DISKUZE K ČLÁNKU V sezóně 2020 předjíždění ubylo. Co je příčinou a jak se letos změní minimální hmotnost?

Počet předjížděcích manévrů v loňské sezóně v porovnání s předchozími ročníky klesl, přestože nedošlo k velkým změnám v pravidlech. Co za tím stojí?

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: V sezóně 2020 předjíždění ubylo. Co je příčinou a jak se letos změní minimální hmotnost?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 43, poslední 17.01.2021 20:06 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovali 2 lidé) 15.01.2021 16:54
Vypadá to, že si nepamatuješ tu dobu správně,… »
» daaviid23 (Hlasovali 2 lidé) 15.01.2021 17:08
Ferrari to musí dělat pozvolna protože jakmile se… »
» GRAHAM (Hlasovali 2 lidé) 16.01.2021 14:07
Mercedes ten výkon má legálně....nechápu ten hon… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
PSA zní stejně odpudivě jako výrobky co z ní padají. Tuctovky bez chuti a zápachu. Brrr
Lanča sice více kusů prodala, ale asi to bude trochu jinak oplechované UNO. Neplést si s F Uno. 12 Nevím u nás už Lanče vidět nejsou a na Sicílii jsem byl před desíti léty a to už je na motoristický průmysl téměř pravěk. A navíc Sicílie. Tam nemají nebourané auta ani v mototechně. 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.147.XXX
Průšvih je že ta "mrtvá" Lancia prodala s jedním modelem na jediném trhu předloni i loni víc aut než Alfa celosvětově s celým portfoliem! Včera se dokončila fúze FCA a PSA a hlavnê kravaťáci z Francie jsou prý docela nekompromisní. Lancia a Chrysler mà už definitivně končit, v ohrožení je i Dodge. A Alfa má nůž na krku. Kdo by chtěl živit automobilku která chce konkurovat BMW a ročně prodá tolik aut co bavoři za týden? Je fakt že Fiat dělal možné i nemožné aby Alfu vrátil na výslunî, sypali do toho nehorázné prachy, nacpali ji i do F1, ale je to pořád horší a horší. A PSA už tak benevolentní nebude, oni to těm číňanům klidně střelí

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Osobně si nemyslím, že by měla Alfa padnout úplně. Jasně, na tuctové auta má Fiat vlastní značku. Na ryze sportovní Ferrari a Maserati a na jalové sporťáky Alfu s Lancii.
Osobně beru jako mrtvou značku spíše Lancii, která se už ze světového trhu stáhla a figuruje už pouze v Taliánsku. Přitom nejsilnější mé vzpomínky mají kořeny už v dětství na Stratose. Žádné Lambo ani Ferrari si k mému srdci cestičku nevyšlapalo tak jako už jednou vyřčený Stratos.
Takže ortel je vyřčen jasně. Alfa se sice z F1 stáhne, ale jako značka se udrží.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.147.XXX
Aha, díky za upřesnění 01
Aby už nebylo pozdě

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Prodej Alfa Romeo Tonale se má spustit až v příštím roce.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.147.XXX
Alfa je vpodstatě v klinické smrti. Prý to ještě zkusí letos s kompaktním SUV, ale musel by se stát zázrak. Ta auta prostě nikdo nechce. Na stole je prý nabídka z Číny na odkup 17

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Na každém šprochu ........ Jinak jsou Taloši známí tím, že dávají do aut tenkou kabeláž, která toho moc nevydrží.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
to je zase otázka názoru. Rozhodně není zábavné koukat hodinu a půl na vláček, kde se nic nezmění, ale mě zase nepřijde zábavné koukat se na závod, kde pilot zmáčkne čudlík a nešťastníka před sebou prostě objede. Já bych DRS nechal, ale v té formě, že to musí aktivovat i deaktivovat pilot samostatným ovladačem a hlavně může ho použít kdy chce a kde chce. Tzn byla by mnohem větší možnost udělat chybu a předjetí by nastalo na základě toho, že byl pilot pod tlakem, ne proto že nemá prostředky jak se předjetí bránit

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
nemyslím si, že je tohle založeno na reálném základě, ale pověst takovou rozhodně mají. Je to stejné jako s pověstí VW jako nejspolehlivějších aut a realita je značně odlišná od pověsti...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Nedivím se. Dnešní zákazník chce i spolehlivost a Alfy jsou pokažené už v katalogu.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
teď už to ale vypadá tak, že možná krachne během tohoto roku...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Alfa byla před krachem ještě dříve než začala sponzorovat Sauber. Už tehdy se všichni podivovali nad logikou Alfy.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jestli to nebude tím, že i alfa jako automobilka je před krachem a v tento moment sypat hromadu peněz do F1 je trošku kontraproduktivní...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
stačí když si najdeš cca 10 dní starej článek. Wolf se tam nechal slyšet, že když se dozvěděli jak to ferrari dělá, tak udělali to samé jen to je legální a že je to celé zvýšení výkonu co loni měli...
Takže ta maje nadsázka není zas tak mimo. Zkrátka mercedesu projde víceméně cokoliv... Nejspíš i proto ta dohoda s ferrari, kdyby FIA narovinu řekla, že je to nelegální, museli by zaříznout i mercedes a to je politicky neprůchozí 13

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Že začnou slabší týmy padat jako hrušky mě nepřekvapuje, ale je mi poněkud záhadou proč Ferrari kašle na vlastní Alfu a dává se do holportu s Haasem. Asi nějaká Binottovina, takže vlastně postrádajíci logika pod jeho vedením logiku dává. 12
U Sauberu by se mi nejvíce líbilo, kdyby se po téhle sezóně dal dohromady s Hondou, jako její tovární tým. Sauber by byl opět zachráněn a Limonádovod by nepřišel o motory.
Že jsem to parádně vymyslel? 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Díky stropům a zdílením určitých dílů na to dlouhodobě bude. Myslím že dlouhodobě zlatý důl....to někdo koupí. Bude to za hubičku...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Mercedes ten výkon má legálně....nechápu ten hon na něco co neexistuje.

A tu součástku máš na mysli jako 10 litrů navíc v nádrži ? 12

+ 2 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.150.XXX
Spekulace italského tisku. Alfa Romeo letos po sezóně končí, aliance Stellantis nemá už zájem do toho víc vrážet prachy. Juniorkou Ferrari bude HAAS, což ostatně potvrzuje posilující spolupráce v posledních měsících. Co bude s Alfou respektive Sauberem dál je ve hvězdách, prý snad určitý zájem má Renault, který by měl taky rád nějaký juniorský tým, ovšem otázka je jestli na to bude mít prachy. Asi by byli raději kdyby to převzal nějaký soukromý subjekt a oni s ním pak úzce spolupracovali. Možná se hecne Peter Sauber a svůj tým (po kolikáté už) zachrání.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Všichni ví co je kamenem úrazu a stejně s tím nikdo nic nedělá.
Přitom pouhým hozením kyselin s ERSem do recyklačních továren by se ušetřilo zhruba 100 nadbytečných kil. Pak by se zjistilo, že vozy bez kyselin by nemusely být dlouhé jako škuner Černého korzára a zkrácením vozu by šla dolů další váha. A to ještě není konec. Tím že by se už kyseliny nemusely chladit, tak by vozy mohly být i užší. A pořád ještě nekončíme. Úbytkem harampádí v motorovém prostoru by auta mohly být dokonce i nižší a zase by šlo kousek váhy dolů. Že už je to dost? Není. Když zhubl celý vůz, tak už není potřeba ani tak masívních podvozkových částí, tak šup šup s další dietou a konečně můžeme tohle omlazené autíčko vyzkoušet na dráze. ...... Paráda, rozkoš a orgasmus závodníka. Jen ty gumy, hotová hrůza. No jó, dyť ony jsou ještě vyrobené z puku aby tu hroznou váhu vydržely. Šup s nimi taky do dietního centra.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
jojo, motorsport je od slova motor, ne aerodynamika... a nevím, proč by zase měla mít nějaká stáj pravidly garantováno, že nebude ztrácet. Mají pravidly ošetřeno, že motor dostat musí, takže nehrozí, že by neměli s čím závodit tak nevím, co je vůbec za diskuzi. Pokud chtějí zkusit vlastní motor, tuhle variantu mají nebo můžou nakoupit...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Pohonná jednotka Hondy

Honda odhaluje ambiciózní cíl pro svůj návrat do F1 v roce 2026

Lando Norris po startu zádovu v Austrálii

McLaren doufá, že i letos dokáže ve vývoji předčit své soupeře. Kdy nasadí další novinky?

Lewis Hamilton s Mercedesem W15 v Bahrajnu

Alonso už nepovažuje Mercedes za atraktivní. Zůstává u Aston Martinu, opět s Hondou za zády

Sebastian Vettel

Vettel k Mercedesu a Sainz k Red Bullu? Vyjádřují se Russell i Marko

Max Verstappen s Red Bullem RB20

"Maxe už letos nikdo nedostihne," mrzí Wolffa. Hamilton odešel z tiskové konference

Alexander Albon a celý Williams zatím mají ke spokojenosti hodně daleko

PROHLÁŠENÍ po GP Japonska: Rozjásaný Cunoda, pohřební nálada u Williamsu

Juki Cunoda rozjásal davy domácích fanoušků

GP JAPONSKA: Pohodové vítězství Red Bullu, Ferrari strategicky na výši

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama