DISKUZE K ČLÁNKU Binotto je s pokrokem spokojený, Ferrari však už teď dává prioritu novému vozu

Letošek je pro Ferrari přechodným rokem. S pokrokem učiněným během zimy jsou sice v Maranellu spokojeni, ale i tak se už teď soustředí zejména na vůz pro rok 2022, jak prozrazuje Mattia Binotto.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Binotto je s pokrokem spokojený, Ferrari však už teď dává prioritu novému vozu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 33, poslední 03.04.2021 22:57 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 02.04.2021 18:14
Max tě brzo zajímat přestane a budeš tady bulet. … »
» tom11 (Hlasovali 4 lidé) 03.04.2021 11:41
marně jsem 1. dubna hledal na F1NEWS aprílový… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 02.04.2021 22:49
NE jen Mclarenu.... ale teď mne hooooooodně… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

                          • SergioPÉREZ

                            SergioPÉREZ

                            78.108.157.XXX
                            Taky z toho nemám dobrý pocit. Hodně se mi líbí "klasický" monopost s DNA formule. Ještě původní formule E a INDY byla formulí, ale teď, na mne působí, jako by to tvarem spíše byli nějaké prototypy z Le Mans a vytrvalostních závodů. Myslím, že nová F1 s 18´´koly a tak netradičně přes spojlery pokroucená bude hodně moderní, ale bez žádného kouzla klasiky zlaté éry Formule1 05

                            + 0 / − 0

                            ohodnotit kladně záporně

                            Reagovat Nahlásit
          • jumpman

            jumpman

            178.255.168.XXX
            nemyslel jsem, že někdy dokážeš napsat i rozumný názor 11 máš ode mě paleček nahoru

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.185.XXX
    No more excuses for next year, Mr. Binotto!

    + 0 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • badys

    badys

    46.13.68.XXX
    Je to rozumný, ale příští rok by to tedy chtělo (musí) bojovat o titul.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Máme za sebou první závod sezóny a Ferrari už plánuje píšťalku. Hezky kluci přitvrdili. 12

    + 0 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • kubajs

      kubajs

      45.82.234.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      upřímně řečeno, tohle měli v plánu v podstatě všichni. Mají omezené hodiny v tunelu, omezené zdroje a příští rok se změní vše. Jediné, kde to vypadá, že se asi bude vyvíjet souběžně je red bull a nejspíš i mercedes. Ikdyž u toho mercedesu by se dalo předpokládat, že budou ochotní tenhle titul pustit red bullu, aby to zase nevypadalo tak dominantně...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Jenže teď už jsou rozpočty hodně omezené a velké týmy se budou muset naučit hospodařit s tím málem co můžou využít. Právě proto se Mergl spojil s Astonem, RB předal AT větší význam ve vývoji, ale Ferrari sází na Haas, který v F1 funguje poněkud nestandardním způsobem.

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Haas je svým způsobem v F1 až komický, když to přeženu. Ale kdysi to s dobrým umyslem vzniklo a holt se to nenastavilo moc správně. Za mne to časem musí zmizet. Teď se to logicky toleruje, jde o přežití.
          Ferrari si tam mohlo schovat nějaké pracovníky, využilo nevyužití stropu tohoto týmu. Už jsem o tom kdysi psal. Na překlenutí této doby se to dá tolerovat, jinak zcela určitě ne.Konstatuji nekritizuji.

          Za mne každý by měl být v F1 časem konstruktér. Ano něco se může kupovat, ale ne v současném módu. Je zcela špatně, když pak ten hlavní má problémy a ostatní se se svezou. Viz třeba motory Ferrari, na druhou stranu, oni z toho taky profitovali, ač nemyslím si že zcela stejně. Dodnes nikdo nevysvětlil, rozdíl v roce 2019 v motorech mezi Ferrari a zákazníky. A že tam byli... ale to je na delší vyprávění a debatu. To že ty motory stejný nebyli jsem si jist, ale pravidlo neporušovali, případně je jen jinak využívali. To bylo imho ok.

          On i tenhle rok je důležitý dobře dopadnout. Peníze za umístění jsou potřeba a i Ferrari je potřebuje.

          Ohledně souboje Mercxedes vs Redbull si myslím, že se nic přenechávat nebude. Mercedes ještě zrychlí až vyřeší pneumatiky a kdo ví, co se stane až doladí motor. na druhou stranu, RB je v hodně dobré pozici a může Mercedesu zatopit. O tom žádná.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Mi se taky Grahame současné pravidla vůbec nelíbí, ale buďme rádi, že se konečně něco začalo dít. Cítím letos velice zajímavou sezónu a už jen to je na F1 velký pokrok a Haas beru jako ptáčka, který jako předtím už mnoho jiných pouze skočil na lep. Smích, žádný, dyť i Williams tenhle nekonečný boj nakonec neustál a přešel pod jiného majitele.

            Ferrari do Haasu určitě dost lidí přesunulo, ale co tam budou dělat, když Haas nemá ani infrastruktůru pro výrobu celého vozu.
            Osobně jsem očekával větší spolupráci s Alfou, ale Ferrari dalo přednost Haasu. Sice nechápu, ale Alfa-Sauber nejspíše chce žít i svůj vlastní život.

            Mergl stále má navrch, ale RB alespoň už může imitovat skutečný souboj o titul a to je moc fajn.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Haas je prostě parodie na to že jezdí F1. Ale co už, on to jednou někdo koupí a udělá z toho dobrej tým.

              Lidé z Ferrari budou asi dělat u Hassu pro Ferrari ........i je má Ferrari z velké části platit... co přesně , nevím, ale imho je to dohodnuté, jinak by se kvičelo. Takže v pohodě....nejde vše udělat hned, ale "rozpustit" to postupně.

              Williams je pořad konstruktér, což je super do budoucna, infrastruktura tam je....jen teda na rovinu, takhle dlouho dělat špatný monopost je na pováženou. Ale to si taky brzo sedne. Ty stropy budou na tihle super , ač je jasné, že strop má i své nevýhody a ne malé. Celkově to ale myslím bude super.

              Souboj Mercedes RB by mohl bejt dobrej a na ostří nože. Mercedes to asi doladí , ale RB s Hondou do toho dá vše. Sám jsem zvědav jak Honda bude držet dlouhodobě spolehlivost.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • jumpman

                jumpman

                178.255.168.XXX
                od ferrari to byl především nutný krok k tomu, aby ty lidi nemuseli propustit. Pochybuji, že budou moct dělat práci přímo pro ferrari, ale určitě se dokáží vyvíjet v prostředí F1 a ferrari si bude moct sáhnout pro ty co se ukážou talentovanějšími. Tyhle "stropy" nejsou nic jiného než pokus o komunismus v F1 a ve finále stejně nebudou fungovat. Jak říkal eklák, každý tým F1 utratí každý dolar, který dokáže sehnat... A audit, který si F1 nechalo na rozpočty vypracovat cca před 10 lety, hovoří jasně. Tým by byl schopen efektivně fungovat s rozpočtem kolem 40-50 milionů, ale to by museli oželet všechny ty mobilhome a podobné kraviny. Oproti 80 letům utrácí tým méně než polovinu rozpočtu na vývoj a závodění, zbytek jde do prezentací a mediálního obrazu týmu...
                Otázkou je, jestli je to všechno vůbec třeba. Protože za mě, by se spíš měli snažit postavit pravidla tak, aby ti chudší mohli závodit s rozumným rozpočtem a těm bohatým se nevyplatilo nalít miliardy do vývoje tří křidélek...

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Valtteri Bottas v F1 se závoděním brzy skončí

Stake F1 úplně obmění svou jezdeckou sestavu, místo Bottase přichází nováček z Brazílie

Sergio Pérez sezónu za Red Bull podle Helmuta Marka dokončí

Colapinto či Sainz do Red Bullu místo Péreze? Spekulace sílí

George Russell sice dostal pokutu, ale výsledku na trati se netýkala

Poslední rest vyřízen - čtveřice provinilců, která porušila startovní proceduru, zná verdikt

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama