DISKUZE K ČLÁNKU Těsnou kvalifikaci ovládl Hamilton, Verstappen druhý

Těsnou bitvu v kvalifikaci na GP Španělska ovládl Lewis Hamilton před Maxem Verstappenem. Třetí skončil Valtteri Bottas a čtvrtý Charles Leclerc.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Těsnou kvalifikaci ovládl Hamilton, Verstappen druhý

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 37, poslední 09.05.2021 15:11 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.05.2021 16:39
Škoda že Norris i Alonso doplatili na to, že… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 08.05.2021 17:13
Tak bylo by fajn kdyby Fernando si dal oba na… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 08.05.2021 17:16
I když jsem napsal že střed pole není pod… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Velký duel Hamilton-Verstappen pokračuje...
    Docela překvapením je že z dvojek si lépe vede Bottas...i když pořád můžeme brát v potaz že Pérez má ještě čas na adaptaci u Redbullu.
    Dost velký odstup zbytku závodního pole...
    Takže Ferrari nebude bojovat o třetí místo? Zdá se že bude...
    Alpine palec nahoru...
    McLaren asi trošku za očekáváním (považuji McLaren za třetí nejlepší tým)...no a Ricci poprvé před Norrisem.
    AM a AT se zdají být až v druhé polovině pole...
    Závěr patří triumvirátu AR, Williams, Haas.

    Zítra tipují za vítěze Verstappena...

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.248.XXX
    Na Barceloně je stejně nejvíc fascinující jak ty gumy na konci kola odcházej. Ta trať je pneumatikový vrah.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Už je přeasfaltováno. Současný koberec už není nejhrubším šmirglem celého seriálu.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Tak proto Ferrari po dnešku řeklo, že mají obavu o pneu zítra v závodě, protože u nich je degradace pneu vyšší než u nejbližší konkurence (McL, Alpine)

      + 1 / − 2

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Dokugan

        Dokugan

        77.236.195.XXX
        Je to možný, ale myslím že to byla narážka spíš na specifikum okruhu, kdy je poslední sektor velmi technický a v průběhu kvalifikačního kola se v Barceloně první dva sektory vyloženě šetří gumy, aby se nepřehřáli, jelikož v pomalých zatáčkách a ve výjezdu ze šikany ve třetím sektoru jsou potom absolutně bez gripu a ztrácí se neskutečné množství času (mnohem víc než je obvyklé na ostatních okruzích).

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    I když jsem napsal že střed pole není pod procentem ztráty na Mercedes tak koukám že ztráta se i tak meziročně na ten Mercedes hodně snížila.
    [odkaz na stránku]

    Časově všichni proti loňsku zpomalili [odkaz na stránku]

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Když jsme u toho Astonu, tak tohle prokazuje o čem mluvil Collins v pátek, že starej Stroll do čeho se pustí, tak chce uspět hlava nehlava, ale tady to vzal stylem, že inženýry FI donutil kopírovat Mercedes (jakož to udavatele rychlosti) a jít směrem Mercedesu za každou cenu, nedělat své nápady nic podobného a že to vedlo právě k tady tomu propadu a údajné velké naštvanosti inženýrů u Astonu, že nemají volné ruce

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Tak gratulace ke 100PP pro Hama, to je darda a dnes to bylo hodně vydřený 01 Mercedes a RedBull jsou jinde a zklamal mě odstup středu pole kdy se NIKDO nevešel pod procento ztráty a to je prostě špatné. Naopak střed pole mezi sebou to je neskutečný masakr a každý detail je po zásluze potrestán. Nakonec nejšťastnější byl Leclerc ale měl to o fous před Oconem. Myslím že Norris na to měl ale právě ten detail že musel použít jednu gumu navíc v Q1 a pak mu nevyšlo jedno kolo a šup, není tam. Alonso se slušně držel Ocona, ale opět, pneu navíc v Q1 a pak jen jeden pokus který jen tak tak stihl ale bylo dle mě i tak kompromitováno neb nájezdová rychlost do toho kola už neodpovídala, uvidíme co se k tomu objeví. Škoda že nebyl o fous horší aby startoval 11, no uvidíme jak se bude dát bojovat zítra.

    Jednu poznámku, Kimi nějak na to jedno kolo úplně vyhasíná. A tam žádné vysvětlení na přestup nebo dokonce návrat po pauze není.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      No ale Leclerc měl také použitou o jednu sadu navíc, tady šlo o to, že druhé pokusy v Q3 nebyli rychlejší a na to ALonso i Norris doplatili, zítra to bude chtít mega start a být okolo 7 místa, výš to jen tak nebude, to by se toho muselo hodně udít

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama