DISKUZE K ČLÁNKU Třetí den testů kraloval Red Bull: Nejrychlejší Verstappen před Cunodou, Ferrari třetí

Jezdce a týmy mají za sebou třetí, závěrečný den testování v Bahrajnu. Nejrychlejší čas zajel Max Verstappen s Red Bullem. Za ním byl nováček Cunoda s Alphou Tauri či Sainz s Ferrari.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Třetí den testů kraloval Red Bull: Nejrychlejší Verstappen před Cunodou, Ferrari třetí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 150, poslední 14.03.2021 21:30 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • odin

    odin

    77.240.103.XXX
    Testy skončily a favorité nejspíše ještě nevybalily vše, co mají v rukávech. Ale přesto se mi zdálo, že Mergl není tak suverénní, jak býval. V minulosti odjížděl testy, vědom si své převahy, téměř výhradně na bílých pneumatikách. Letos Ham nasadil i nejměkčí směs, aby mu pomohla zajet nějaký slušnější čas. Navíc se mi v zatáčkách zdáli dost neklidní a oba piloti museli často korigovat. Což by mohl být větší problém, protože to jim žádné popuštění výkonu nevyřeší.
    Ferrari nevypadá špatně. Sainzova ztráta na žlutých na nejrychlejšího Maxe, který své kolo zajel na měkčích pneu, není tak veliká. A pokud pro svá rychlá kola používali žlutou směs, znamená to pro mne, že si jsou docela jistí svojí výkonností.
    RedBull předvedl, že je ve výborné formě a Honda asi opravdu nacpala do motoru všechno, co měla. Jede to oběma jejich stájím.
    McLaren bylo příjemné sledovat, jak jim to jezdí. Ricci a Lando vypadají silně a myslím, že budou patřit k těm, kdo budou na špici středu pole.
    Alpine jsem čekal v ještě trošku lepším světle. Přeci jen, je to tovární tým a to by mělo být znát.
    Alfa Romeo slušný příslib na začátek. Kimi zajel nejrychlejší kolo ze všech mistrů světa v poli. Což nás, jeho příznivce, potěšilo. Všiml jsem si, že jezdil často v závěsu za Ferrari. Tak pokud se připravoval na takováto umístění i v závodech, tak bych se nezlobil.
    Williams mi na úvod přišel také v celkem dobré formě. Rozhodně udělali pokrok oproti loňsku. A největší zklamání - Aston Martin. Ale nějak by mi to vůbec nevadilo, kdyby skončili se svojí filozofií kopírování, poslední.
    Letos nečekám nějak výrazný vývoj během sezóny a tak bude mnohem důležitější počáteční forma každého. Za čtrnáct dní to už budou muset všichni rozbalit naplno a my uvidíme, jak hodně jsme se mýlili v předpokladech. 03

    + 3 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • HellHogr

      HellHogr

      31.30.171.XXX
      Můžu se tě zeptat podle čeho soudíš Alpinu a podle čeho soudíš Hondu? díky 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • odin

        odin

        77.240.103.XXX
        Snažím se srovnávat "srovnatelné". Oba týmy s Hondou byly o fous rychlejší, než piloti Alpiny v jednotlivých částech testů i s ohledem na tvrdost pneumatik.
        Samozřejmě skutečné srovnání uvidíme až se začne závodit.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • HellHogr

          HellHogr

          31.30.171.XXX
          Tomu rozumím, ale u Alpine jsem neviděl dělat pokusy o čas jako u RB, AT, Alfy a Williamsu. Například ani McLaren se za tím nehnal, já si myslím, že spíš Honda potřebovala vyzkoušet co ten motor relativně zvládne

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Alonso se o rychlé kolo pár minut před koncem snažil na C3, ale nějak to nevyšlo. Pravdou je, že vůbec nevíme na jakou forsáž měli nastavený výkon motorů.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              To zas ne, Alonso na konci jel jen závodní simulaci. Dlouhý stint na C4 a pak přezul na medium na druhý. S tou kroužil až do konce.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
            • odin

              odin

              77.240.103.XXX
              Však jo. Také mi přišlo, že oba týmy s Hondou pod kapotou na to tlačí o kousek více. A vzhlem k tomu, že Alpinka má k dispozici pouze data dvou svých aut, tak bych předpokládal alespoň jeden pokus o TOP kolo. Ale možná si v kvalifikační rychlosti věří. 03 12

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.171.XXX
                No přesně tak, Alonso to i potvrdil, že ani jednou nejel s nižším množstvím paliva, podle něho je důležité mít data a zvyknout si na vůz s plnou nádrží než s prazdnou

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
              • HellHogr

                HellHogr

                31.30.171.XXX
                Tak Alpine testovala dvě verze krytů motorů, 3 verze podlah a tři verze předních křídel, tipuji, že spíš ladí to co bude sedět nejvíce, zatímco tohle RB s AT prostě neřeší, navíc AT jezdí na výpary ráda 11

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

Charles Leclerc

Ferrari do Imoly přivezlo velká vylepšení, Leclerc před nimi varuje

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama