DISKUZE K ČLÁNKU Stále bez smlouvy, co může Hamiltonovi podle Webbera zlomit vaz?

Počínaje prvním lednem 2021 je Lewis Hamilton oficiálně bez smlouvy. Není proto divu, že nervozita kolem jeho budoucnosti narůstá, ke všemu se nyní vyjadřuje někdejší Lewisův soupeř Mark Webber.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Stále bez smlouvy, co může Hamiltonovi podle Webbera zlomit vaz?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 61, poslední 04.01.2021 22:27 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: všechny podle vláken všechny podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    No a něco od Ferrari :Piergiuseppe Donadoni

    Ferrari snižovalo výkon o 60 HP , t.j dva roky vývoje. Na Mercedes jim chybělo na konci sezóny cca 40 HP. ( Takže Mercedes 2019 ztracel na Ferrari cca 20HP ) U nového motoru našli hodně HP, opravdu hodně, ale je tam problém pokud využijí vše, je prozatím problém se spolehlivostí. Tvrdí že chtějí být hned za Mercedesem, ale jsou opatrní v tom, že nevědí s čím přijde Renault a Honda. Takže 15 HP prý už mají pod kontrolou a potřebují ještě do homologace dalších 15-20 HP. které mají ale není spolehlivost.

    Zde zdroj uvádí Renault -15 HP, Honda na -20 HP na Mercedes.
    Práce v oblasti převodovky / zadního zavěšení bude prý strašně důležitá a je jedno z mnoha tajemství dominantního Mercedesu W11. (dobré vědět)

    Ferrari bude předělavat hodně celej zadek a výfuky. Také je v plánu po vzoru Mercedesu vylepšit MGU-K.
    Takže za mne si myslím že se Ferrari zlepší a to o dost a teď to bude jen o tom, o kolik se zlepší soupeři, pokud stejně, mají smůlu. Bylo by pak hoši hloupé, kdyby jste se tomuto někteří smáli jako v minulosti např. Cyrilovi, kteerý vždy slíbil výkon a dlé Vás některých nedodržel. Dodržel, jenže když se soupeř zlepší o to samé, holt mezera je stejná a to se může stát i teď. 12

    PS : Hondě se kdysik povedlo ztrácet i 100 HP... aspoň vidíte že i těch 40 je dost. jasně i ten monopost Ferrari nebyl dobrej, ale aspoň ten motor byl spolehlivej a to pak funguje a nastavuje monopost jinak, než když furt montuješ motory. 03

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • jumpman

      jumpman

      178.255.168.XXX
      ale viděl jsi, že v hondě ten problém nebyl, když změnili partnera tak jim stačila sezona klidu a byli mezi zbytkem světa. Pokud by jim tu sezonu byl ochotnej dát mcl (optimálně v nějakém B-týmu) tak mohli skutečně bojovat s mercedesem...

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • GRAHAM

        GRAHAM

        109.81.213.XXX
        Problém tam právě byl, to je vidět že o tom nic nevíš.... a to ten že teprvé třetím rokem měli motorový koncept jako Mercedes. ( zase ale nefunkční, až na konci roku to už bylo lepší) S tím.. s čím na začátku 2015 přišli , bylo nefunkční, nekonkurenceschopné, oni vůbec nevěděli do čeho jdou, jak to funguje, nic, udělali malé turbo,, všechno bylo špatně...Sama Honda přiznala, že do F1 šli proto, aby se něco naučily a vyrostli jim noví technici ..........a to kdyby jim s tím AVL a Illien nepomohli , nefunguje jim to asi dodnes.
        4tou sezónu pořad Honda ztrácela hodně....až na konci minulého ( 2019) roku srovnali krok. Takže 5 let to trvalo......a teď jdou pryč. Mission impossible ....

        Jasně i Mclaren měl zcela jistě nějaké máslo na hlavě.....ale i kdyby měl to nejlepší šásko, tak by to nefungovalo. Honda byla první tři roky technicky zcela mimo mísu. To ví každej kdo se o to zajímal a ví jak to bylo. Přišla do F1 zcela nepřipravená a naivní že to zvládne. A to byla chyba....ty motory jsou fakt složitý, to je nutné uznat. Honda taky nechtěla Mclaren k motoru pustit blíže, spoustu věci tajila. Prostě Japonci....velké sousto, ono ani jinak dopadnout nemohlo. Krom Mercxedesu s tím zápasil každej...a kdyby jim nebylo poraděno.....viz AVL.....mohli asi všivhni brát motory od Mercedesu. 12

        + 1 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • jumpman

          jumpman

          178.255.168.XXX
          až na to, že ten jejich koncept byl postavenej přímo na požadavek mcl. Tohle byl jejich problém, že jim mcl kecal do toho, jak ten motor má vypadat a potom řvali, že nemají výkon a zblblí japonci nevěděli kam dřív skočit. U red bullu dostali rok na normalizaci a teď jim to funguje. Pokud by mcl ten rok hájení hondě dal také a nechali je dělat to co umí bez toho aby se jim do toho sr*li tak to honda do 3 let měla vyladěný...

          + 0 / − 3

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • GRAHAM

            GRAHAM

            109.81.213.XXX
            Jenže máš tam chybu, koncept nevymýšlel Mclaren ale Honda, kdyby Honda řekla, musí to být větší, změnilo by se to...jenže ona ani nevěděla že to nemůže fungovat, neuměli to , to už dneska každý ví........ To za prvé....když si o tom něco počteš , tak zjistíš co v tom bylo. Honda ani neměla ty správné odborníky a neměla ani zázemí.......to se stavělo.
            Za druhé, To že Honda po 4 létech začala být lehce konkurenceschopná , bylo o tom , že tam byla ty 4 roky....a přijala pomoc zvenčí.
            Napsal jsi spekulaci, za 3 roky by to nedali..... Ferrari mělo taky malej motor a museli to předělat a ti také bez AVL by byli v kopru....AVL jim hodně pomohlo.
            Zbytečná diskuze, když něco píšeš a nejsi schopen to podložit.....a přitom to už vy šlo knižně jak to bylo .... zbytečná diskuze, kafemlejnek polopravd.

            Nechtěj po mně argumentaci že chyba je na straně McLarenu, který nedokázal přizpůsobit šasi poruchovému a nekonkurenceschopnému motoru Honda, fakt ne....tím bych to ukončil. Nevzděláváte se zpětně, nejdou Vám souvislosti a tak je diskuze zbytečná.

            + 2 / − 2

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • juras

              juras

              88.103.92.XXX
              Máš pravdu, ten kdo nedokázal postavit konkurenceschopnej motor a kdo se v tom pak plácal několik let byla Honda.
              Nemyslím že někdo by chtěl tvrdit že Honda snad není odpovědná za svoji neschopnost.
              McLaren měl podle mě ale dvě možnosti (zjednodušeně). Buď být velmi ambiciozní a lidově řečeno tlačit na pilu (Hondu), a nebo zvolit dlouhodobý program postupného vývoje... s tím že defakto první rok bude ryze vývojový.
              Honda měla oproti ostatním výrobcům nových hybridních motorů velký deficit...kromě toho se do F1 vracela...jak správně píšeš neměla pohromadě ten správný tým odborníků a teprve budovala zázemí potřebné pro vývoj a výrobu špičkového motoru pro F1.
              Proč tedy ten ambiciozní plán a hned první rok?
              Předpokládám že si pamatuješ návrat Hondy do F1 v roce 1983...tehdy Hondě trvalo 2,5 roku než tehdejší šestiválcovej motor vyvinula a dala Williamsu agregát schopnej konkurovat nejlepším. A to byla doba kdy vývoj motorů byl mnohem jednodušší, nepamatuju se že by byl nějak omezován, testy nebyly omezovány (takže logicky nebyla hned potřeba zásobovat víc týmů kvůli sběru dat), zkrátka Honda to měla jednodušší.
              Takže...naivita sama byla myslet si že Honda na první dobrou dodá McLarenu pro rok 2015 špičkovej motor.
              S tím se veze další hloupý krok...a to že McLaren byl jediným odběratelem Hondy...když Honda potřebovala mít co nejvíc dat a zpětné vazby. Podle mě tohle vidí každej kdo používá selskej rozum...a tohle jsem psal už v roce 2015.

              Ne, máš pravdu, McLaren určitě nemůže za neschopnost Hondy...a ztratil několik let, stálo ho to pozici týmu který patří mezi alespoń širší špičku. On s nemohoucností Hondy nemohl přímo nic dělat.

              Ale podle mě kdyby nebyl tak ambiciozní a byl víc pragmatický všechno mohlo být jinak. Možná že ne, možná že i tak by to byl propadák...ale podle mě McLaren se nechal unášet ve snech jak bude hned s Hondou konkurenceschopný...v jeho moci bylo dohodnout s Hondou pomalejší a postupný vývoj. To Mclaren je ten historicky velmi úspěšný tým který F1 neopustil, vyhrával s mnoha motory a měl vědět že příliš vysoké ambice od začátku mají příliš malou šanci na úspěch.

              Jasně, po bitvě je každej generál. Jedno je jistý...situaci a reputaci si nezkazila jen Honda...ale i McLaren.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Lando Norris se po patnácti pódiích konečně dočkal vítězství (ilustrační foto)

GP USA: Norris se zapsal do Zlaté knihy vítězů, penalizace měří pořadí

Valtteri Bottas je jedním z těch, kteří navzdory neúspěšné pozici na startu věří v progres

GP USA - PROHLÁŠENÍ po sprintu a kvalifikaci - prakticky celé pole chce usilovat o body

Lewis Hamilton tentokrát zabránil blamáži, ale optimální formu stále nemá

GP USA: Verstappen poprvé vyhrál v Miami kvalifikaci, Leclerc mu šlapal na paty

Daniel Ricciardo dokázal ubránit velmi cenné umístění

SPRINT USA: Verstappen na pohodu, Ricciardo ubránil druhé Ferrari + ohlasy

Max Verstappen s novým Red Bull RB20 při testech v Bahrajnu

GP USA: Rozstřelu vládl Verstappen. Mercedes selhal, Ricciardo zazářil

Charles Leclerc v tréninku strávil na trati symbolický čas

GP USA: Verstappen si pohrál s konkurencí, chybující Leclerc zcela vyhořel

Ferrari před GP Miami

Ferrari se barví do modra, v Miami představí nového hlavního sponzora + VIDEO

McLareny ve Velké ceně Austrálie

Jak velké vylepšení veze McLaren do Miami?

Adrian Newey přemýšlí o své budoucnosti

Odejde Newey k Ferrari? K překvapivému kroku se vyjadřuje jeho kamarád Patrese

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama