DISKUZE K ČLÁNKU "Dostat ztracený přítlak zpět je těžší, než jsme čekali," připouští Alpine. O kolik týmy zpomalily?

Změny v oblasti podlahy měly za účel zpomalit letošní monoposty Formule 1, aby se nemusely měnit pneumatiky Pirelli. Ty by mohly mít s neustále rostoucím přítlakem potíže. Podle Alpine není tak snadné se dostat zpět na loňské úrovně aerodynamické výkonnosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Dostat ztracený přítlak zpět je těžší, než jsme čekali," připouští Alpine. O kolik týmy zpomalily?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 26.03.2021 13:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2021 11:06
Přirozeně to ovlivnilo všechny...ale zdá se že… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2021 19:48
To jsou ti technici co otevriali Tsunodovi DRS na… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2021 23:08
Pneu C5, max.vykon hondy a všude DRS jjj od toho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

          • juras

            juras

            88.103.92.XXX
            Znovu opakuji...ten leteckej den Mercedesu v LeMans nebyl kvůli rovné podlaze...pleteš si pojmy. Rok 1983...zákaz wing-carů...a nikdo nelítal.
            Když budeš to nebudeš umět a nebo půjdeš za hranu některých fyzikálních vlastností hrozí nebezpečný karambol vždycky.
            To je přesně to co je už tolik let špatně...alibisticky upravované předpisy a zachovávání zbytečně složitých řešení...z čehoš logicky vyplývá že složité věci znamenají velké náklady. A to vyhovuje komu? Movitým týmům...
            Nebo snad myslíš že Mercedes chce šetřit? Ne, když ho někdo omezuje, hledá cestu jak to obejít...kdyby chtěl opravu šetřit...tak v F1 skončí...obvzlášť nyní když už prakticky nemá co vyhrávat.

            Ale to jsme se dostali jinam....opakuji...v LeMans jezdili v roce 1999 kromě Mercedesu i další...a nikdo nelétal...a všichni měli podlahy podle jedněch předpisů...takže to nebylo podlahou, ale špatnou konstrukcí auta jako takového. Takže rovná podlaha sama o sobě nebezpečná není.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    "aby se nemusely měnit pneumatiky Pirelli"
    .... stejně se změnily 11

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz se v druhém tréninku dostal do TOP5 (ilustrační foto)

GP BELGIE: V druhém tréninku McLareny vrací úder

Alpine opouští po roce další šéf

Bruno Famin končí v Alpine, Ocon už má nové angažmá

Esteban Ocon se v prvním tréninku svezl pouze v jediném instalačním kole

GP BELGIE - v prvním tréninku s převahou vítězí Verstappen, překvapil Albon

Lewis Hamilton po úspěšné Velké ceně Maďarska

Hamilton Verstappenovi řekl, jak se má mistr světa chovat. Zápis komisařů o kolizi ho šokoval

Mattia Binotto do roku 2022 šéfoval Ferrari

Binotto znovu na scéně, stává se šéfem F1 projektu Audi. Seidl končí

Oscar Piastri a Lando Norris slaví po závodě v Maďarsku

FOTO: Double McLarenu v Maďarsku, bronzový Hamilton a tápající Red Bull

Max Verstappen

"Nemám se za co omlouvat! Tohle byla poslední kapka," varuje naštvaný Verstappen. Komisaře by nechal vyšetřit + VIDEO

Tým Mclaren působí navenek jako pohodový tým. Ale bude si muset poněkud uspořádat poměry

Přepis radiokomunikace týmu McLaren v závěru GP Maďarska

Nakolik myslel Lando Norris své prohlášení upřímně? (Ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po GP Maďarska: Vítězové se plácají po zádech, týmy ze suterénu loví optimismus

Oscar Piastri je dalším jménem ve Zlaté knize vítězů F1, ovšem spíš než vybojované získal darované vítězství

GP MAĎARSKA: Vítězná komedie McLarenu, rozzuřený Verstappen, jubilující Hamilton

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama