DISKUZE K ČLÁNKU Alpine v Portugalsku jako polité živou vodou. Alonso netuší, proč byli tak rychlí

Fernando Alonso přiznává, že jim není zcela jasné, proč bylo Alpine v Portugalsku po slabším výkonu v Imole najednou tak konkurenceschopné. Oba piloti francouzského týmu bodovali.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Alpine v Portugalsku jako polité živou vodou. Alonso netuší, proč byli tak rychlí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 48, poslední 04.05.2021 21:28 Vložte komentář

Nejlepší názory

» spinelesssheep (Hlasovali 2 lidé) 04.05.2021 10:02
Málokdy se stane, aby pilot měl v tréninku o… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 04.05.2021 10:13
Napadá mě že se prostě Pirellky dobře nezapnuly,… »
» Situs (Hlasovali 2 lidé) 04.05.2021 10:22
Oni byli poměrně optimističtí ještě před víkendem… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Petr Hloušek

    Petr Hloušek

    185.100.196.XXX
    konečně rencek jezdí důstojně 01

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Je otázka, jestli tohle vydrží, nebo pomohli okolnosti 07

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Situs

        Situs

        88.102.38.XXX
        Ocon: „Nemyslím si, že bychom měli do Barcelony přijít s negativními myšlenkami. Jsem přesvědčen, že by tam auto mělo fungovat dobře. Doufám že si alespoň můžeme udržet naši současnou úroveň - a doufejme, že ji ještě zlepšíme. To je můj cíl. Ano, loni to tam bylo obtížné, ale každý rok to nemusí vypadat vždy stejně, jako jsme viděli (v Imole). Kvůli naší práci tam cestuji pozitivně. Měli bychom být v dobré pozici. Sebedůvěra v týmu je vysoká.“

        ...... posoudíme v neděli jak jim to půjde.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          V neděli má pršet, tak nevím 11 jen doufám, že necháeš alespoň Alonsa ve fantasy týmu 14

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Situs

            Situs

            88.102.38.XXX
            Dle mého zdroje předpovědi počasí má pršet v Barceloně až v neděli v noci. Ještě je čas teď předpovídat jak u nich bude.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • HellHogr

              HellHogr

              31.30.171.XXX
              Tak čas je, nadruhou stranu jsou tratě, kde Fernando dokáže zapnout svůj extra extra výkon jako právě Barca 11

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Z extrému do exstrému?
    Loni Renaultu pasovaly rychlejší tratě a letos se zdá, že by to naopak mohly být technické. Jestli to tak půjde dál, tak v příštím roce by mohlo Alpine trefit zlatou střední cestu.

    + 2 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Situs

      Situs

      88.102.38.XXX
      Renault přiznal že motorově letos zaostal za konkurencí a ostatní pokročili motorově znatelně více. Hlavní důvod uvedl efektivní utrácení, prostě na to neměli tolik peněz a vývoj byl zacílen a rozprostřen až na rok 22. V Portimau to poznat nebylo ale asi se s tím letos kluci budou muset smířit.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Takže vůz jako takový dobrý, ale chybí výkon?

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Myslím že motorové rozdíly už nejsou vysloveně žádná hitparáda takže to už určitě není jen o motoru, ale faktem je že nějaký rozdíl tam oproti loňsku u Renaultu na ostatní vznikl. Navíc přiznali že měli nějaký problém s korelací a teď tím vzniklou chybu na autě napravují takže určitě to není jen o tom motoru. Je potřeba si asi na celkový obrázek ještě počkat.

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            31.30.171.XXX
            Díky té chybě ve větrném tunelu ztratili 0,8s na kolo vůči ostatním, což je šílená nálož, proto od Bahrajnu tým veze novinky, které budou pokračovat, aby to postupně umazali. Co se týče motoru, tak je to úplně stejný jako ten co měli loni v Abu Dhabi přičemž ostatní prostě poskočili dál, Renault/Alpine si ovej motor a jeho vylepšování nechává až na 2022

            + 0 / − 1

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Když každý vylepšení či náprava bude fungovat tak ono se to nasčítá. Ostatní ale taky nespí a brzy všichni pojedou už jen na 22. Teda Mercedes a RedBull díky boji o titul možná ne, ale diskutovalo se nad tresty kvůli porušení finančního stropu a prý se bude jednat jen o finanční dopad, to by bylo podle mě hodně špatně a větší rozpočet si pak ohledně pravidel můžeš jednoduše koupit 17 Žádný dopad na umístění či body.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • tom11

                tom11

                77.48.94.XXX
                koupit si to, že můžeš víc utratit?!? tak to je slušná zvrácenost. především ze sportovního hlediska by to bylo naprosto špatně.
                jen mě ještě napadlo - a ty vybrané peníze dát konkurenci nad rámec finančního stropu 18

                + 1 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Situs

                  Situs

                  88.102.38.XXX
                  To záleží na pokutě, pokud utratíš o 100 mega víc než máš a dostaneš pokutu 400 tis. tak co s tím 18 Zvrácenost to je. Nabízí se otázka co když překročíš povolené hodiny v aerotunelu? Tam je to snad na diskvalifikaci.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • HellHogr

                    HellHogr

                    31.30.171.XXX
                    Však to bude na vyloučení ze šampionátu a finanční tresty budou za porušení bufget na chod týmu z pohledu zaměstnanců (více zaměstnanců) jinak tresty na trati a v bodech, nikoliv finanční, například pokud utratíš na vývoj vozu víc, budou automaticky tresty na závody (všechny následující) uplatněný tresty v podobě ztráty míst na startu (min 10 míst)

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • jumpman

                      jumpman

                      178.255.168.XXX
                      ono by bylo zajímavé, kdyby se ty pokuty přesýpaly do rozpočtů ostatních týmů a ne do bezedného chřtánu FIA. Potom by bylo zajímavé sledovat, na kolik si dovolí ten který tým zadotovat soupeře...

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                    • Situs

                      Situs

                      88.102.38.XXX
                      Víš jak to chodí, FIA nebude chtít pořádně trestat, týmy udělají bububu a uplácá se to tak aby se vlk nažral a koza zůstala celá.

                      + 0 / − 0

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • HellHogr

                        HellHogr

                        31.30.171.XXX
                        No pokud se nepletu, tak tady stačí většina souhlasu a tady to vidím spíš na to, aby ten budget byl, protože větší utrácení si reálně může dovolit Ferrari, Mercedes a RB ale jen pro sebe, takže RB to možná sám uškrtí

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                • jon

                  jon

                  90.176.154.XXX
                  Teď jsem se zamyslel nad tím, jak jsi pěkně vtipně formuloval tu první větu.
                  Je to tedy tak, že by se mělo utrácet méně. Utrácet hodně je zakázáno, pokud se tedy nehodlá utrácet více než hodně, to je pak OK, ale je púotřeba se potom trochu podělit. 12

                  + 1 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Mimochodem četl jsem někde že případné tresty v posunu na mřížce za nadlimitní komponenty PU je u kvalifikací se "sprintem" aplikováno na startu sprintu. Pokud to tak je tak to může být zajímavá pomoc lepším týmům stáhnout ve sprintu velkou část trestu a hlavně F1 sama z toho sprintu nedělá kvalifikaci ale prostě jen předčasný start závodu. Potvrdí někdo že to tak u těch sprintů s aplikováním trestu opravdu je?

    + 1 / − 3

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Fernando Alonso během testů s Alpine A521

"Bídnou kvalifikaci si ve Španělsku a v Monaku už nemůžu dovolit." Alonso o tom, co konkrétně musí zlepšit

Carlos Sainz s Ferrari

Sainz už velká vylepšení nečeká. Jak je to s podlahou testovanou v Portugalsku?

Romain Grosjean se chystá na svou jízdu s Mercedesem F1

Návrat Francouzů: Grosjean se sveze s Mercedesem, Abiteboul se objevuje u Mecachrome

Max Verstappen gratuluje Lewisovi Hamilonovi k vítězství v závodě v Portugalsku

Max chybuje, to si proti Lewisovi nesmí dovolit, říká Rosberg

Max Verstappen lituje, že v Bahrajnu svou pozici přenechal Lewisovi Hamiltonovi

"Kvůli limitům dráhy jsme přišli o vítězství, nejrychlejší kolo a pole-position!" Marko kritizuje komisaře

Nikita Mazepin přiznal svou vinu za problémy způsobené Pérezovi

Mazepin si sype popel na hlavu, Pérez přijal jeho omluvu

Max Verstappen na tiskové konferenci

"Trochu divné!" Přestřelku o nejrychlejší kolo vyhrál Bottas, komisaři Verstappenův čas smazali

Max Verstappen ve strhujícím závěru zajel nejrychlejší čas - ovšem pouze dočasu (ilustrační foto)

GP PORTUGALSKA: Závěrečná bitva o prémiový bod ve stínu Hamiltonova triumfu

Lewis Hamilton slaví vítězství po závodě v Bahrajnu

PROHLÁŠENÍ po závodě: Vyčerpaný, ale spokojený Hamilton a rozladěný Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. HAMILTON, 2. VERSTAPPEN, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama