DISKUZE K ČLÁNKU Mělo Ferrari lepší auto než Red Bull? "Max dělá takové rozdíly, může se postavit Hamiltonovi," tvrdí Jos Verstappen
Otec Maxe Verstappena chválí svého syna, který září ve Formuli 1, přestože nemá k dispozici tu nejlepší techniku. Rád by ho proto viděl u Mercedesu, kde by se mohl postavit Lewisovi Hamiltonovi, jenž je považován za nejlepšího jezdce současnosti.
zpět na článek přehled všech diskuzíDiskuze: Mělo Ferrari lepší auto než Red Bull? "Max dělá takové rozdíly, může se postavit Hamiltonovi," tvrdí Jos Verstappen
Přidejte svůj názorMístní přihlášení
Přihlášení sociálními sítěmi
Nejlepší názory
Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
odin
15:09 14.01.2021 77.240.103.XXXUž to vypadalo, že jsi ze své demagogie slevil, ale opak je pravdou.
Pokud vím, tak 100 bodů ze 4 závodů a 100 bodů z 20 závodů jsi si vycucal ze všech prstů, které máš. Náš spor o bodových průměrech na závod napříč sezónami byl jednak o desetinkách a druhak o zcela špatné metodice výpočtu, nezohledňující vůbec nic. Což je pro mne důkaz, že opírat se takovéto srovnání, byla z tvé strany hloupost.
Fanouškovství na tom nemá žádný vliv. (Možná v tvém případě ano a proto musíš vymýšlet nesmyslné příklady, abys obhájil své hloupé názory.)-
Mike17
15:19 14.01.2021 185.149.130.XXXDemagogie by byla, kdybych ta čísla vydával za reálná. Ale já uvedl, že jde o příklad.
Klidně si tam dej počet bodů podle sezony 2020 a 2014 a místo čísel 4 a 20 si dej 17 a 19. Jde o princip. A ten je v obou případech stejný. Když chci porovnávat počet bodů, pak musím zohlednit počet závodů. Na hodnocení sezony se používá sezona, tedy plný počet závodů, ne její část.
Já naprosto rozumím, že potřebuješ, aby ti vyšlo něco jiného, ale to už není můj problém. Tak srovnáváš jen vybrané závody sezony 2014 s celou sezonou 2020. A to je přesně definice demagogického jednání.
-
-
-
odin
10:13 15.01.2021 77.240.103.XXXZúčastnil. Ale přečti si můj úplně první koment na tebe. Ty jsi začal se srovnáváním. A nelži, že ne. Já jsem ti jen psal o nesmyslnosti tvojí metodiky a pro příklad psal různé možnosti srovnání dle tvé metodiky, které nedávají smysl. Nepřevracej naše pozice v diskuzi.-
Mike17
10:20 15.01.2021 185.149.130.XXXJá nic nepřevracím. Někde jsem popřel, že tu diskusi jsem začal já???
Ty jsi napsal: "Zapomínáš, že já nic nesrovnával."
Kecáš. Srovnával. Snažil ses mi vysvětlit, že mám brát jen část sezony 2014, když měla víc závodů.
Moje metodika je správná. Viz příklad se 100b. Ty máš pocit, že je správnější si vybrat jen některé závody sezony a to je podle tebe objektivní. Takže kdyby pilot vyhrál 4 závody z 20-ti a v ostatních nebodoval, je to podle tebe stejný úspěch, jako vyhrát 4 závody ze čtyř. OK, tvůj "férový" pohled.-
odin
11:22 15.01.2021 77.240.103.XXXVymýšlíš si, abys neztratil tvář. Ty jsi první dával konkrétní příklady s Ascarim a rokem 1952 (kde jsem ti rozbil tvé výmysly o šesti vítězstvích z šesti závodů). Tak teď raději píšeš neurčitě 4 ze 4 a 4 z 20. Pořád ale nechápeš, že sezóny mezi sebou nelze srovnávat nějakými prostými průměry bodů na závod, když v každé sezóně jsou jiné podmínky.
Ale v tomto vlákně nejde o správnost, či nesprávnost srovnání (na čem se chceš točit). Ale o to, že když chce někdo srovnávat napříč sezónami a Mikovi17 se to nehodí do krámu, tak jej Mike prohlásí za analfabeta. Ale sám Mike17 klidně srovnává jeho nesmyslné výpočty napříč sezónami a považuje to za měřítko jakýchsi kvalit. A ještě si myslí, že analfabetem není.
Jak jsem napsal dříve. Uber ze své demegogie, jen se ztrapňuješ.-
Mike17
11:59 15.01.2021 185.149.130.XXXJak neztratil tvář? Já jsem ti ohledně Ascariho napsal doslova, odkud jsem čerpal a pokud to je jak píšeš ty, nebyl to nejlepší příklad. Ale ty se točíš na příkladu Ascariho (zcela irelevantního v diskusi) jen proto, že máš důvod a potřebuješ utéct od tématu diskuse. Já nemám problém se omluvit, pokud něco udělám špatně, třeba v tomto případě že jsem použil zdroj místního serveru. Chyba.
Taky tady jsem po tvé výtce hned v druhém komentáři uznal, že jsem to špatně formuloval. A ty místo toho, abys uznal mou omluvu, se pořád točíš na tom, za co jsem se omluvil. Proč? No protože zase potřebuješ utéct od tématu. Abys neztratil tvář.
Kéž bys něco podobného dokázal i ty, třeba když tě rozbiju na Abu 2010. Tam je evidentní a prokazatelné, že si Mark zavinil ztrátu titulu úplně sám a RB neměl žádnou šanci mu v závodě ten titul zajistit jakoukoliv strategií. Přišla omluva? Ne! Přišlo aspoň uznání toho, že Mark to měl ve svých rukou? Ne! Dokázal jsi vymyslet strategii, se kterou by Mark titul získat? Ne! Sorry, ale ten pokus, že by Ferrari reagovalo na Vettelův pitstop beru jen jako žertík a přátelské popichování. Prostě to popíráš pořád. Proč? No abys neztratil tvář uznáním omylu. To bys asi nezkousl.
To samé se odehrává tady. Je zcela jasné každému, že stejný počet bodů má jinou váhu při různých počtech závodů. A tady abys nemusel uznat, že to logické je a předtím jsi plácal kraviny, jen urážíš, jak jsem já vymyslel stupidní systém. Ten systém je natolik stupidní, že se učí na školách. Ale uznat to, to bys zase musel uznat svůj omyl. Tedy ztratit tvář, jak jsi to pojmenoval.
Tak se zkus nad tím zamyslet.-
odin
15:07 15.01.2021 77.240.103.XXXMiku, v tomto vlákně na tebe reaguji už naposled, protože je to marný, vést s tebou smysluplnou diskuzi. Tak jen objasním své stanovisko.
Ano, prostým průměrem lze srovnávat výkonnost pilotů během jedné (stejné) sezóny. (I když i v tom případě by se mělo zohlednit odstoupení vinou techniky a vinou kolizí, u nichž leze ještě posuzovat míru zavinění). Ale budiž. Prostý průměr za sezónu beru.
Jenže ty srovnáváš prostý průměr bodů na jeden závod napříč sezónami. A to se prostě nedá. Proto jsem tvrdil, že je to nesmysl a proto jsem srovnával, abych ti dokázal, jak velký nesmysl jsi vymyslel. Ta tvoje metoda by musela platit obecně na jakékoliv dva piloty v jakýchkoliv sezónách. A to bez zohledňování jednoduše nelze. Protože každá sezóna má jiné podmínky. Ať už délkou, pravidly, technikou atd.atd. Prostě nelze srovnávat doby, kdy bylo běžné vypadnout díky technickým problémům s dobou dnešní, kdy je spolehlivost téměř stoprocentní. A to téměř je uměle ovlivňováno omezeným počtem "součástek". Dám ti ještě jiný příklad.(Představ si, že na hokejových turnajích určují výkonnost brankářů též jejich průměry. Ale když některý náhradník zasáhne pouze do dvou utkání se slabými soupeři a vychytá "nulu" není hodnocen jako nejlepší golman. A víš proč? Zapřemýšlej, možná na to příjdeš sám).
Neboj, já neztrácím tvář, já jsem schopen též uznat svůj omyl. Před více než rokem jsem tady argumentoval situsovi a daaviidovi porovnáním bodů Kimiho a Leclerca ve dvou po sobě následujících sezónách u Alfy Romeo a u Ferrari. Přišlo mi to jako vhodné srovnání, protože se jednalo o dvě po sobě jdoucí sezóny a oba piloti si prohodili týmy. Srovnání se nabízelo. A vycházelo mi, že výkonnost obou byla +- stejná, spíše Kimi vyjel více bodů. Situs i daaviid mi tohle moje porovnání (které bylo myšleno spíše jako indicie, než nějaký závěr) napadli, s tím, že podmínky u obou pilotů už byly jiné a že to nelze takto srovnávat. Což jsem uznal jako fakt. Napříč sezónami srovnávat nelze a čím jsou sezóny dál od sebe, je porovnání bezcenější.
O Webberovi se s tebou hádat nemíním, protože to k niočemu není. Ty neuznáváš moje argumenty, já tvoje. Ale pořád reaguješ mimo podstatu diskuze. Vyčítáš to druhým a sám to děláš. Tak co, je známkou analfabeta, když srovnává napříč sezónami (a pak musíš tít do vlastních řad) a nebo to známkou není (a pak se musíš omluvit Hogříkovi)-
Mike17
17:16 15.01.2021 185.149.130.XXXPromiň. nechápu. Mám dělat průměr na závod v jedné sezoně? Proč bych to měl dělat, když ta sezona má pořád stejný počet závodů? K čemu dělat průměr, když vše vydělím stejným číslem (třeba 20-ti závody). Tobě to fakt dává smysl?
Srovnával jsem 2 sezony 1 týmu. Stejného týmu. A protože ty 2 sezony měly různý počet závodů, je absolutní hloupost srovnávat absolutní počet bodů. Proto se dělá průměr. Srovnával jsem úspěšnost, tedy něco, co se měří body. Nikoliv rychlost na jedno kolo, nebo spolehlivost. To by pak mělo smysl brát v úvahu podmínky sezon.
Neříkám, že to srovnání vypovídá dokonale o všem, ale srovává, co jsem srovnat chtěl. Podmínky měli všichni stejné a tedy je jedno jaké byly, když srovnávám jak si vedl RB PROTI OSTATNÍM.
Díky za to srovnání brankářů. Ano, dělají se průměry. A vyloučí se z toho brankáři, kteří odchytali 2 nebo 3 zápasy. Ale sezona NHL (třeba) má 82 zápasů a nikdo je neodchytá všechny. A počítají se ti, co jich odchytají 70 i ti, co jich mají 50. A proto se nepoužívá celkový počet, ale průměr na zápas. Já srovnával 19 a 17. Ne sezonu o 1 nebo 2 závodech. Takže podle mne je to přesně takové srovnání. Tak dík moc za tak krásný příklad, snad na svém vlastním příkladu pochopíš, že dělat průměr není stupidní, ale to nejlepší řešení. Lepší, než gólmanovi ze 70-ti zápasy počítat jen prvních 50, aby jich měl stejně jako druhý (protože nevíme, jak by odchytal dalších 20). Přesně o to šlo. Ještě jednou děkuji.
Vaši diskusi o LeclercovixKimim neznám. Taky byla asi nesmyslná. Máme jedno jejich srovnání, které je mnohem lepší, než srovnávat jejich auta v různých sezonách. Tím srovnáním je Seb. Na něm je jasně vidět, že Leclerc je jiná liga, než Kimi a bohužel pro tebe neobstojí ani tradiční argumentace dvojkami. Oba byli podle tebe dvojky.
A přesně na Webberovi je krásně vidět, jak nechceš ztratit tvář i v diskusi s naprosto jasným výsledkem. Já všechny tvé argumenty vyslechl a každý z nich jsem zhodnotil. Uvedl jsem ti, proč Mark stavěl tak brzy, proč nešlo pro něj nic dělat i to, proč by nikdo neřídil podle Sebovýho pitstopu. Jo mohl bych se ti vysmívat za chybu ve výpočtu, když si tvrdil, že se Alonso potřeboval posunout dopředu. Asi tak, jak ty se točíš na Ascarim (a ještě určitě budeš), Neb do nekonečna předhazuješ něco, za co jsem se už omluvil. Mohl bych ti mnohokrát předhazovat chybu ve výpočtu a utahovat si z tebe. Nemám to za potřebí. Nejde mi oto, si z tebe utahovat, ale vysvětlit proč Webbera nikdo neobětoval. Tohle (chybný výpočet) se stává každému. Podstatné je, že Alonso mohl zůstat na svém, nemusel se podle Seba nijak řídit a tedy nešlo nalákat Ferrari na Sebův pitstop. Tím padá celá tvá teorie o tom, jak RB obral Marka o vítězství. A ty? Pořád nedokážeš ani přiznat, že Mark si podělal kvaldu (což je prostý fakt), že Mark si podělal titul bouračkou v Korei (taky nesporný fakt) a z diskuse jsi se vytratil. Tedy na rozdíl ode mne, si na mé argumenty nereagoval. Prostě tvá hrdost ti nedovolí přiznat omyl. A mně tu budeš vyčítat něco o tváři? Jako fakt?
A Hogrovi se nemám za co omlouvat. Omluvil jsem se za špatnou formulaci, kterou jsem udělal. Ale to, že dává rovnítko mezi dominanci Mercedesu a RB, způsobuje, že zůstavá formulovým analfabetem. Za tím si stojím. A kdybys nebyl teď zrovna za dobře s novými kamarády, uznal bys to, stejně jako na srazech. Ale chápu, že si to se Situsem nechceš rozházet, když se teď máte tak rádi.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
08:50 14.01.2021 185.149.130.XXXZas jsi přešel od Mercedesu k sezoně 2012 a hejtování Vettela. Je v tom nějaká souvislost, nebo jsi posedlý Vettelem natolik, že nedokážeš mlít o ničem jiném?
Když už si najdeš nějaký hejt, tak by měl aspoň dáváat smysl. Zkus se třeba podívat na start a podívej se, koho to vlastně Webber pouštěl. Na to, že měl Vettel o 0,6s rychlejší auto celou sezonu, je těch vítězných pilotů i stájí nějak hodně, když bylo rekordní v minimálně tomto století. Stejně jako příkladů, kdy Alonso jezdil rychleji. Ale to bys musel tu sezonu vidět, nebo si aspoň pročíst výsledky.-
-
-
-
-
-
-
-
Mike17
09:41 16.01.2021 185.149.130.XXXJasný. Když nadělí Ferrari oboum Red Bullům minutu, tak to nezvládl Vettel v obou autech. Ale jak Vettel nadělí Alonsovi 20s, tak je to důkaz dominance vozu a Alonso to naprosto zvládl.
A o tom to celé je. Děkuji za krásný příklad "objektivního přístupu", typický pro fanboye Alonsa.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Aktuálně
Poslední závod 21.4.2024
GP ?íny56 kol (305.066 km)
Shanghai International Circuit
-
Pátek
-
Sobota
-
Neděle
Průběžné pořadí šampionátu:
1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí
Příští závod 05.05.2024
GP Miami 57 kol (308.326 km)
Miami International Autodromední | hod | min | sek