DISKUZE K ČLÁNKU "Kvůli limitům dráhy jsme přišli o vítězství, nejrychlejší kolo a pole-position!" Marko kritizuje komisaře

Odborný poradce Red Bullu Helmut Marko byl po víkendu v Portugalsku pěkně rozladěný kvůli nekonzistentním rozhodnutím komisařů a volá po změně. Red Bull podle něj kvůli škrtům některých časů přišel o spoustu bodů.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Kvůli limitům dráhy jsme přišli o vítězství, nejrychlejší kolo a pole-position!" Marko kritizuje komisaře

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 69, poslední 07.05.2021 18:59 Vložte komentář

Nejlepší názory

» daaviid23 (Hlasovalo 9 lidí) 03.05.2021 14:30
Fyzický limit tratě je pro všechny všude stejným,… »
» Mansell_fan (Hlasovalo 7 lidí) 03.05.2021 18:17
Max ty limity tratě porušil, o tom žádná. Blbé… »
» jumpman (Hlasovalo 6 lidí) 03.05.2021 17:44
Ano. Nevím proč úplně red bull brečí. Smazanej… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Limit tratě je pro všechny danej a stejnej, nevím co se řeší..... 04

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      Fyzický limit tratě je pro všechny všude stejným, akorát posuzování jeho porušení je často nekonzistentní 12

      + 9 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • jumpman

        jumpman

        178.255.168.XXX
        Ano. Nevím proč úplně red bull brečí. Smazanej nejrychlejší čas byl asi OK, ale faktem je, že si 90% všech předjíždějících v první zatáčce vzalo trvalou výhodu tím, že předjížděcí manévr dokončili vyjetím mimo trať. Tohle udělal verstapen v bahrajnu hamiltonovi a pozici musel okamžitě vrátit, ale když takhle předjede hamilton (a 90% dalších pilotů) neděje se nic. Pokud by ti komisaři měřili všem stejně, tak měli trvat na vracení pozic, protože tím vyjetím ten co předjel získal nespornou výhodu

        + 6 / − 2

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • achmed-cz

          achmed-cz

          109.183.45.XXX
          Mícháte hrušky s jabkama. Porušení traťových limitů a získání tralé výhody vyjetím z tratě při předjíždění jsou dva různé přestupky, porušující dvě různá pravidla. Největší chaos vzniká právě tím, že ty dvě věci někdo pořád plácá dohromady a porovnává to navzájem.

          + 2 / − 2

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            právě že tím vyjetím z trati během předjížděcího manévru jezdec jednoznačně porušuje pravidla. V podstatě stejnou věc, co udělalo v potugalsku 90% předjíždějících udělal v bahrajnu verstapen a pozici musel vrátit a komisařům to netrvalo rozhodnout a vykomunikovat s red bullem ani 10s (jak zvláštní) a zde to vlastně nevadí nikomu... Skutečně by bylo nejlepší aby byl obrubník a hned za ním štěrk, to by tam potom nejezdil nikdo...

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    176.97.15.XXX
    Nechci to vztahovat na nikoho...teď se prostě řeší Redbull.
    Ale že je hlídání traťových limitů problém nevidí jen naprostý ignorant.
    Sice chápu že to sportovni komisaři nemají jednoduché, ale je to kvůli celkově nešťastné situaci.
    S ohledem na bezpečnost se asfaltovalo...za obrubníkama přes které neví se současnými monoposty problém jezdit je asfalt...traťové limity jsou problém prakticky na každém okruhu...pokud bychom chtěli aby se závodilo tam kde má...tedy na závodní trati.
    Podle mě jsou dvě varianty... buď obrubníky které nepůjde přejíždět a nebo udělat za obrubníkama štěrkovej pás...a bude vyřešeno.

    + 6 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • tom11

      tom11

      77.48.94.XXX
      přesně o tomhle jsem tu psal i v reakci hned po závodě. je naprosto špatné, že o překročeních limitů trati rozhodují komisaři. trať má rozhodnout a rovnou i trestat. vyjel jsi moc? musíš spomalit, abys projel štěrkem, nebo dostaneš hodiny....... a je vyřešeno 01

      + 4 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      86.49.37.XXX
      Treba v Monaku to hlidani limitu trati takovy problem neni, tam je jasne dany a nikdo ho nechce testovat :) zlatej kacirek

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Max se bude muset alespoň v té kvaldě a pro nejrychlejší kolo v závodě ty limity tratě naučit respektovat, to se nedá nic dělat a za jejich překročení to chce vinit hlavně sebe. To že přirozené hranice tratě by byly lepší víme a já myslím že se k tomu bude F1 více vracet ale někde to z různých důvodů nepůjde.

    + 2 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • juras

      juras

      176.97.15.XXX
      Alibismus...

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • dannak

      dannak

      86.49.37.XXX
      Zajimavy, prijde mi ze vlastne panuje vseobecna shoda, ze zvody jsou mnohdy bud nudne, nebo do nich prilis zasahuji komisari.
      Ceho je to ale dusledkem?
      1) vyasfaltovane unikove zony, kterych - velmi prekvapive - jezdci zacli vyuzivat. Dokud byl za zatackou kacirek, tak si kazdy rozmyslel tam byt jen lehce prejet kolem; i kdyby se nezasekl, riziko poskozeni auta do dalsi casti zavodu bylo nemale.
      2) zmrazeni vyvoje motoru, dalsiho vyvoje aerodynamiky, za soucasneho/nasledneho place, ze vozy diky efektivni aerodynamice za sebou tolik viri, ze je nemozne auto pred sebou dlouhodobe pronasledovat a tlacit na to, aby si pronasledujici auto prilis brzy neodrovnalo pneumatiky.
      Nemluve o tom, ze kdyz ma nekdo deficit, tak je mu pravidly pokud ne znemozneno, tak alespon ztizeno se dotahnout, alespon v prubehu sezony (kdy je dovolena jedina specifikace PU).
      Pak je nutne prichazet s umelymi prvky jako mereni vyjizdeni aut ze zatacek - navic nekde to vaci a jinde ne - a DRS.
      Davaji tedy takova pravidla vubec smysl 17 ?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • daaviid23

    daaviid23

    90.182.169.XXX
    Má někdo video ze souboje Norris vs Peréz? Peréz není Helmut a v závodě byl hodně přesvědčený o vyjetí Norise.
    Jestli je to pravda, tak si fakt komisaři můžou strčit traťové limity někam. 04

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Max Verstappen s Red Bullem

Nejrychlejší kola patřila Red Bullům, Max má o bod blíže k titulu

Valtteri Bottas si zase trochu znepřátelil vedení týmu...

Bottas si nemyslí, že by jeho výroky do rádia zašly příliš daleko

Max Verstappen si upevnil své postavení v průběžné klasifikaci (ilustrační foto)

GP FRANCIE: Strategické mistrovství a bojovný Verstappen dovedly Red Bull k vítězství

Max Verstappen slaví své první vítězství v Monaku

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen strategii věřil

Lewis Hamilton považuje druhé místo za stávajících okolností za dobré (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Navzdory porážce nevládl u Mercedesu velký smutek

Mich Schumacher sice poprvé postoupil do Q2, ale poté havaroval

KVALIFIKACE: Verstappen odstartuje s Mercedesy v zádech (+ VIDEO)

Max Verstappen prozatím vykazuje ve Francii velmi slibnou formu

Verstappen ve třetím tréninku zdrtil konkurenci

Max Verstappen - závod v Baku

Odpolední trénink zvládl nejlépe Verstappen

Valtteri Bottas - kvalifikace Baku

V prvním tréninku nejrychlejší Bottas

Romain Grosjean se chystá na svou jízdu s Mercedesem F1

Mercedes odkládá test s Grosjeanem

  • Pátek

    • 1. Trénink (11:30 - 12:30)
    • 2. Trénink (15:00 - 16:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:00 - 13:00)
    • Kvalifikace (15:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. HAMILTON, 3.... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Server Error

Server Error

We're sorry! The server encountered an internal error and was unable to complete your request. Please try again later.

error 500 | 21. 6. 2021 06:50