DISKUZE K ČLÁNKU "Dostat ztracený přítlak zpět je těžší, než jsme čekali," připouští Alpine. O kolik týmy zpomalily?

Změny v oblasti podlahy měly za účel zpomalit letošní monoposty Formule 1, aby se nemusely měnit pneumatiky Pirelli. Ty by mohly mít s neustále rostoucím přítlakem potíže. Podle Alpine není tak snadné se dostat zpět na loňské úrovně aerodynamické výkonnosti.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Dostat ztracený přítlak zpět je těžší, než jsme čekali," připouští Alpine. O kolik týmy zpomalily?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 23, poslední 26.03.2021 13:45 Vložte komentář

Nejlepší názory

» juras (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2021 11:06
Přirozeně to ovlivnilo všechny...ale zdá se že… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2021 19:48
To jsou ti technici co otevriali Tsunodovi DRS na… »
» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 25.03.2021 23:08
Pneu C5, max.vykon hondy a všude DRS jjj od toho… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Kam se cpe to Ferrari? Šup šup tam kde patří. 12

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Pokud někdo nemá F1TV koukám že mají 7 denní free. Na vyzkoušení pro závodní víkend v Bahrajnu ideální.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    178.255.168.XXX
    pekne foto zadku, pekne videt jak se nekomu podarilo udelat hodne pekne zabalene, ze je videt i halo svatozar
    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]
    [odkaz na stránku]

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    37.188.251.XXX
    Technici z AT tvrdí, že na loňském přítlaku jsou už teď.

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      To jsou ti technici co otevriali Tsunodovi DRS na každé rovince?

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Tohle Tostovi tvrdili inženýři ještě před testem.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Tak to se uvidí jak to bude vypadat, ale je otázka co je tím myšleno, někde jsem četl, že o víkendu budou jezdit časy podobné jako loni v Bahrajnu

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            178.255.168.XXX
            Ve vysledku stacilo rici, ze se uvidi, protoze psano je mnoho veci, dulezite budou vysledky. Nedavno jsem cetl, ze prohlaseni lidi okolo F1 jsou platna tak sekundu co je pusti do novin a je fakt, ze na mnoho idi to sedi, protoze kazdy nahani PR, kdyz nema vysledky.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • GRAHAM

              GRAHAM

              109.81.213.XXX
              Tys tady dělal Hondě PR 6 let, bó výsledky neměla. 18 Takže je jasný, že o tom něco víš.... 14 12 11

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
      • Senor

        Senor

        178.255.168.XXX
        Mas nejaky problem s tim, ze Tsunoda testoval casteji DRS, prozoze s nim meli problémy? Chapes k cemu jsou testy? Nebo ti vadi, ze tim získal 0,2s na kolo?

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Pneu C5, max.vykon hondy a všude DRS jjj od toho jsou testy

          + 2 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            178.255.168.XXX
            max vykon, tak ty to musis vedet 11
            Co je spatneho na C5?

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            178.255.168.XXX
            Jo kdyby bylo poradi jine, tak to by bylo v cajku. Zacnes s DRS a vytahujes hned dalsi veci, ale uplne zbytecne. Jsou to testy, ale ty uz zavodis a smutnis 12

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • juras

    juras

    88.103.92.XXX
    Přirozeně to ovlivnilo všechny...ale zdá se že nejvíc paradoxně utrpěl Mercedes...
    Já se vůbec divím...já bych předepsal co se týče podvozku pod celým autem rovnou desku bez jakýchkoli cikgrlátek, záhybů, výřezů, křidýlek a bylo by. Auta by rázem ztratili velkou část přítlaku a ušetřilo by se na vývoji nesmyslů.
    Pamatuju si jak velká změna byla zákaz wing-carů, jak monoposty zpomalily a místo jízdy "po kolejích" zas piloti museli auta krotit i ve smyku...za časů wing-carů dostal auto do smyku snad jen Gilles... 12

    + 2 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      tohle se stane, když to auto má rovnou podlahu a v plné rychlosti se mu odlehčí přední náprava...
      https://www.youtube.com/watch?v=e21ZjwZGjiQ
      Stalo se to i v F1, ale teď si nejsem jistej jestli to byl berger v imole? Ale v návaznosti na to, bylo do pravidel dáno to prkno, co má vymezit minimální výšku podlahy nad silnicí...

      + 1 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Ano stávalo se to i v F1. Právě proto se zakázaly na podlahách boční lišty, které zvyšovaly přísavný efekt. Ty fungovaly skvěle, bohužel pouze do doby, než vůz najel na obrubník. Pak se z něj stávalo rogalo a kvůli tomuhle riziku se lišty zakázaly.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • juras

        juras

        88.103.92.XXX
        No ono to není tak jednoduchý...ty myslíš že ten speciál Mercedesu měl úplně plochou podlahu?
        Ostatní auta závodící v LeMans takhle "nelétala"...předpisy byly stejné pro všechny...byla to konstrukční chyba.
        Mark Webber se tehdy "proletěl" první a týmu řekl že si myslí že je auto nebezpečné a jedná se o chybu v konstrukci...ale tým to sváděl na nerovnosti dráhy. Dokonce prý tehdy Mercedes požádal před druhou nehodou Adriana Neweyho aby se k problému vyjádřil...a ten řekl že auto by nemělo pokračovat (potvrdil domněnku Marka Webbera že se jedná o chybu v konstrukci), ale Mercedes se rozhodl pokračovat po nějakých drobných úpravách...a byla z toho tahle kamerou zachycená nehoda Dumbrecka.
        Chyba byla v aerodynamice...ale ne v podvozku.

        Je to sice popírání soutěžení (toho technického), a dalo by se říct i DNA F1...ale zásadní a radikální změna v podlaze (to rovný prkno) by znamenala přesunutí části vlivu na výsledek na pilota. Jen byse to muselo udělat lépe než před rokem 1994...tehdy byl ten zásah do technických pravidel nedomyšlený.
        Jinak zadní difusor bych nechal v jednoduché formě...tak aby zůstala část přilnavosti zachovaná.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          to byl příklad. Jak píše ferda, při pokusu o zákaz přísavného efektu byla přikázána rovná podlaha a byl jednoduchá difuzor a pokud se vozu odlehčila přední náprava tak to dopadlo stejně jake ten mercedes... Tím jen chci říct, že úplně rovná podlaha není řešením a je spíš nebezpečná...

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris ve Velké ceně Kanady

Red Bull si stěžuje na přední křídlo McLarenu: ohýbá se až příliš

Šampionát 1983 s jedním palivovým škraloupem

Byl Piquetův titul v roce 1983 opravdu spravedlivý, nebo se dočkal nepovolené pomoci?

Max Verstappen ve vedení GP Kanady

Marko o vývoji Red Bullu: "Vylepšení fungují, data jsou slibná. Ferrari i McLaren za sebou udržíme!"

Esteban Ocon s vozem Alpine A524

Ocon si stěžuje na těžké auto a kritizuje tým za neférový přístup. Za koho bude závodit příští rok?

Charles Leclerc v dešti v závodě v Kanadě

FOTO z GP Kanady: Slunce, déšť a pár bouraček

Sergio Pérez bude v Red Bullu pokračovat

Péreze prodloužení smlouvy s Red Bullem nenakoplo: po mizerném závodě bude ve Španělsku potrestán

Max Verstappen po GP Kanady

PROHLÁŠENÍ po závodě: Verstappen slaví 60. triumf

Max Verstappen zpět na trůnu, ovšem rozhodně neměl lehký život (ilustrační foto)

GP KANADY: Kulička rulety s počasím se zastavila na čísle 1 - Verstappen opět vítězí

George Russell mohl být z nerozhodné kvalifikace samozřejmě spokojen (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Všichni očekávají nepředvídatelný závod

Verstappen zajel nejlepší čas, a přesto pole-position nemá (ilustrační foto)

Kvalifikace v Kanadě skončila nerozhodně, Ferrari a Pérez zpytují svědomí

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama