DISKUZE K ČLÁNKU "Kvůli limitům dráhy jsme přišli o vítězství, nejrychlejší kolo a pole-position!" Marko kritizuje komisaře

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko byl po víkendu v Portugalsku pěkně rozladěný kvůli nekonzistentním rozhodnutím komisařů a volá po změně. Red Bull podle něj kvůli škrtům některých časů přišel o spoustu bodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Kvůli limitům dráhy jsme přišli o vítězství, nejrychlejší kolo a pole-position!" Marko kritizuje komisaře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 07.05.2021 18:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 9 lidí) 03.05.2021 14:30
Fyzický limit tratě je pro všechny všude stejným,… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 03.05.2021 18:17
Max ty limity tratě porušil, o tom žádná. Blbé… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 03.05.2021 17:44
Ano. Nevím proč úplně red bull brečí. Smazanej… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                    • daaviid23

                                      daaviid23

                                      90.182.169.XXX
                                      Já jsem se divil tak před měsícem 12
                                      Ale za mě dobře, když první rok se mohl měnit jen jeden jezdec tak to bylo naprd, protože nikdy nechceš měnit jen jednoho jezdce.

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
      • Fantomas

        Fantomas

        91.139.78.XXX
        Ahoj Petře, čistě hypoteticky, na fotkách je vidět, že mimo vyznačenou dráhu je i Perez, takže o nějaké výhodě Norrise vůči Perezovi nemůže být řeč. Už v tomhle bych viděl důvod, proč nikoho nepenalizovat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Druhá věc je že překračování limitů u předjížděného se takto vůbec neřeší což taky není dobře. Tam když si díky tomu udrží pozici tak se nic neděje a jen si započítá jeden výjezd mimo.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fantomas

            Fantomas

            91.139.78.XXX
            Je to tak, přitom řešení je úplně jednoduché. Štěrkové zóny v každé zatáčce. Pak nebude vyjíždět nikdo a když, tak ztratí. Určitě by mohl padnout argument, že štěrková zóna není tak bezpečná, jako vyasfaltovaná plocha, ale zas na druhou stranu si teď kdokoliv může jezdit mimo trať naprosto beztrestně.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              štěrková zóna zpomalí každé auto, asfaltová jen to, které je schopno brzdit. Asfaltové zóny si ovšem vybrečely týmy, protože tvrdili, že nikdo nechce vidět jak auto skončí zahrabané ve štěrku, místo toho, aby po chybě mohlo pokračovat... Takže asfalt není v žádném případě bezpečnostním prvkem, ale je prvke, který má udržet chybujícího v závodě...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Bože ten Helmut je ale vůl. Ty limity jsou pro všechny stejný

    + 5 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.103.104.XXX
      Limity jsou stejný pro všechny, ale mazání časů či případné penalizace už ne. Tohle je individuálně (nelogicky)posuzováno a tak je jasné, že každý koho se to dotkne křičí. Jen betonová zeď by byla 100% stejná pro všechny.

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      On hlavně nepochopil jednu věc, že se to na špičce hlídá daleko více. Ono když jedna stáj dominuje a proti ní se sem tam najde vyzyvatel mimo stájových kolegů, tak se hodně přimhouří oči a ona to moc neřeší ani ta dominantní stáj. Jenže když se jede v desetinách, tak si Maxíček už musí dávat větší bacha. A to mu moc nejde. 04

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama