DISKUZE K ČLÁNKU "S motorem Renault bychom nemohli vyhrávat," obává se Red Bull prosazující zmrazení pravidel

V zákulisí Formule 1 se jedná o budoucnosti Red Bullu, jenž s odchodem Hondy po sezóně přichází o svého dodavatele pohonných jednotek. A Renault, s nímž kdysi již spolupracoval, mu evidentně moc nevoní.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "S motorem Renault bychom nemohli vyhrávat," obává se Red Bull prosazující zmrazení pravidel

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 31, poslední 10.02.2021 20:53 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 4 lidé) 09.02.2021 20:32
Článků o tom je hodně, to je pravda. Jenže tvůj… »
» Limbi (Hlasovali 3 lidé) 09.02.2021 15:59
Jakmile se musí zasahovat podobným způsobem je… »
» jumpman (Hlasovali 2 lidé) 09.02.2021 16:19
pravidla jim motor zaručují. Dostali by renault,… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Senor

    Senor

    178.255.168.XXX
    Nedavno peknej clanek o zmrazeni na racefans. Ferrari vypada, ze bude souhlasit. Je tam i receno proc chce RB zmrazeni, ze z toho momentalne tezi a ze Honda je brana jako druhy motor v poradi. Takze je jasne proc Renault neni momentalne cesta coz v tomto duchu rika Tost v nadpise zdejsiho clanku. Mit zdarma lepsi motor je vzdycky cesta nez platit za neco co je horsi. Uvidime letos jak se Ferrari zvedne. Renault pripravuje dle dlouhodobych spekulaci motir koncepce Mercedes. Vsichni vime, ze se mu dlouhodobe spolehlivostne na zacatku nedarilo a pritom sel tou nejednodušší cestou konceptu. Uvidime co tedy připraví, ale RB jistě nechce byt dalsi roku pokusnym kralikem. Takze pro RB je Honda velka jistota a tu potrebuje.

    + 1 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      109.81.213.XXX
      Článků o tom je hodně, to je pravda. Jenže tvůj problém je, že máš hlavu natřenou zevnitř i zvenčí Hondou. Honda a Renault měli jednoznačně výkonově podobné motory tak tu zase nemel nesmysli, na ty tvoje polopravdy tady nikdo není zvědavej. Jinde se zase píše opak, ale to už neřekneš.

      Jen hlupák tohle napíše, když se ví že Renault bude mít zcela novej motor. A ty víš jak na tom bude výkonově? Nevíš....

      Jo jasně, RB Hondu potřebuje....a Honda odchází. 12 Má to zhola jiný důvod....a to že návrh monopostu 2022 ( 2021) už mají vymyšlen na motor Honda nechtějí to měnit a zároveň eliminovat dlouhodobou výhodu motorů Mercedes. A taky, vztahy s Renaultem nejsou dobré....

      Hondař v rámci F1 mluví o spolehlivosti Renaultu a kritizuje to.... nevymyslíš....
      18

      Je defacto šílené že ti dodnes nedošlo, kdo a jak kdy navyšoval výkon. Na to stačí základka, pravda druhý stupeň a chápat souvislosti.
      On i dědek od RB uznal že Renault měl silnější motor.....v kvalifikaci. jen ty budeš mlít svůj Hondí kafemlejnek.
      Nic mi neodepisuj, není o čem diskutovat.

      + 4 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Limbi

    Limbi

    147.228.70.XXX
    Jakmile se musí zasahovat podobným způsobem je něco špatně už hodně v základu. Red Bull nemá motor. Ok. Proč nemá motor? Protože odchází Honda. Proč odchází Honda? Protože je to moc nákladné? Nejspíš. Proč nikdo jiný (nový) nepřišel? Protože technologicky je to moloch, kterému nikdo pořádně nerozumí? Nejspíš. Proč si Red Bull nepostaví motory sám? Protože je tenhle typ drahý jak prase. Proč jsou všichni už roky za Mercedesem? Protože Mercedes má lidi a peníze na vývoj takhle složitého motoru. Proč teda nezměnit koncepci motoru na něco mnohem jednoduššího? Protože by mohlo přijít víc automobilek, týmy by mohly začít vyrábět vlastní motory a nedominoval by jeden tým... aha, tak to nikdy! 11

    + 3 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      178.255.168.XXX
      Honda odchazi proto, ze tento motor nebude za par let to, co bude potrebovat automobilový prumysl. Proto nema smysl do tohoto mozoru a jeho vyvoje syoat prachy. Honda bude i po ofiko odchodu něco pro RB vyrabet, ale nebude vyvijet. Budouci smer je vodik. Je tedy treba spickovych techniku jinde.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Honda pořád odchází a přichází a pořad se na něco vymlouvá....já už bych je do F1 nevzal. Všechny ty problémy jsou kvůli nim..... 02

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Limbi

        Limbi

        147.228.209.XXX
        Vodík není žádný nový budoucí směr. Vodíkový pohon implementovala Honda do osobního auta už před víc než 10ti lety. Byla to myslím jediná automobilka, která nešla cestou elektropohonu. Automobilový průmysl je už léta nesmyslně tlačen do elektropohonu, což jsem nechápal tenkrát a nechápu do dnes. Bylo by to v pohodě, ale musel by se vymyslet lepší a efektivnější způsob uchování energie, než jsou aktuální baterie.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          Elektropohon je pohodlnější cesta a dal se okopírovat od naších pra pra pradědů.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Senor

            Senor

            178.255.168.XXX
            Ale jak uz dneska začínají ofiko psat, je to ekologicky momentalne horsi bez spalovaky. Elektromobil neni budoucnost, kdyz ve Svedsku nabadaji, aby lidi setrili elektrinou pri vysavani. Nikde nejsou pripraveny podminky pro ty milionove pocty aut. Za par let to bude akorat samej blackout z pretizeni site na energeticky sesoběstačnym zapade.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Je to tak. Lidé dnes věří každé hlouposti kterou se jim podstrčí pod nos aniž by uvažovali zda to má logiku.
              V tomto případě stačí porovnat účinnost elektráren, která je v průměru 33% s účinností spalovacích motorů.
              Až by nevědomí pochopili alespoň tenhle základ, tak by mohli počítat dál. Třeba ztrátama při nabíjení, topením, osvětlením, klimou a třeba i amortizací kyselin.

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
        • Senor

          Senor

          178.255.168.XXX
          To neni, ale je treba ho stale vyvijet a hlavne to bude budoucnost. Takze je treba udrlat vse co nejefektivnejsi a nejlevnejsi. Podivejme se kam se dnes dostal Hyundai. Svymi elektromoboly je efektivitou dale bez VW a vidik take zvlada cim dal lepe a na technologii F1 z vysoka..... Takze kdo zavaha, kor v teto krizi bude pozadu. Jako vzdy se diskutuje, ze fo F1 vstoupi VW, ale to za dnesni situace s Vovidem je velmi nepravdepodobne. Jeste jakou dobu se to potahne. Nez ze vstoupi VW je pravdepodobnejsi, ze Mercedes take skonci nebo i Renault.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Zmrazení je jedna věc, bude to přiznání jak moc na levačku tato éra byla a klidně se dočasně rovnou můžou teda vrátit k V8, tam je alespoň nějaká parita a zvuk. Mít zmrazené motory bez parity je hloupost, muselo by se zmrazit s tím že ostatní budou vyvíjet až "parity" dosáhnou, což zase nemůže RedBull, navíc měřit to při různých parametrech dnešních PU je další oříšek. No zmrazit a udělat BoP bych v F1 nerozdýchal. Dokážete si představit že by tým slavil vítězství když by měl povolený třeba o 2% větší průtok paliva? Konečně oficiálně 11 Mě to přijde nepředstavitelné. To by bylo posměchů, a v F1 myslím právoplatně.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • daaviid23

      daaviid23

      90.182.169.XXX
      FIA si možná začne připravovat půdu pro rok 2022, protože jestli zase opět bude dominovat Mercedes, tak situace bude kritická a "atomovka" v podobě BoP bude naprosto reálná.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        No to se bude blbě poslouchat že nikod kromě Mercedesu není schopen udělat pořádně motor. 12 ( ač myslím že jsou )

        Manipulace RB je zcela jasná, zničit vaźbu motoru na výkon monopostu.

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
      • Ferda

        Ferda

        46.47.176.XXX
        Myslíš, že jestli se Ferrari nezačne dařit, tak Ferrari Domenicaliho z vedení F1 propustí? 12

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • GRAHAM

          GRAHAM

          109.81.213.XXX
          Ferrari chtělo vyvíjet..... tam problúem není. Jenže.....když nebude moci vyvíjet, tak srovnání logiku má, pokud bude zaostávat. Prostě Honda to opět podělala....

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Ferda

            Ferda

            46.47.176.XXX
            Taky mě mrzí že Honda odchazí. Ale řek bych, že tentokrát odchází se vztyčenou hlavou, když se během nejkratšího času dokázalo Merglu přiblížit více než Renault a Ferrari.

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • HellHogr

    HellHogr

    46.135.66.XXX
    Hlavně ať neprosadí zamrazeni motorů

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Model monopostu F1 v aerodynamickém tunelu Mercedesu

Proč se Mercedes nemůže dostat do formy? Wolff přiznává vážné problémy s korelací

Carlos Sainz v Austrálii

Šéf Red Bullu potvrzuje, že uvažují o Sainzovi jako o náhradě za Péreze

Pro pilota není nikdy příjemné, když se místo závodu jenom dívá - to platí i pro Logana Sargeanta

Proč Williams neměl v Melbourne rezervní vůz? Zpověď šéfa stáje

Lando Norris s McLarenem MCL38

"Na stříbrného Leclerca jsme měli, blížíme se Ferrari i Red Bullu," těší Norrise

Sargeant závod vůbec nejel a Albon neskrýval rozčarování

PROHLÁŠENÍ po závodě v Austrálii: Ferrari na vrcholu blaha, ostatní doufají ve zlepšení

Fernando Alonso sice o body nepřišel, ale pohoršil si v pořadí

Alonso vyfasoval trest za podíl na Russellově nehodě, pořadí se mění + VIDEO

George Russell skončil závod na první pohled děsivou havárií

GP AUSTRÁLIE: Spanilá jízda Ferrari s dramatickou havárií v závěru

Start závodu v Austrálii

GRAFIA: Startovní rošt v Melbourne po penalizaci Péreze - těží z toho oba McLareny

Sergio Pérez a Christian Horner museli zkousnout Mexičanovu penalizaci

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen skromný, Ferrari odhodlané

Hamilton prozatím tápe a v Melbourne mu brány Q3 zůstaly zavřené

KVALIFIKACE: Verstappen ve finále zabral, Leclerc zkazil poslední pokus, Pérez potrestán

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama