachrome.
Ja tam proste zatim nevidim v Alpine mistrovsky tym.
U Alonsa uvidime, ale zatim mi to prijde jako jeho posledni dva roky v F1. Jestli nepujde vyrazne nahoru, tak je hotovo. Alonso zdrzoval Gaslyho nekolik kol, Pro nove pneu mel jet mnohem drive, ale to nic nemeni na tom, ze byl za Oconem. Alpine bylo v Barce 5-6. a se stestim porazilo AT. Gaslyho prvni zastavka take nebylo idela a pak uz ho jen brzdilo. Osobne bych rekl, ze v Barce bylo AT rychlejsi.
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek