DISKUZE K ČLÁNKU "Neměli bychom nejslabší motor, pokud by nedošlo ke zmražení pravidel," hlásá Ferrari

Ferrari loni prožilo náročnou sezónu, kvůli slabé pohonné jednotce skončilo mezi konstruktéry až šesté. Vše ale mohlo být podle jeho šéfa Mattii Binotta jinak, nebýt pandemie Covid-19 a zmražení pravidel v rámci finančních úspor v F1.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: "Neměli bychom nejslabší motor, pokud by nedošlo ke zmražení pravidel," hlásá Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 19, poslední 03.02.2021 11:25 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Mac_ (Hlasovalo 9 lidí) 01.02.2021 12:43
Neměli by nejslabší motor, kdyby nepodváděli 03 »
» Senor (Hlasovalo 7 lidí) 01.02.2021 13:58
Zase tu nelzi ze Renault neco na konci roku… »
» Senor (Hlasovalo 7 lidí) 01.02.2021 14:05
Ferrari predelalo, resp. podelalo auto. Mimo… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tak ten procentuální rozdíl byl přeci mezi Leclercem a Vettelem nejhorší, tam není o čem a to byla dle mě pointa. Leclerc byl na úrovni jezdců McLarenu, jenže byl sám. McLaren měl slušné jezdce oba.

Kdyby jezdil Max a Ham za McLaren bylo by to super a více bodů by asi měli (pokud by se nezabili), ale lépe v tabulce by nedopadli. Kdyby místo Vettela seděl ve Ferrari třeba Ricci, nebo možná ten Sainz, nejspíše by skončili lépe. Je to všechno "kdyby", ale o tom je i ten článek 12

Nakonec to dopadlo jak mělo, kdyby nemají smysl. Včetně toho od Binotta. Motor byl jaký byl a jezdci byli jací byli. Co rozhodně mělo být jinak byla tajná dohoda.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Doslova sám píšeš, že Stroll a Ocon neměli tolik bodů co lepší z dvojce. Já přidám Bottase, Albona a Kvjata. Aha, už jsme na 6 případech proti 1.... možná tady bude ten problém. Můžeme se bavit, kdo byl o pár procent nejhorší z nejhorších ale princip je stejný ve všech případech.

Mimochodem když jsme se pustili to takového levelu spekulování, co tohle: Kdyby za McLaren jezdili jezdci výkonnosti Max a Lewise, tak by McLaren měl taky víc bodů! 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Sice špatný příklad ale pravdou taky je že Vettel byl nejslabším článkem celé této skupiny jezdců. Však McLaren měl tu jezdeckou sestavu nejvyrovnanější a právě proto to dokázal. Vettel byl jasným handicapem, Stroll táhl RP též dozadu, navrátivší Ocon taky nebyl zpočátku moc platným jezdcem.

V každém případě propad Ferrari od výkonnosti TOP týmů byl jednoznačný a chtělo by to zveřejnit tajnou dohodu místo keců o "kdyby" 13

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Já ne, Ferrari se v dalších 5 letech určitě zvedne. Jste zbyteční skeptici 13

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

91.245.26.XXX
Souhlasím 14

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Roman K.

Roman K.

80.78.146.XXX

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
01
Se divím, že už nemám 5 mínusů. 12
Ono je to pořád ve stylu: Kdyby jeden pilot nikdy neboural, ale ostatní bourali jako vždy, mohl mít ten jeden pilot titul (nebo lepší umístění).
Jestli chci něco přepočítávat, tak snad u všech.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
Heh, zvláštní že určití lidé ti vyčítají dezinpretace statistik ale tahle statistika, kterou si kolega doslova vycucal z prstu nevadí 12

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
kubajs

kubajs

82.145.220.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 8 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mike17

Mike17

185.149.130.XXX
Kdyby jsi stejnou myšlenku aplikoval na všechny stáje, pak by to vypadalo takto:
1. Merecedes 694b
2. RB 428b.
3. RP 250b.
4. Renault 238b.
5. Mclaren 210b.
6. Ferrari 196b.

Takže by se nezměnilo nic.
03

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Vždyť pro rok 2020 měl Renault motor z konce roku 2019 a oznámil, že s ním pojede i v roce 2020. Hned v roce 2020 byli motory pro danou sazónu zmražený, upgrade udělal Mercedes a i částečně Honda... Pak už to nešlo....jo že se na tom pak pracuje na motoru další rok, je věc druhá, to Renault nevěděl v dané době když se rozhodoval.
Ono se v té době nevědělo, když se Renault rozhodl, že se bude novej monopost viz rok 2022, terminově posouvat. Oni počítali s rokem 2021. Takže tu nemystifikuj.... 12 A něco si jak to bylo u Renaultu zjisti.....ale asi zbytečný, tobě souvislosti nikdy nešly. 13

+ 4 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Tys ten článek nečetl a nebo nepochopil? 18

+ 6 / − 8

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Ferrari predelalo, resp. podelalo auto. Mimo Mercedes jejich motorová ztrata byla mala, takze mohly v klidu skoncit na 3.fleku. Zase se ukazuje, ze zaklad je auto. Hezke bylo jak se na to vlastne letos upozornilo u Merglu, ze maji nejlepsi auto a proto maji zaslouzene i ty tituly a he to proste fakt.

+ 7 / − 6

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Zase tu nelzi ze Renault neco na konci roku zmrazil. Nikdo to neudelal, vsichni makaji ma spalovacim procesu, na materialech, na spotrebe, termodynamicke účinnosti a vylepsili motor jak pro rok 20, tak budou vylepšovat pro rok 21. Nesmyslné dojmy, ze Renault dela na motoru pro rok 22 a nic jineho nedela. Pritom je jasne, ze spalovací proces se vubec netýká koncepce motoru, jestli ma rozdelene turbo nebo ne.

+ 7 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Senor

Senor

178.255.168.XXX
Příspěvek byl smazán na základě porušení podmínek diskuze.

+ 6 / − 4

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Kdyby Ferrari věnovalo stejné úsilí do vývoje motoru jako do podvůdků, tak by stop stav byl pro ně výhodou.
A nejedná se pouze o zanedbaný motor, ale ani šasi nemělo Ferrari na úrovni Top týmů.
A taky chci ty nádherné a nesmírně důležité mínusy. Prosím. 11

+ 6 / − 7

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Aha, takže zase tady z nás někdo dělá hlupáky. Ten Binoťák to snad konzultuje s Elsenorem, protože stejnej styl a skutek utek. Pořadí tymů v motorech bylo následující.....,Mercedes pak ztráta cca 25-30 HP na Renaultu, Honda ztracela 5HP na Renault a pak Ferrari které ztracelo na Mercedes prý až 50HP.
Podvádějí a ještě si vymýšlí.... pravda Renault by třeba dohnat mohli, ten navyšovat ýkon neměl v úmyslu....ale zbytek ? V žadem případě ...a i ten renault, by měli problém, časově+ by to asi nedali. Možná na konci sezony.... ale jenom proto, že Renault se rozhodl motor sám zmrazit. Bohužel tyhle mrazící manévry Renaultu ho stáli lepší výsledky. Mám na mysli že zmrazily i vývoj určitých časi monopostu. Vědomě....

Taky lze říci, že Ferrari by nemělo konkurenceschopný monopost, kdyby nemohlo investovat 4 x více než "někteří" ostatní. 13

Ten porouchanej pán s poruchou osobnosti může začít mínusovat. 11 11 11

+ 6 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mac_

Mac_

89.176.52.XXX
Neměli by nejslabší motor, kdyby nepodváděli 03

+ 9 / − 14

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Neurotic

Neurotic

45.159.116.XXX
No a proč jste měli najednou nejslabší motor? 18 Mimochodem 2x98 bodů je 196 což stačí na 4. místo. Narozdíl od těch 131 takže na lepší místo to chtělo hlavně 2 piloty a ne jednoho

+ 6 / − 13

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama