DISKUZE K ČLÁNKU V sezóně 2020 předjíždění ubylo. Co je příčinou a jak se letos změní minimální hmotnost?
Počet předjížděcích manévrů v loňské sezóně v porovnání s předchozími ročníky klesl, přestože nedošlo k velkým změnám v pravidlech. Co za tím stojí?
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: V sezóně 2020 předjíždění ubylo. Co je příčinou a jak se letos změní minimální hmotnost?
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
» daaviid23
(Hlasovali 2 lidé)
15.01.2021 17:08
Ferrari to musí dělat pozvolna protože jakmile se… »
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
Mansell_fan
13:15 16.01.2021 37.188.150.XXXSpekulace italského tisku. Alfa Romeo letos po sezóně končí, aliance Stellantis nemá už zájem do toho víc vrážet prachy. Juniorkou Ferrari bude HAAS, což ostatně potvrzuje posilující spolupráce v posledních měsících. Co bude s Alfou respektive Sauberem dál je ve hvězdách, prý snad určitý zájem má Renault, který by měl taky rád nějaký juniorský tým, ovšem otázka je jestli na to bude mít prachy. Asi by byli raději kdyby to převzal nějaký soukromý subjekt a oni s ním pak úzce spolupracovali. Možná se hecne Peter Sauber a svůj tým (po kolikáté už) zachrání.-
Ferda
14:25 16.01.2021 46.47.176.XXXŽe začnou slabší týmy padat jako hrušky mě nepřekvapuje, ale je mi poněkud záhadou proč Ferrari kašle na vlastní Alfu a dává se do holportu s Haasem. Asi nějaká Binottovina, takže vlastně postrádajíci logika pod jeho vedením logiku dává.
U Sauberu by se mi nejvíce líbilo, kdyby se po téhle sezóně dal dohromady s Hondou, jako její tovární tým. Sauber by byl opět zachráněn a Limonádovod by nepřišel o motory.
Že jsem to parádně vymyslel?-
-
-
-
-
-
Mansell_fan
13:31 17.01.2021 37.188.147.XXXAlfa je vpodstatě v klinické smrti. Prý to ještě zkusí letos s kompaktním SUV, ale musel by se stát zázrak. Ta auta prostě nikdo nechce. Na stole je prý nabídka z Číny na odkup-
-
-
Ferda
16:22 17.01.2021 46.47.176.XXXOsobně si nemyslím, že by měla Alfa padnout úplně. Jasně, na tuctové auta má Fiat vlastní značku. Na ryze sportovní Ferrari a Maserati a na jalové sporťáky Alfu s Lancii.
Osobně beru jako mrtvou značku spíše Lancii, která se už ze světového trhu stáhla a figuruje už pouze v Taliánsku. Přitom nejsilnější mé vzpomínky mají kořeny už v dětství na Stratose. Žádné Lambo ani Ferrari si k mému srdci cestičku nevyšlapalo tak jako už jednou vyřčený Stratos.
Takže ortel je vyřčen jasně. Alfa se sice z F1 stáhne, ale jako značka se udrží.-
Mansell_fan
19:11 17.01.2021 37.188.147.XXXPrůšvih je že ta "mrtvá" Lancia prodala s jedním modelem na jediném trhu předloni i loni víc aut než Alfa celosvětově s celým portfoliem! Včera se dokončila fúze FCA a PSA a hlavnê kravaťáci z Francie jsou prý docela nekompromisní. Lancia a Chrysler mà už definitivně končit, v ohrožení je i Dodge. A Alfa má nůž na krku. Kdo by chtěl živit automobilku která chce konkurovat BMW a ročně prodá tolik aut co bavoři za týden? Je fakt že Fiat dělal možné i nemožné aby Alfu vrátil na výslunî, sypali do toho nehorázné prachy, nacpali ji i do F1, ale je to pořád horší a horší. A PSA už tak benevolentní nebude, oni to těm číňanům klidně střelí-
Ferda
20:06 17.01.2021 46.47.176.XXXPSA zní stejně odpudivě jako výrobky co z ní padají. Tuctovky bez chuti a zápachu. Brrr
Lanča sice více kusů prodala, ale asi to bude trochu jinak oplechované UNO. Neplést si s F Uno. Nevím u nás už Lanče vidět nejsou a na Sicílii jsem byl před desíti léty a to už je na motoristický průmysl téměř pravěk. A navíc Sicílie. Tam nemají nebourané auta ani v mototechně.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ferda
12:00 16.01.2021 46.47.176.XXXVšichni ví co je kamenem úrazu a stejně s tím nikdo nic nedělá.
Přitom pouhým hozením kyselin s ERSem do recyklačních továren by se ušetřilo zhruba 100 nadbytečných kil. Pak by se zjistilo, že vozy bez kyselin by nemusely být dlouhé jako škuner Černého korzára a zkrácením vozu by šla dolů další váha. A to ještě není konec. Tím že by se už kyseliny nemusely chladit, tak by vozy mohly být i užší. A pořád ještě nekončíme. Úbytkem harampádí v motorovém prostoru by auta mohly být dokonce i nižší a zase by šlo kousek váhy dolů. Že už je to dost? Není. Když zhubl celý vůz, tak už není potřeba ani tak masívních podvozkových částí, tak šup šup s další dietou a konečně můžeme tohle omlazené autíčko vyzkoušet na dráze. ...... Paráda, rozkoš a orgasmus závodníka. Jen ty gumy, hotová hrůza. No jó, dyť ony jsou ještě vyrobené z puku aby tu hroznou váhu vydržely. Šup s nimi taky do dietního centra. -
-
-
-
jumpman
08:45 17.01.2021 178.255.168.XXXto je zase otázka názoru. Rozhodně není zábavné koukat hodinu a půl na vláček, kde se nic nezmění, ale mě zase nepřijde zábavné koukat se na závod, kde pilot zmáčkne čudlík a nešťastníka před sebou prostě objede. Já bych DRS nechal, ale v té formě, že to musí aktivovat i deaktivovat pilot samostatným ovladačem a hlavně může ho použít kdy chce a kde chce. Tzn byla by mnohem větší možnost udělat chybu a předjetí by nastalo na základě toho, že byl pilot pod tlakem, ne proto že nemá prostředky jak se předjetí bránit
-
-
-
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek