DISKUZE K ČLÁNKU Binotto je s pokrokem spokojený, Ferrari však už teď dává prioritu novému vozu

Letošek je pro Ferrari přechodným rokem. S pokrokem učiněným během zimy jsou sice v Maranellu spokojeni, ale i tak se už teď soustředí zejména na vůz pro rok 2022, jak prozrazuje Mattia Binotto.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Binotto je s pokrokem spokojený, Ferrari však už teď dává prioritu novému vozu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 03.04.2021 22:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 02.04.2021 18:14
Max tě brzo zajímat přestane a budeš tady bulet. … »
» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 03.04.2021 11:41
marně jsem 1. dubna hledal na F1NEWS aprílový… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 02.04.2021 22:49
NE jen Mclarenu.... ale teď mne hooooooodně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
HellHogre máš pravdu! Kvaldy Péreze jsou jeho slabou stránkou, vždy trnu hrůzou, ať to co nejmíň do.j.be. Poraď co má udělat, já mu to rád pošeptám 11 11 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Nebude, ale bude stejně v Q3 před Perézem 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Už né, své dvojčátka bude prohánět po trati v kočárcích. 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
I příští rok bude Alpina "těhotná" jako letos? 12 12 12 12 12 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

31.30.171.XXX
Příští rok bude mít nejlepší balíček RB s Mercedesem a hned za nimi s rozestupem 0,2s McLaren s Alpinou, Ferrari bude až za nimi

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Taky z toho nemám dobrý pocit. Hodně se mi líbí "klasický" monopost s DNA formule. Ještě původní formule E a INDY byla formulí, ale teď, na mne působí, jako by to tvarem spíše byli nějaké prototypy z Le Mans a vytrvalostních závodů. Myslím, že nová F1 s 18´´koly a tak netradičně přes spojlery pokroucená bude hodně moderní, ale bez žádného kouzla klasiky zlaté éry Formule1 05

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
nová pravidla nejspíš budou dost fádní. I newey se nechal slyšet, že tam není kam uhnout, či-li dostaneme obdobu indy car, jen týmům bude povoleno vyrobit si každý svůj vůz... Třeba mlžil, ale s tím, kam se poslední dobou F1 směřuje, vůbec bych se nedivil, kdyby to byla pravda...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
tom11

tom11

185.99.177.XXX
marně jsem 1. dubna hledal na F1NEWS aprílový článek - a on to bude tenhle, že ano! Binotto je spokojený - to přece musí být apríl, že jo?!? 18 18 18

+ 4 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Hmm 05, ale pokud to příští sezonu, kdy se z velké části "resetuje" zase u FERRARI nebude klapat, tak si Binotto zadělává na velký problém. S tím vyhazovaním od Fandů F1 to ještě není tak horké jako italský mediální tisk, ti zpravidla za chyby ve FERRARI nenechají na zodpovědných ani jednu nit suchou 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
To ne, Ferrari nefandím, logicky.... ale zase proč by jste furt někoho vyhazovali ? F1 je běh na dlouhou trať, tu vypiplanost Aera ne každý zvládne. Nejde to dohnat jednoduše, Mercedes je opravdu někde jinde MOŽNOSTMA ...to je potřeba vědět a nechtít po druhých nesmysl, který nejde dosáhnout. V aeru Ferarri na Mercedes mít nemohlo, zkusili to motorem a vlastně to vyšlo. Ten motor ale měl prý o cca 68 HP více než Mercedes.
Je možné že přesně o tuhle "částku" loni museli tlumit.....teď jen odemknuli výkon a kdo ví zda na tom motoru něco zcela zasadního dělali. Ale nevím.....FIA toho vlastně využila a všem dala příkazem že bude jedna mapa. Motor Ferrari to měl hned od začátku. Ale co už, historie...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Aha, tím jak jsem zkritizoval Binota a FERRARI, jsem vlastně rýpnul do vosího hnízda, když teď vypadá, že Leclérk bude Tvůj kůň F1 12 Já týmy neřeším, í kdyby Checo se stal Mistrem světa F1 třeba na koloběžce, tak to beru všemi deseti 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Tím, jak je skalní Fanda zapálený do svého oblíbence vidí stejný pohled na věc proti nezaujatému pozorovateli F1 asi trochu jinak. Máš pravdu, že to je jak z vědeckofantastického filmu. Na druhou stranu jsem překvapen, kolik věci vychází. Hned, jak se šuškalo, že Vettel půjde do AM, hned jsem reagoval (ještě to tady je v hodně starém příspěvku) že Pérez půjde do RB, což v tu chvíli bylo jako Sci fi a schytal jsem za údajné trolení samé mínusy. Od té doby strašně jsem nepřál Strolovi, Vettelovi, Albonovi a Astonu Martin..no a dnes jsou tam kde jsou. Ferda držel všechny palce a Gasly mu vyhrál Velkou cenu. Nakonec i já jsem se po x-milion let dočkal vítězství a toho zajímavého hřejivého příjemného pocitu 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
od ferrari to byl především nutný krok k tomu, aby ty lidi nemuseli propustit. Pochybuji, že budou moct dělat práci přímo pro ferrari, ale určitě se dokáží vyvíjet v prostředí F1 a ferrari si bude moct sáhnout pro ty co se ukážou talentovanějšími. Tyhle "stropy" nejsou nic jiného než pokus o komunismus v F1 a ve finále stejně nebudou fungovat. Jak říkal eklák, každý tým F1 utratí každý dolar, který dokáže sehnat... A audit, který si F1 nechalo na rozpočty vypracovat cca před 10 lety, hovoří jasně. Tým by byl schopen efektivně fungovat s rozpočtem kolem 40-50 milionů, ale to by museli oželet všechny ty mobilhome a podobné kraviny. Oproti 80 letům utrácí tým méně než polovinu rozpočtu na vývoj a závodění, zbytek jde do prezentací a mediálního obrazu týmu...
Otázkou je, jestli je to všechno vůbec třeba. Protože za mě, by se spíš měli snažit postavit pravidla tak, aby ti chudší mohli závodit s rozumným rozpočtem a těm bohatým se nevyplatilo nalít miliardy do vývoje tří křidélek...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
nemyslel jsem, že někdy dokážeš napsat i rozumný názor 11 máš ode mě paleček nahoru

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Aha, tak ať Ti to v budoucnu s Mclarenem a hlavně s Leclerkem vyjde! Je to bezva pocit, když Tvůj favorit stojí na bedně, jako by to bylo i Tvojí zásluhou , no a pokud se stane Mistrem světa F1 tak to už je důvod k velké oslavě 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Haas je prostě parodie na to že jezdí F1. Ale co už, on to jednou někdo koupí a udělá z toho dobrej tým.

Lidé z Ferrari budou asi dělat u Hassu pro Ferrari ........i je má Ferrari z velké části platit... co přesně , nevím, ale imho je to dohodnuté, jinak by se kvičelo. Takže v pohodě....nejde vše udělat hned, ale "rozpustit" to postupně.

Williams je pořad konstruktér, což je super do budoucna, infrastruktura tam je....jen teda na rovinu, takhle dlouho dělat špatný monopost je na pováženou. Ale to si taky brzo sedne. Ty stropy budou na tihle super , ač je jasné, že strop má i své nevýhody a ne malé. Celkově to ale myslím bude super.

Souboj Mercedes RB by mohl bejt dobrej a na ostří nože. Mercedes to asi doladí , ale RB s Hondou do toho dá vše. Sám jsem zvědav jak Honda bude držet dlouhodobě spolehlivost.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
NE jen Mclarenu.... ale teď mne hooooooodně zaujal Leclerk. 01 01 01

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Mi se taky Grahame současné pravidla vůbec nelíbí, ale buďme rádi, že se konečně něco začalo dít. Cítím letos velice zajímavou sezónu a už jen to je na F1 velký pokrok a Haas beru jako ptáčka, který jako předtím už mnoho jiných pouze skočil na lep. Smích, žádný, dyť i Williams tenhle nekonečný boj nakonec neustál a přešel pod jiného majitele.

Ferrari do Haasu určitě dost lidí přesunulo, ale co tam budou dělat, když Haas nemá ani infrastruktůru pro výrobu celého vozu.
Osobně jsem očekával větší spolupráci s Alfou, ale Ferrari dalo přednost Haasu. Sice nechápu, ale Alfa-Sauber nejspíše chce žít i svůj vlastní život.

Mergl stále má navrch, ale RB alespoň už může imitovat skutečný souboj o titul a to je moc fajn.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
SergioPÉREZ

SergioPÉREZ

78.108.157.XXX
Fandíš někomu konkrétně? tak jak např. Situs Fernandu Alonsovi, nebo Ferda Pieru Gaslymu, popř. já Checovi, a nebo všeobecně F1 a týmu? 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Hele přál bych ti to......ale myslím že to vědeckofantastický film, co píšeš. A ne že by Checo neměl na to jezdit dobře....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama