DISKUZE K ČLÁNKU Binotto je s pokrokem spokojený, Ferrari však už teď dává prioritu novému vozu
Letošek je pro Ferrari přechodným rokem. S pokrokem učiněným během zimy jsou sice v Maranellu spokojeni, ale i tak se už teď soustředí zejména na vůz pro rok 2022, jak prozrazuje Mattia Binotto.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Binotto je s pokrokem spokojený, Ferrari však už teď dává prioritu novému vozu
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
SergioPÉREZ
14:54 03.04.2021 78.108.157.XXXTaky z toho nemám dobrý pocit. Hodně se mi líbí "klasický" monopost s DNA formule. Ještě původní formule E a INDY byla formulí, ale teď, na mne působí, jako by to tvarem spíše byli nějaké prototypy z Le Mans a vytrvalostních závodů. Myslím, že nová F1 s 18´´koly a tak netradičně přes spojlery pokroucená bude hodně moderní, ale bez žádného kouzla klasiky zlaté éry Formule1
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
kubajs
22:09 01.04.2021 45.82.234.XXXUživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze. -
jumpman
09:48 02.04.2021 178.255.168.XXXupřímně řečeno, tohle měli v plánu v podstatě všichni. Mají omezené hodiny v tunelu, omezené zdroje a příští rok se změní vše. Jediné, kde to vypadá, že se asi bude vyvíjet souběžně je red bull a nejspíš i mercedes. Ikdyž u toho mercedesu by se dalo předpokládat, že budou ochotní tenhle titul pustit red bullu, aby to zase nevypadalo tak dominantně...-
Ferda
10:08 02.04.2021 46.47.176.XXXJenže teď už jsou rozpočty hodně omezené a velké týmy se budou muset naučit hospodařit s tím málem co můžou využít. Právě proto se Mergl spojil s Astonem, RB předal AT větší význam ve vývoji, ale Ferrari sází na Haas, který v F1 funguje poněkud nestandardním způsobem.-
GRAHAM
14:19 02.04.2021 109.81.213.XXXHaas je svým způsobem v F1 až komický, když to přeženu. Ale kdysi to s dobrým umyslem vzniklo a holt se to nenastavilo moc správně. Za mne to časem musí zmizet. Teď se to logicky toleruje, jde o přežití.
Ferrari si tam mohlo schovat nějaké pracovníky, využilo nevyužití stropu tohoto týmu. Už jsem o tom kdysi psal. Na překlenutí této doby se to dá tolerovat, jinak zcela určitě ne.Konstatuji nekritizuji.
Za mne každý by měl být v F1 časem konstruktér. Ano něco se může kupovat, ale ne v současném módu. Je zcela špatně, když pak ten hlavní má problémy a ostatní se se svezou. Viz třeba motory Ferrari, na druhou stranu, oni z toho taky profitovali, ač nemyslím si že zcela stejně. Dodnes nikdo nevysvětlil, rozdíl v roce 2019 v motorech mezi Ferrari a zákazníky. A že tam byli... ale to je na delší vyprávění a debatu. To že ty motory stejný nebyli jsem si jist, ale pravidlo neporušovali, případně je jen jinak využívali. To bylo imho ok.
On i tenhle rok je důležitý dobře dopadnout. Peníze za umístění jsou potřeba a i Ferrari je potřebuje.
Ohledně souboje Mercxedes vs Redbull si myslím, že se nic přenechávat nebude. Mercedes ještě zrychlí až vyřeší pneumatiky a kdo ví, co se stane až doladí motor. na druhou stranu, RB je v hodně dobré pozici a může Mercedesu zatopit. O tom žádná.
-
Ferda
20:58 02.04.2021 46.47.176.XXXMi se taky Grahame současné pravidla vůbec nelíbí, ale buďme rádi, že se konečně něco začalo dít. Cítím letos velice zajímavou sezónu a už jen to je na F1 velký pokrok a Haas beru jako ptáčka, který jako předtím už mnoho jiných pouze skočil na lep. Smích, žádný, dyť i Williams tenhle nekonečný boj nakonec neustál a přešel pod jiného majitele.
Ferrari do Haasu určitě dost lidí přesunulo, ale co tam budou dělat, když Haas nemá ani infrastruktůru pro výrobu celého vozu.
Osobně jsem očekával větší spolupráci s Alfou, ale Ferrari dalo přednost Haasu. Sice nechápu, ale Alfa-Sauber nejspíše chce žít i svůj vlastní život.
Mergl stále má navrch, ale RB alespoň už může imitovat skutečný souboj o titul a to je moc fajn.-
GRAHAM
23:03 02.04.2021 109.81.213.XXXHaas je prostě parodie na to že jezdí F1. Ale co už, on to jednou někdo koupí a udělá z toho dobrej tým.
Lidé z Ferrari budou asi dělat u Hassu pro Ferrari ........i je má Ferrari z velké části platit... co přesně , nevím, ale imho je to dohodnuté, jinak by se kvičelo. Takže v pohodě....nejde vše udělat hned, ale "rozpustit" to postupně.
Williams je pořad konstruktér, což je super do budoucna, infrastruktura tam je....jen teda na rovinu, takhle dlouho dělat špatný monopost je na pováženou. Ale to si taky brzo sedne. Ty stropy budou na tihle super , ač je jasné, že strop má i své nevýhody a ne malé. Celkově to ale myslím bude super.
Souboj Mercedes RB by mohl bejt dobrej a na ostří nože. Mercedes to asi doladí , ale RB s Hondou do toho dá vše. Sám jsem zvědav jak Honda bude držet dlouhodobě spolehlivost.-
jumpman
08:46 03.04.2021 178.255.168.XXXod ferrari to byl především nutný krok k tomu, aby ty lidi nemuseli propustit. Pochybuji, že budou moct dělat práci přímo pro ferrari, ale určitě se dokáží vyvíjet v prostředí F1 a ferrari si bude moct sáhnout pro ty co se ukážou talentovanějšími. Tyhle "stropy" nejsou nic jiného než pokus o komunismus v F1 a ve finále stejně nebudou fungovat. Jak říkal eklák, každý tým F1 utratí každý dolar, který dokáže sehnat... A audit, který si F1 nechalo na rozpočty vypracovat cca před 10 lety, hovoří jasně. Tým by byl schopen efektivně fungovat s rozpočtem kolem 40-50 milionů, ale to by museli oželet všechny ty mobilhome a podobné kraviny. Oproti 80 letům utrácí tým méně než polovinu rozpočtu na vývoj a závodění, zbytek jde do prezentací a mediálního obrazu týmu...
Otázkou je, jestli je to všechno vůbec třeba. Protože za mě, by se spíš měli snažit postavit pravidla tak, aby ti chudší mohli závodit s rozumným rozpočtem a těm bohatým se nevyplatilo nalít miliardy do vývoje tří křidélek...
-
-
-
-
-
-
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek