DISKUZE K ČLÁNKU "Neměli bychom nejslabší motor, pokud by nedošlo ke zmražení pravidel," hlásá Ferrari

Ferrari loni prožilo náročnou sezónu, kvůli slabé pohonné jednotce skončilo mezi konstruktéry až šesté. Vše ale mohlo být podle jeho šéfa Mattii Binotta jinak, nebýt pandemie Covid-19 a zmražení pravidel v rámci finančních úspor v F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Neměli bychom nejslabší motor, pokud by nedošlo ke zmražení pravidel," hlásá Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 03.02.2021 11:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mac_ (Hlasovalo 9 lidí) 01.02.2021 12:43
Neměli by nejslabší motor, kdyby nepodváděli 03 »
» Senor (Hlasovalo 7 lidí) 01.02.2021 13:58
Zase tu nelzi ze Renault neco na konci roku… »
» Senor (Hlasovalo 7 lidí) 01.02.2021 14:05
Ferrari predelalo, resp. podelalo auto. Mimo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Roman K.

    Roman K.

    80.78.146.XXX

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Senor

    Senor

    178.255.168.XXX
    Ferrari predelalo, resp. podelalo auto. Mimo Mercedes jejich motorová ztrata byla mala, takze mohly v klidu skoncit na 3.fleku. Zase se ukazuje, ze zaklad je auto. Hezke bylo jak se na to vlastne letos upozornilo u Merglu, ze maji nejlepsi auto a proto maji zaslouzene i ty tituly a he to proste fakt.

    + 7 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Kdyby Ferrari věnovalo stejné úsilí do vývoje motoru jako do podvůdků, tak by stop stav byl pro ně výhodou.
    A nejedná se pouze o zanedbaný motor, ale ani šasi nemělo Ferrari na úrovni Top týmů.
    A taky chci ty nádherné a nesmírně důležité mínusy. Prosím. 11

    + 6 / − 7

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Aha, takže zase tady z nás někdo dělá hlupáky. Ten Binoťák to snad konzultuje s Elsenorem, protože stejnej styl a skutek utek. Pořadí tymů v motorech bylo následující.....,Mercedes pak ztráta cca 25-30 HP na Renaultu, Honda ztracela 5HP na Renault a pak Ferrari které ztracelo na Mercedes prý až 50HP.
    Podvádějí a ještě si vymýšlí.... pravda Renault by třeba dohnat mohli, ten navyšovat ýkon neměl v úmyslu....ale zbytek ? V žadem případě ...a i ten renault, by měli problém, časově+ by to asi nedali. Možná na konci sezony.... ale jenom proto, že Renault se rozhodl motor sám zmrazit. Bohužel tyhle mrazící manévry Renaultu ho stáli lepší výsledky. Mám na mysli že zmrazily i vývoj určitých časi monopostu. Vědomě....

    Taky lze říci, že Ferrari by nemělo konkurenceschopný monopost, kdyby nemohlo investovat 4 x více než "někteří" ostatní. 13

    Ten porouchanej pán s poruchou osobnosti může začít mínusovat. 11 11 11

    + 6 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      178.255.168.XXX
      Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

      + 6 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Senor

      Senor

      178.255.168.XXX
      Zase tu nelzi ze Renault neco na konci roku zmrazil. Nikdo to neudelal, vsichni makaji ma spalovacim procesu, na materialech, na spotrebe, termodynamicke účinnosti a vylepsili motor jak pro rok 20, tak budou vylepšovat pro rok 21. Nesmyslné dojmy, ze Renault dela na motoru pro rok 22 a nic jineho nedela. Pritom je jasne, ze spalovací proces se vubec netýká koncepce motoru, jestli ma rozdelene turbo nebo ne.

      + 7 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Vždyť pro rok 2020 měl Renault motor z konce roku 2019 a oznámil, že s ním pojede i v roce 2020. Hned v roce 2020 byli motory pro danou sazónu zmražený, upgrade udělal Mercedes a i částečně Honda... Pak už to nešlo....jo že se na tom pak pracuje na motoru další rok, je věc druhá, to Renault nevěděl v dané době když se rozhodoval.
        Ono se v té době nevědělo, když se Renault rozhodl, že se bude novej monopost viz rok 2022, terminově posouvat. Oni počítali s rokem 2021. Takže tu nemystifikuj.... 12 A něco si jak to bylo u Renaultu zjisti.....ale asi zbytečný, tobě souvislosti nikdy nešly. 13

        + 4 / − 6

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
  • Mac_

    Mac_

    89.176.52.XXX
    Neměli by nejslabší motor, kdyby nepodváděli 03

    + 9 / − 14

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Neurotic

    Neurotic

    45.159.116.XXX
    No a proč jste měli najednou nejslabší motor? 18 Mimochodem 2x98 bodů je 196 což stačí na 4. místo. Narozdíl od těch 131 takže na lepší místo to chtělo hlavně 2 piloty a ne jednoho

    + 6 / − 13

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Mike17

      Mike17

      185.149.130.XXX
      Kdyby jsi stejnou myšlenku aplikoval na všechny stáje, pak by to vypadalo takto:
      1. Merecedes 694b
      2. RB 428b.
      3. RP 250b.
      4. Renault 238b.
      5. Mclaren 210b.
      6. Ferrari 196b.

      Takže by se nezměnilo nic.
      03

      + 2 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • daaviid23

        daaviid23

        90.182.169.XXX
        Heh, zvláštní že určití lidé ti vyčítají dezinpretace statistik ale tahle statistika, kterou si kolega doslova vycucal z prstu nevadí 12

        + 2 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Mike17

          Mike17

          185.149.130.XXX
          01
          Se divím, že už nemám 5 mínusů. 12
          Ono je to pořád ve stylu: Kdyby jeden pilot nikdy neboural, ale ostatní bourali jako vždy, mohl mít ten jeden pilot titul (nebo lepší umístění).
          Jestli chci něco přepočítávat, tak snad u všech.

          + 1 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
        • Situs

          Situs

          88.102.38.XXX
          Sice špatný příklad ale pravdou taky je že Vettel byl nejslabším článkem celé této skupiny jezdců. Však McLaren měl tu jezdeckou sestavu nejvyrovnanější a právě proto to dokázal. Vettel byl jasným handicapem, Stroll táhl RP též dozadu, navrátivší Ocon taky nebyl zpočátku moc platným jezdcem.

          V každém případě propad Ferrari od výkonnosti TOP týmů byl jednoznačný a chtělo by to zveřejnit tajnou dohodu místo keců o "kdyby" 13

          + 0 / − 1

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • daaviid23

            daaviid23

            90.182.169.XXX
            Doslova sám píšeš, že Stroll a Ocon neměli tolik bodů co lepší z dvojce. Já přidám Bottase, Albona a Kvjata. Aha, už jsme na 6 případech proti 1.... možná tady bude ten problém. Můžeme se bavit, kdo byl o pár procent nejhorší z nejhorších ale princip je stejný ve všech případech.

            Mimochodem když jsme se pustili to takového levelu spekulování, co tohle: Kdyby za McLaren jezdili jezdci výkonnosti Max a Lewise, tak by McLaren měl taky víc bodů! 13

            + 1 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Situs

              Situs

              88.102.38.XXX
              Tak ten procentuální rozdíl byl přeci mezi Leclercem a Vettelem nejhorší, tam není o čem a to byla dle mě pointa. Leclerc byl na úrovni jezdců McLarenu, jenže byl sám. McLaren měl slušné jezdce oba.

              Kdyby jezdil Max a Ham za McLaren bylo by to super a více bodů by asi měli (pokud by se nezabili), ale lépe v tabulce by nedopadli. Kdyby místo Vettela seděl ve Ferrari třeba Ricci, nebo možná ten Sainz, nejspíše by skončili lépe. Je to všechno "kdyby", ale o tom je i ten článek 12

              Nakonec to dopadlo jak mělo, kdyby nemají smysl. Včetně toho od Binotta. Motor byl jaký byl a jezdci byli jací byli. Co rozhodně mělo být jinak byla tajná dohoda.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: letos jsem přehodnotil své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i nevýrazný Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama