DISKUZE K ČLÁNKU "Kvůli limitům dráhy jsme přišli o vítězství, nejrychlejší kolo a pole-position!" Marko kritizuje komisaře

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko byl po víkendu v Portugalsku pěkně rozladěný kvůli nekonzistentním rozhodnutím komisařů a volá po změně. Red Bull podle něj kvůli škrtům některých časů přišel o spoustu bodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Kvůli limitům dráhy jsme přišli o vítězství, nejrychlejší kolo a pole-position!" Marko kritizuje komisaře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 07.05.2021 18:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 9 lidí) 03.05.2021 14:30
Fyzický limit tratě je pro všechny všude stejným,… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 03.05.2021 18:17
Max ty limity tratě porušil, o tom žádná. Blbé… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 03.05.2021 17:44
Ano. Nevím proč úplně red bull brečí. Smazanej… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                                    • daaviid23

                                      daaviid23

                                      90.182.169.XXX
                                      Já jsem se divil tak před měsícem 12
                                      Ale za mě dobře, když první rok se mohl měnit jen jeden jezdec tak to bylo naprd, protože nikdy nechceš měnit jen jednoho jezdce.

                                      + 0 / − 0

                                      ohodnotit kladně záporně

                                      Reagovat Nahlásit
      • Fantomas

        Fantomas

        91.139.78.XXX
        Ahoj Petře, čistě hypoteticky, na fotkách je vidět, že mimo vyznačenou dráhu je i Perez, takže o nějaké výhodě Norrise vůči Perezovi nemůže být řeč. Už v tomhle bych viděl důvod, proč nikoho nepenalizovat.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Druhá věc je že překračování limitů u předjížděného se takto vůbec neřeší což taky není dobře. Tam když si díky tomu udrží pozici tak se nic neděje a jen si započítá jeden výjezd mimo.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Fantomas

            Fantomas

            91.139.78.XXX
            Je to tak, přitom řešení je úplně jednoduché. Štěrkové zóny v každé zatáčce. Pak nebude vyjíždět nikdo a když, tak ztratí. Určitě by mohl padnout argument, že štěrková zóna není tak bezpečná, jako vyasfaltovaná plocha, ale zas na druhou stranu si teď kdokoliv může jezdit mimo trať naprosto beztrestně.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • jumpman

              jumpman

              178.255.168.XXX
              štěrková zóna zpomalí každé auto, asfaltová jen to, které je schopno brzdit. Asfaltové zóny si ovšem vybrečely týmy, protože tvrdili, že nikdo nechce vidět jak auto skončí zahrabané ve štěrku, místo toho, aby po chybě mohlo pokračovat... Takže asfalt není v žádném případě bezpečnostním prvkem, ale je prvke, který má udržet chybujícího v závodě...

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    31.30.171.XXX
    Bože ten Helmut je ale vůl. Ty limity jsou pro všechny stejný

    + 5 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      89.103.104.XXX
      Limity jsou stejný pro všechny, ale mazání časů či případné penalizace už ne. Tohle je individuálně (nelogicky)posuzováno a tak je jasné, že každý koho se to dotkne křičí. Jen betonová zeď by byla 100% stejná pro všechny.

      + 6 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jon

      jon

      90.176.154.XXX
      On hlavně nepochopil jednu věc, že se to na špičce hlídá daleko více. Ono když jedna stáj dominuje a proti ní se sem tam najde vyzyvatel mimo stájových kolegů, tak se hodně přimhouří oči a ona to moc neřeší ani ta dominantní stáj. Jenže když se jede v desetinách, tak si Maxíček už musí dávat větší bacha. A to mu moc nejde. 04

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Alex Albon a Williams zažili opravdu krutý závodní víkend (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappena uznává i konkurence

Pierre Gasly a Esteban Ocon dokázali téměř nemožné a posunuli Alpine z devátého na šesté místo v Poháru konstruktérů

Ani závod se neobešel bez červené, hrdinský výkon Alpine zastínil Verstappen

  • Pátek

    • 1. Trénink (5:30 - 6:30)
    • 2. Trénink (9:00 - 10:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (5:30 - 6:30)
    • Kvalifikace (9:00)
  • Neděle

    • Závod (7:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama