DISKUZE K ČLÁNKU Binotto je s pokrokem spokojený, Ferrari však už teď dává prioritu novému vozu
Letošek je pro Ferrari přechodným rokem. S pokrokem učiněným během zimy jsou sice v Maranellu spokojeni, ale i tak se už teď soustředí zejména na vůz pro rok 2022, jak prozrazuje Mattia Binotto.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Binotto je s pokrokem spokojený, Ferrari však už teď dává prioritu novému vozu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
SergioPÉREZ
18:26 02.04.2021 78.108.157.XXX
S Checem věřím, že "prolomíme" doposud zavedenou filosofii Red Bullu vše na Maxe a že i podle zpětné vazby Péreze se začne vyvíjet vůz tak, že i Checo bude mít velkou šanci urvat Titul. Tak už 4 GP má Pérez ještě na to, aby všechny v RB přesvědčil
GRAHAM
18:14 02.04.2021 109.81.213.XXX
Max tě brzo zajímat přestane a budeš tady bulet.
JInak jasně že by Ferrari mělo bojovat díky minulým rozpočtům o titul. Ale něco udělali špatně a vsadili hlavně na šedou zónu motoru a pak za to zaplatily. Monopost byl konstruován na výkonný motor a to pak jednoduše nejde změnit. Nejde!!! Ferrari stejně jako Mclaren zaspali ve vybavení továren, I tam bych hledal....zakopaného psa. Mercedes do toho nasypal hodně zdrojů, má vybavenou továrnu, tomu se nedá jednoduše konkurovat. Oni jsou dobře namazanej stroj....a taky ber v potaz, že ne každému se do IT chce dělat. Tam je Ferrari v nevýhodě.
Myslím že dělají dobře že v IT netrojčí a v klidu se připravují.
JInak jasně že by Ferrari mělo bojovat díky minulým rozpočtům o titul. Ale něco udělali špatně a vsadili hlavně na šedou zónu motoru a pak za to zaplatily. Monopost byl konstruován na výkonný motor a to pak jednoduše nejde změnit. Nejde!!! Ferrari stejně jako Mclaren zaspali ve vybavení továren, I tam bych hledal....zakopaného psa. Mercedes do toho nasypal hodně zdrojů, má vybavenou továrnu, tomu se nedá jednoduše konkurovat. Oni jsou dobře namazanej stroj....a taky ber v potaz, že ne každému se do IT chce dělat. Tam je Ferrari v nevýhodě.
Myslím že dělají dobře že v IT netrojčí a v klidu se připravují.
SergioPÉREZ
17:49 02.04.2021 78.108.157.XXX
Za svým názorem si stojím. To že v minulosti odváděli lajdackou práci je věc jiná. Jaké pozitivum přineslo, že si FERRARI drželo Vettela celou sezonu, aniž by mohl sdílet všechna data, je nepochopitelné (promarněný čas a vývoj). Proto je teď FERRARI tam kde je. A vůbec, mne už jenom zajímá Pérez, Red Bull a Max
GRAHAM
15:31 02.04.2021 109.81.213.XXX
Pokud nejseš schopen vidět realitu, tak je těžké něco na tvůj vykřik napsat. Náskok těch dvou byl tak velký, že to prostě bez totální změny pravidel nejde dohnat a to se ještě podívej kolik se toho nesmí měnit a je to zamrznuté. To že nebudou bojovat o titul se vědělo loni a ty sem přijdeš napsat tohle. Ach jo....
GRAHAM
14:19 02.04.2021 109.81.213.XXX
Haas je svým způsobem v F1 až komický, když to přeženu. Ale kdysi to s dobrým umyslem vzniklo a holt se to nenastavilo moc správně. Za mne to časem musí zmizet. Teď se to logicky toleruje, jde o přežití.
Ferrari si tam mohlo schovat nějaké pracovníky, využilo nevyužití stropu tohoto týmu. Už jsem o tom kdysi psal. Na překlenutí této doby se to dá tolerovat, jinak zcela určitě ne.Konstatuji nekritizuji.
Za mne každý by měl být v F1 časem konstruktér. Ano něco se může kupovat, ale ne v současném módu. Je zcela špatně, když pak ten hlavní má problémy a ostatní se se svezou. Viz třeba motory Ferrari, na druhou stranu, oni z toho taky profitovali, ač nemyslím si že zcela stejně. Dodnes nikdo nevysvětlil, rozdíl v roce 2019 v motorech mezi Ferrari a zákazníky. A že tam byli... ale to je na delší vyprávění a debatu. To že ty motory stejný nebyli jsem si jist, ale pravidlo neporušovali, případně je jen jinak využívali. To bylo imho ok.
On i tenhle rok je důležitý dobře dopadnout. Peníze za umístění jsou potřeba a i Ferrari je potřebuje.
Ohledně souboje Mercxedes vs Redbull si myslím, že se nic přenechávat nebude. Mercedes ještě zrychlí až vyřeší pneumatiky a kdo ví, co se stane až doladí motor. na druhou stranu, RB je v hodně dobré pozici a může Mercedesu zatopit. O tom žádná.
Ferrari si tam mohlo schovat nějaké pracovníky, využilo nevyužití stropu tohoto týmu. Už jsem o tom kdysi psal. Na překlenutí této doby se to dá tolerovat, jinak zcela určitě ne.Konstatuji nekritizuji.
Za mne každý by měl být v F1 časem konstruktér. Ano něco se může kupovat, ale ne v současném módu. Je zcela špatně, když pak ten hlavní má problémy a ostatní se se svezou. Viz třeba motory Ferrari, na druhou stranu, oni z toho taky profitovali, ač nemyslím si že zcela stejně. Dodnes nikdo nevysvětlil, rozdíl v roce 2019 v motorech mezi Ferrari a zákazníky. A že tam byli... ale to je na delší vyprávění a debatu. To že ty motory stejný nebyli jsem si jist, ale pravidlo neporušovali, případně je jen jinak využívali. To bylo imho ok.
On i tenhle rok je důležitý dobře dopadnout. Peníze za umístění jsou potřeba a i Ferrari je potřebuje.
Ohledně souboje Mercxedes vs Redbull si myslím, že se nic přenechávat nebude. Mercedes ještě zrychlí až vyřeší pneumatiky a kdo ví, co se stane až doladí motor. na druhou stranu, RB je v hodně dobré pozici a může Mercedesu zatopit. O tom žádná.
SergioPÉREZ
12:49 02.04.2021 78.108.157.XXX
Kdo jiný, než FERRARI bojovat o Titul tady a tedˇ!!! Nechápu, že Tiffosi ještě Binotta nevyvedli v.....a pořád ho tolerují
Ferda
10:08 02.04.2021 46.47.176.XXX
Jenže teď už jsou rozpočty hodně omezené a velké týmy se budou muset naučit hospodařit s tím málem co můžou využít. Právě proto se Mergl spojil s Astonem, RB předal AT větší význam ve vývoji, ale Ferrari sází na Haas, který v F1 funguje poněkud nestandardním způsobem.
jumpman
09:48 02.04.2021 178.255.168.XXX
upřímně řečeno, tohle měli v plánu v podstatě všichni. Mají omezené hodiny v tunelu, omezené zdroje a příští rok se změní vše. Jediné, kde to vypadá, že se asi bude vyvíjet souběžně je red bull a nejspíš i mercedes. Ikdyž u toho mercedesu by se dalo předpokládat, že budou ochotní tenhle titul pustit red bullu, aby to zase nevypadalo tak dominantně...
kubajs
22:09 01.04.2021 45.82.234.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.
Aktuálně
Poslední závod 5.5.2024
GP Miami57 kol (308.326 km)
Miami International Autodrome
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 19.05.2024
GP Emilia Romagna 63 kol (309.049 km)
Autodromo Enzo e Dino Ferraridní | hod | min | sek