DISKUZE K ČLÁNKU "S motorem Renault bychom nemohli vyhrávat," obává se Red Bull prosazující zmrazení pravidel
V zákulisí Formule 1 se jedná o budoucnosti Red Bullu, jenž s odchodem Hondy po sezóně přichází o svého dodavatele pohonných jednotek. A Renault, s nímž kdysi již spolupracoval, mu evidentně moc nevoní.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: "S motorem Renault bychom nemohli vyhrávat," obává se Red Bull prosazující zmrazení pravidel
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Senor
17:16 09.02.2021 178.255.168.XXXNedavno peknej clanek o zmrazeni na racefans. Ferrari vypada, ze bude souhlasit. Je tam i receno proc chce RB zmrazeni, ze z toho momentalne tezi a ze Honda je brana jako druhy motor v poradi. Takze je jasne proc Renault neni momentalne cesta coz v tomto duchu rika Tost v nadpise zdejsiho clanku. Mit zdarma lepsi motor je vzdycky cesta nez platit za neco co je horsi. Uvidime letos jak se Ferrari zvedne. Renault pripravuje dle dlouhodobych spekulaci motir koncepce Mercedes. Vsichni vime, ze se mu dlouhodobe spolehlivostne na zacatku nedarilo a pritom sel tou nejednodušší cestou konceptu. Uvidime co tedy připraví, ale RB jistě nechce byt dalsi roku pokusnym kralikem. Takze pro RB je Honda velka jistota a tu potrebuje.-
GRAHAM
20:32 09.02.2021 109.81.213.XXXČlánků o tom je hodně, to je pravda. Jenže tvůj problém je, že máš hlavu natřenou zevnitř i zvenčí Hondou. Honda a Renault měli jednoznačně výkonově podobné motory tak tu zase nemel nesmysli, na ty tvoje polopravdy tady nikdo není zvědavej. Jinde se zase píše opak, ale to už neřekneš.
Jen hlupák tohle napíše, když se ví že Renault bude mít zcela novej motor. A ty víš jak na tom bude výkonově? Nevíš....
Jo jasně, RB Hondu potřebuje....a Honda odchází. Má to zhola jiný důvod....a to že návrh monopostu 2022 ( 2021) už mají vymyšlen na motor Honda nechtějí to měnit a zároveň eliminovat dlouhodobou výhodu motorů Mercedes. A taky, vztahy s Renaultem nejsou dobré....
Hondař v rámci F1 mluví o spolehlivosti Renaultu a kritizuje to.... nevymyslíš....
Je defacto šílené že ti dodnes nedošlo, kdo a jak kdy navyšoval výkon. Na to stačí základka, pravda druhý stupeň a chápat souvislosti.
On i dědek od RB uznal že Renault měl silnější motor.....v kvalifikaci. jen ty budeš mlít svůj Hondí kafemlejnek.
Nic mi neodepisuj, není o čem diskutovat. -
-
-
Limbi
15:59 09.02.2021 147.228.70.XXXJakmile se musí zasahovat podobným způsobem je něco špatně už hodně v základu. Red Bull nemá motor. Ok. Proč nemá motor? Protože odchází Honda. Proč odchází Honda? Protože je to moc nákladné? Nejspíš. Proč nikdo jiný (nový) nepřišel? Protože technologicky je to moloch, kterému nikdo pořádně nerozumí? Nejspíš. Proč si Red Bull nepostaví motory sám? Protože je tenhle typ drahý jak prase. Proč jsou všichni už roky za Mercedesem? Protože Mercedes má lidi a peníze na vývoj takhle složitého motoru. Proč teda nezměnit koncepci motoru na něco mnohem jednoduššího? Protože by mohlo přijít víc automobilek, týmy by mohly začít vyrábět vlastní motory a nedominoval by jeden tým... aha, tak to nikdy!-
Senor
17:04 09.02.2021 178.255.168.XXXHonda odchazi proto, ze tento motor nebude za par let to, co bude potrebovat automobilový prumysl. Proto nema smysl do tohoto mozoru a jeho vyvoje syoat prachy. Honda bude i po ofiko odchodu něco pro RB vyrabet, ale nebude vyvijet. Budouci smer je vodik. Je tedy treba spickovych techniku jinde.-
Limbi
21:01 09.02.2021 147.228.209.XXXVodík není žádný nový budoucí směr. Vodíkový pohon implementovala Honda do osobního auta už před víc než 10ti lety. Byla to myslím jediná automobilka, která nešla cestou elektropohonu. Automobilový průmysl je už léta nesmyslně tlačen do elektropohonu, což jsem nechápal tenkrát a nechápu do dnes. Bylo by to v pohodě, ale musel by se vymyslet lepší a efektivnější způsob uchování energie, než jsou aktuální baterie.-
-
Senor
13:19 10.02.2021 178.255.168.XXXAle jak uz dneska začínají ofiko psat, je to ekologicky momentalne horsi bez spalovaky. Elektromobil neni budoucnost, kdyz ve Svedsku nabadaji, aby lidi setrili elektrinou pri vysavani. Nikde nejsou pripraveny podminky pro ty milionove pocty aut. Za par let to bude akorat samej blackout z pretizeni site na energeticky sesoběstačnym zapade.-
Ferda
19:38 10.02.2021 46.47.176.XXXJe to tak. Lidé dnes věří každé hlouposti kterou se jim podstrčí pod nos aniž by uvažovali zda to má logiku.
V tomto případě stačí porovnat účinnost elektráren, která je v průměru 33% s účinností spalovacích motorů.
Až by nevědomí pochopili alespoň tenhle základ, tak by mohli počítat dál. Třeba ztrátama při nabíjení, topením, osvětlením, klimou a třeba i amortizací kyselin.
-
-
-
Senor
13:15 10.02.2021 178.255.168.XXXTo neni, ale je treba ho stale vyvijet a hlavne to bude budoucnost. Takze je treba udrlat vse co nejefektivnejsi a nejlevnejsi. Podivejme se kam se dnes dostal Hyundai. Svymi elektromoboly je efektivitou dale bez VW a vidik take zvlada cim dal lepe a na technologii F1 z vysoka..... Takze kdo zavaha, kor v teto krizi bude pozadu. Jako vzdy se diskutuje, ze fo F1 vstoupi VW, ale to za dnesni situace s Vovidem je velmi nepravdepodobne. Jeste jakou dobu se to potahne. Nez ze vstoupi VW je pravdepodobnejsi, ze Mercedes take skonci nebo i Renault.
-
-
-
Situs
13:02 09.02.2021 88.102.38.XXXZmrazení je jedna věc, bude to přiznání jak moc na levačku tato éra byla a klidně se dočasně rovnou můžou teda vrátit k V8, tam je alespoň nějaká parita a zvuk. Mít zmrazené motory bez parity je hloupost, muselo by se zmrazit s tím že ostatní budou vyvíjet až "parity" dosáhnou, což zase nemůže RedBull, navíc měřit to při různých parametrech dnešních PU je další oříšek. No zmrazit a udělat BoP bych v F1 nerozdýchal. Dokážete si představit že by tým slavil vítězství když by měl povolený třeba o 2% větší průtok paliva? Konečně oficiálně Mě to přijde nepředstavitelné. To by bylo posměchů, a v F1 myslím právoplatně. -
Nadcházející závod 24.11.2024
GP Las Vegas50 kol (309.958 km)
Las Vegas
-
Pátek
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
Lewis HAMILTON - 2. Trénink (9:00 - 10:00)
- 1. Trénink (5:30 - 6:30)
-
Sobota
- 3. Trénink (5:30 - 6:30)
- Kvalifikace (9:00)
-
Neděle
- Závod (7:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek