DISKUZE K ČLÁNKU McLaren očekává dlouhou bitvu s Ferrari, pro zbytek sezóny má jasný cíl

Šéf McLarenu Andreas Seidl popisuje, na co se v této sezóně musí co nejdříve zaměřit poté, co se během víkendu ve Španělsku v oblasti výkonnosti propadli za Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: McLaren očekává dlouhou bitvu s Ferrari, pro zbytek sezóny má jasný cíl

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 45, poslední 12.05.2021 16:55 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Senor (Hlasovalo 8 lidí) 11.05.2021 13:04
Ferrari ma o neco lepsi auto, tak jako ho melo… »
» Slaby.odvarek (Hlasovalo 6 lidí) 11.05.2021 18:28
Šikovnost a odvaha Norrise?? To není pohádka, ale… »
» daaviid23 (Hlasovali 5 lidé) 12.05.2021 10:53
Ahh, kauza ohebného křídla RB má rychlý vývoj.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Senor

    Senor

    178.255.168.XXX
    Grahame, Ferrari jsme probrali a je i jasne vsem, ze jdou nahoru a ten 3.flek verim, ze asi urvou. Zatim jsou rychlejsi a pokud budou mit dobrou kvalifikaci tak jsou pred McL rychlejsi. Proto take McL chce zlepsovat kvaldy, aby je udrzel za sebou, jinak ma problem.

    To ze sis musel rypnout do Hondy je jasne, nedalo se cekat nic jineho. Honda jasne s Mercedesem na spici, minimalni rozdil a proto se take pise o zazraku Hondy, ktery umoznuje bojovat Maxovi o titul. Tech par koni rozdilu, jestli jsou, a kdy kdo ma silnejsi ERS je hezke sledovat v clancich a pochybuji, ze ty jsi schopen to vyhodnotit 03

    To ze McL presel na Mercedes z Mecachromu je a byla jasna volba. Nerikal jsem nic jineho, mluvil jsem o 0,5s na kolo, nezkoumal jsem ted do detailu. Drive byl McL na urovni tovarni Renault. Dnes je jasne videt ten rozdil v motorech. Docela vtipne bylo prave sledovat Budkowskiho, jak rika, ze neni stred pole. Mozna myslel, ze oni do nej nepatri, tak to potom jo. Renault jak autem, tak motorem nestiha a proto tva uvaha, aby na Renault presel RB byla jasne mimo, letos se jen potvrzuje.
    Jestli to bylo dobre pro McL stale pochybuji, McL se mel drzet Hondy, tedy kdyby vedel co dela, jako letos predvedlo Ferrari. Staci se podivat na baleni RB a McL. RB si muze pri idealni spolupraci s vyrobcem dovoli vice nez a vlastne cokoli oproti McL, ktery musi pracovat s tim co dostane. Ze by tedy McL byl schopen porazit Mercedes dle meho nepripada v uvahu a jen se potvrzuje to, proc chtel McL prejit na tovarni podporu.

    Jinak s vyvojem motoru to nebude tak horke. Mezi RB a Hondou jsou nejaky smlouvy a staci se podivat jak to vypada letos. Honda maka na vyvoji motoru pro pristi rok. Proc to dela? Pocitam ze smlouvy na dalsi vyvoj jsou mozne podepsat.

    Na RB je hezky videt, kam se mohl dostat McL, do jake pozice v MS a do jake pozice jako tym se svym motorarskym centrem. Je videt, ze doba pokrocila a tymy jako RB zabiraji mista po drive slavnych tymech. Nekdo holt hodne zaspal a Ferrari to nebylo. Skoda, nakrocena tady bylo

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Stejně to skončí tak, že Ferrari nebude v top 3 a bude mix Merc, RB, Alpine, McL

      + 0 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        178.255.168.XXX
        Pokud myslis pristi rok, tak tezko rici, ale letos jak aero, tak ten Mecachrome proste nejede. Uz se i psalo, ze Renault se jen ucastni, coz se ukazuje i na trati, kdy v minulem zavode se nahanelo Alpine s Haasem. Alonso je zatim pomalej a jedine co zatim Alpine asi zachranuje, ze AT jezdi s novackem.
        Kdyz se podivas, co do toha dava Ferrari a co Renault (nemyslim finance), tak ti musi byt jasne, ze Renault/Alpine nemuze Ferrari porazit. To by se u Renaultu musel zmenit pristup.

        Jinak jsem zvedav na McL, vypada ze hleda a lai proudeni vzduchu. Pocitam, ze mezi mcL a Ferrari to bude o tom, kdo bude vyvijet auto dele. Ten urve 3.flek. Alpine bude rado za 5., pokud ho neudela AT. Gasly zatim velmi pekne kvaldy a nektere zavody byly chybou strategiie totalne podelane.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Myslím samozřejmě příští rok. Alonso není pomalej, nevím jestli sis nevšiml, ale ALonso doplatil na startegii, jinak Alonso po návratu jezdí velice slušně viz Portugalsko. Samozřejmě, že může, hned příští rok se tak může stat.

          Alpina si zajistí 5 místo v klidu

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            178.255.168.XXX
            Alpine muze videlat na tom, ze McL a Ferrari bude bojovat o 3.flek a Mercedes a RB o MS. To pak ano a Alpine by se mohlo dostat nahoru. Jsem dlouhodobe kriticky k cilum, vysledkum, schopnostem a motorem Renaultu, to je asi videt a je i videt, ze se pletu minimalne. Pokud se pristup Renaultu zmeni, sezene spravne lidi a zainvestuje, tak se pristi rok muze dostat nahoru, kam se neda vubec odhadnout, ale je to podminka pro uspech. Jinak ze bude Mercedes nahore je jasne, ze tam bude RB je vcelku taky a vcelku je to jasne i o Ferrari, o kterem mluvi i Brawn. Dlouhodobe tymy, co maji schopnosti. Muze se stat, ze se jim nepovede treba zacatek pristiho roku, ale do roka jsou zpet, maji na to schopnosti.
            To ze se vysvihne nahodou Renault pristi rok nahoru se muze stat, ale neznamena to, ze tam zustane trvale, viz. zacatek hybridni ery a Williams. Jeden rok na vrcholu diky nahodne povedenmu zacatku a take hlavne motoru a pak uz jen pomaly pad.
            Neustale slysime o nejmodernejsi fabrice Renaultu a pak tu mame vlastne motor z dilny Mecachrome.
            Ja tam proste zatim nevidim v Alpine mistrovsky tym.
            U Alonsa uvidime, ale zatim mi to prijde jako jeho posledni dva roky v F1. Jestli nepujde vyrazne nahoru, tak je hotovo. Alonso zdrzoval Gaslyho nekolik kol, Pro nove pneu mel jet mnohem drive, ale to nic nemeni na tom, ze byl za Oconem. Alpine bylo v Barce 5-6. a se stestim porazilo AT. Gaslyho prvni zastavka take nebylo idela a pak uz ho jen brzdilo. Osobne bych rekl, ze v Barce bylo AT rychlejsi.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Ahh, kauza ohebného křídla RB má rychlý vývoj. FIA od GP Francie zpřísňuje testy ohebnosti křídel.

    Ta linka mezi Mercedesem a FIA je hodně horká 18

    + 5 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Docela bych bral srovnání jak moc se to komu prohýbá, prý to má zasáhnout i jiné týmy. Co jsem viděl teda u toho RedBullu je to velmi patrné a už je to asi moc.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        McLaren půjde ještě víc dolů 14

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Ale ne tak jako Ferrari 11

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.171.XXX
            Ty ohebný křídla je back to 2010 a mimochodem tohle má Ferrari zase 11

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Co je back 2010 xteene ? Ty jedeš určitě na ajfounu... 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.171.XXX
                Je normální takto reagovat? určitě není, chápu tvoji neznalost F1. V roce 2010 měli flexi wings RB a poté i Ferrari 03

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
            • daaviid23

              daaviid23

              90.182.169.XXX
              Jak tohle má Ferrari zase? Však tehdá to právě neměli, ne?

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.171.XXX
                Naopak, po RB to měli taky, od Belgie 2010

                + 0 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Ááá... rivalita Mclaren vs Ferrari je zpět... 11 Za mne to bude jak na houpačce. Dle okruhu....silnější motor Mercedesu je a bude výhodou, tam kde bude důležitý výkon.
    Bude to letos o třetí místo mela. 01 11 11

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Zkusme se vrátit do školy a zahrát si na učitele - a rozdávat pochvaly a poznámky

Pochvaly a poznámky. Budou někde padat hlavy?

Max Verstappen slaví se svými mechaniky vítězství po závodě v Monaku

PROHLÁŠENÍ po závodě: Red Bull slaví konstruktérský titul

Oscar Piastri se zařadil do úzkého kruhu pilotů, jenž v první sezóně stanuli na stupních vítězů (ilustrační foto)

GP JAPONSKA: Red Bull má titul, Verstappen opět bez náznaku konkurence

Oscar Piastri v závodě v Holandsku

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappena se pokusím předjet, říká Piastri

Max Verstappen v závodě v Singapuru

V kvalifikaci na Suzuce dominoval opět Max Verstappen

Max Verstappen a Lando Norris v závodě v Holandsku

Také třetí trénink pro Verstappena. McLareny v závěsu

Charles Leclerc s Ferrari SF-23 v Suzuce

Red Bull stále nejrychlejší, Ferrari se mu v 2. tréninku přiblížilo, McLaren před Mercedesem

Max Verstappen v závodě v Singapuru

V prvním tréninku dominoval Verstappen, Sainz druhý

Oscar Piastri v závodě v Holandsku

McLaren s předstihem prodlužuje smlouvu s Piastrim. "Hodně na mě tlačí," chválí jej Norris

Charles Leclerc s Ferrari SF-23 v Singapuru

Ferrari udělalo velký pokrok, Leclerc věří v další vítězství

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. H... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama