DISKUZE K ČLÁNKU "Dostat ztracený přítlak zpět je těžší, než jsme čekali," připouští Alpine. O kolik týmy zpomalily?

Změny v oblasti podlahy měly za účel zpomalit letošní monoposty Formule 1, aby se nemusely měnit pneumatiky Pirelli. Ty by mohly mít s neustále rostoucím přítlakem potíže. Podle Alpine není tak snadné se dostat zpět na loňské úrovně aerodynamické výkonnosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Dostat ztracený přítlak zpět je těžší, než jsme čekali," připouští Alpine. O kolik týmy zpomalily?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 26.03.2021 13:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2021 11:06
Přirozeně to ovlivnilo všechny...ale zdá se že… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2021 19:48
To jsou ti technici co otevriali Tsunodovi DRS na… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2021 23:08
Pneu C5, max.vykon hondy a všude DRS jjj od toho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Znovu opakuji...ten leteckej den Mercedesu v LeMans nebyl kvůli rovné podlaze...pleteš si pojmy. Rok 1983...zákaz wing-carů...a nikdo nelítal.
            Když budeš to nebudeš umět a nebo půjdeš za hranu některých fyzikálních vlastností hrozí nebezpečný karambol vždycky.
            To je přesně to co je už tolik let špatně...alibisticky upravované předpisy a zachovávání zbytečně složitých řešení...z čehoš logicky vyplývá že složité věci znamenají velké náklady. A to vyhovuje komu? Movitým týmům...
            Nebo snad myslíš že Mercedes chce šetřit? Ne, když ho někdo omezuje, hledá cestu jak to obejít...kdyby chtěl opravu šetřit...tak v F1 skončí...obvzlášť nyní když už prakticky nemá co vyhrávat.

            Ale to jsme se dostali jinam....opakuji...v LeMans jezdili v roce 1999 kromě Mercedesu i další...a nikdo nelétal...a všichni měli podlahy podle jedněch předpisů...takže to nebylo podlahou, ale špatnou konstrukcí auta jako takového. Takže rovná podlaha sama o sobě nebezpečná není.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    "aby se nemusely měnit pneumatiky Pirelli"
    .... stejně se změnily 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

Max Verstappen vyváží Landa Norrise mimo trať

"V takové situaci jsem poprvé." Norris o tom, jak jeho přátelství s Verstappenem ovlivňuje boj o titul

Carlos Sainz stříhá v Maranellu metr

"Zbývající závody s Ferrari nebudou mou poslední šancí na vítězství," věří Sainz mířící k Williamsu

McLaren je jedním z témat našeho ohlédnutí za předposlední částí sezóny

Jednou z mála jistot současné F1 je rekordman Fernando Alonso

Max Verstappen se svou trofejí

Colapinto varován před přestupem k Red Bullu: "Zničí tě!"

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama