DISKUZE K ČLÁNKU Mělo Ferrari lepší auto než Red Bull? "Max dělá takové rozdíly, může se postavit Hamiltonovi," tvrdí Jos Verstappen
Otec Maxe Verstappena chválí svého syna, který září ve Formuli 1, přestože nemá k dispozici tu nejlepší techniku. Rád by ho proto viděl u Mercedesu, kde by se mohl postavit Lewisovi Hamiltonovi, jenž je považován za nejlepšího jezdce současnosti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mělo Ferrari lepší auto než Red Bull? "Max dělá takové rozdíly, může se postavit Hamiltonovi," tvrdí Jos Verstappen
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
HellHogr
13:31 17.01.2021 86.49.248.XXXMike17
Mike17 13:05 17.01.2021 185.149.130.XXX
TAk labilní, ajko sundat kolegu (Massu), nebop vylézt z auta před koncem závodu, protože ho to nebaví? Nebo úmyslně zůstat stát v boxech, ayb kolega nemohl vyjet? 12 12 12
+ 0 / − 1
Dámy a pánové, tady vidíte, že závodní kontakt, který nevřadí ani jednoho z jezdců ze závodu je to stejné, jako úmylsné najetí do týmového kolegy (několikrát). Dále vidíte, že najetí do soupeře a urížení ředitele závodu je to stejné, jako nefunkční PJ ve voze, kdy je pilot nucený zastavit, nebo interní souboj, který ale nevyřadí nikoho ze závodu ... Dále jste se také mohli dozvědět, že ALonso údajně udělal 2010 stejný počet chyb jako Vettel 2018, nějakým zázrakem, ale Alonso bojoval o titul narozdíl od Vettela ve zmíněných letech-
-
Mike17
17:21 17.01.2021 185.149.130.XXXZase jen lež, lež, lež.
1. Nikde jsem nepsal, že Massu vyřadil. Zničil mu křídlo a ten musel jet do boxů.
2. Nikde jsem nepsal, že je to stejné jako někoho vyřadit nebo úmyslně do někoho najet. Jen ukázka, že Vettel není jediný labilní pilot v poli.
3. Nikde jsem nepsal, že urážení ředitele je stejné, jako nějaká porucha.
4. Nikde jsem nepsal, že Alonso udělal ten rok STEJNÝ počet chyb.
5. Nikde jsem netvril, že najet do něoho pod SC je normální.
Pět tvrzení a pětkrát jen sprostě lžeš. Ani jedno v citovaném textu není. Buď neumíš číst, nebo nedokážeš chápat psaný text. Je to celkem jedno. Jen vždycky začneš brečet, jak už na tebe nemám reagovat a vždycky se sám do mne navezeš. A vždycky jen hloupě lžeš a pak se divíš, že ti to vracím.
-
-
Mike17
09:33 18.01.2021 185.149.130.XXXTaky je labilní. Utéct z auta, protože mne to už ho závod nebaví, je známka lability. A sedět v autě v boxech tak dlouho, aby týmový kolega nemohl vyjet do kvaldy, je za mne známka větší lability, než někomu přejet 1cm křídla, impulzivně do někoho drcnout, nebo někomu vynadat do radia. Labilní jsou ob a NIC Z TOHO NENÍ NORMÁLNÍ, smiř se s tím.
Ale nic zo toho, co jsi si vytvořil jsem neřekl. A tak, jak Vettel boural s týmovým kolegou, tak to samé platí o AlonsovI. Chápu, nehodí se ti to, ale je to tak.-
-
-
-
Mike17
09:49 19.01.2021 185.149.130.XXXJestli nevíš kdy, moc o minulých sezonách nevíš. Ale je hezké vidět, jak ťuknutí Vettela do Hamíka, při kterém se nestalo vůbec nic, dáváš za příklad křiváctví a prasáren a "ťuknutí" do Massy, při kterém přišel stájový kolega o křídlo vlastně není žádná klolize s kolegou. -
-
-
Mike17
09:46 19.01.2021 185.149.130.XXXAno. Vteřinový blikanec, je známka lability, ale to se při sportu stává běžně a nikomu se nic nestalo.
Plánovat takovou dlouhou dobu "pomstu" a trpělivě stát desítky vteřin v boxech a radovat se z toho, jak kolega nestihne vyjet na trať, je mnohem horší prasárna.
Nevidím rozdíl mezi bojem o titul VetxHam a AloxHam. To, že šlo o stájového kolegu z toho nedělá menší prasárnu, ale naopak. Nebo aspoň tak jsi to tvrdil u Brazílie 2019.
-
-
-
-
Mike17
14:22 19.01.2021 185.149.130.XXXHellHogr 13:31 17.01.2021 86.49.248.XXX
Mike17
Mike17 13:05 17.01.2021 185.149.130.XXX
TAk labilní, ajko sundat kolegu (Massu),....
HellHogr 10:40 16.01.202
Mike17
Mike17 09:41 16.01.2021 185.149.130.XXX
Jasný. Když nadělí Ferrari oboum Red Bullům minutu, tak to nezvládl Vettel v obou autech.....
To já reagoval na tebe? Nemáš to trochu pomotané?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
HellHogr
10:40 16.01.2021 86.49.248.XXXMike17
Mike17 09:41 16.01.2021 185.149.130.XXX
Jasný. Když nadělí Ferrari oboum Red Bullům minutu, tak to nezvládl Vettel v obou autech. Ale jak Vettel nadělí Alonsovi 20s, tak je to důkaz dominance vozu a Alonso to naprosto zvládl. 12
A o tom to celé je. Děkuji za krásný příklad "objektivního přístupu", typický pro fanboye Alonsa.
No tak ono se stačí podívat na to co píšeš za nesmysl, zmiňuješ Barcelonu 2012 - ale tam obě Ferrari nenadělili druhému v cíli 1 minutu, ale samotný Alonso byl druhý, protože vyhrál Maldonado takže přestaň s demagogií, kdyby Alonso vyhrál před Massou a oba nadělili zbytku pole minutu dá se to pochopit, takto prostě vyhtauješ závod, který RB nezvládl - hlavně Vettel co dostal průjezd boxy - 20s ztráta a nezvládl ani Q. Ve Valencii vedl Vettel o 20s před Grosjeanem a Webber se dostával z konce pole dopředu, to není ukázka dominance? to je prostě ukázka tvé demagogie-
Mike17
11:35 16.01.2021 185.149.130.XXXStojí ti to za to? Jako fakt?
Že vyhrál Maldonado na tom mění prosím co? Že podle tvého kritéria byl dominantním vozem roku 2012 Williams? Není to trochu hloupé kritérium?
Nadělil oběma Red Bullům minutu, nebo ne? Vettelův incident ti v tom nepomůže. Ztratil přes 1:07, i když odečteš průjezd pořád je to víc jak dvojnásobek toho, co uvádíš u Valencie. A Webber dostal kolo, tedy víc jak minutu a půl.
Přístě si vyber jako kritérium dominance něco inteligentního, aby sis nenaběhl na vlastní argument a nemusel používat demagogii ve chvíli, kdy ji chceš házet na jiné.
Když už hledáš dominantní auto v sezoně, kde vyhrálo 8 různých pilotů ze šesti stájí.-
HellHogr
12:07 16.01.2021 86.49.248.XXXJá tu o dominantním Williamsu nic nepsal, ale jestli ti stojí ze sebe dělat hlupáka? Říkáš, že Ferrari nadelilo RB minutu, ale já ti ukazuju, že Ferrari ten závod ani nevyhralo, takže očividně RB s Vettelem něco nezvládli nic víc. Pak tu dám ukázku, kde RB měl jednoznačně nejrychlejší auto a nadeloval VŠEM ne pouze vybraným týmům jak to děláš ty se svojí demagogii
-
-
Aktuálně
Nadcházející závod 1.12.2024
GP Kataru57 kol (308.611 km)
Losail International Circuit
-
Pátek
- 1. Trénink (15:30 - 16:30)
- Kvalifikace (19:00)
-
Sobota
- 2. Trénink (15:30 - 16:30)
- 1. Závod (19:30)
-
Neděle
- 2. Závod (18:00)
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí
dní | hod | min | sek