DISKUZE K ČLÁNKU "Dostat ztracený přítlak zpět je těžší, než jsme čekali," připouští Alpine. O kolik týmy zpomalily?
Změny v oblasti podlahy měly za účel zpomalit letošní monoposty Formule 1, aby se nemusely měnit pneumatiky Pirelli. Ty by mohly mít s neustále rostoucím přítlakem potíže. Podle Alpine není tak snadné se dostat zpět na loňské úrovně aerodynamické výkonnosti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "Dostat ztracený přítlak zpět je těžší, než jsme čekali," připouští Alpine. O kolik týmy zpomalily?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
juras
13:45 26.03.2021 88.103.92.XXXZnovu opakuji...ten leteckej den Mercedesu v LeMans nebyl kvůli rovné podlaze...pleteš si pojmy. Rok 1983...zákaz wing-carů...a nikdo nelítal.
Když budeš to nebudeš umět a nebo půjdeš za hranu některých fyzikálních vlastností hrozí nebezpečný karambol vždycky.
To je přesně to co je už tolik let špatně...alibisticky upravované předpisy a zachovávání zbytečně složitých řešení...z čehoš logicky vyplývá že složité věci znamenají velké náklady. A to vyhovuje komu? Movitým týmům...
Nebo snad myslíš že Mercedes chce šetřit? Ne, když ho někdo omezuje, hledá cestu jak to obejít...kdyby chtěl opravu šetřit...tak v F1 skončí...obvzlášť nyní když už prakticky nemá co vyhrávat.
Ale to jsme se dostali jinam....opakuji...v LeMans jezdili v roce 1999 kromě Mercedesu i další...a nikdo nelétal...a všichni měli podlahy podle jedněch předpisů...takže to nebylo podlahou, ale špatnou konstrukcí auta jako takového. Takže rovná podlaha sama o sobě nebezpečná není.
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek