DISKUZE K ČLÁNKU Jak si stojí McLaren? Šéf týmu Seidl je realistický

McLaren je jedním z týmů, který svádí bitvu o třetí místo v Poháru konstruktérů. Jeho šéf Andreas Seidl však uznává, že aktuální konkurenceschopnost není ideální.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak si stojí McLaren? Šéf týmu Seidl je realistický

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 8, poslední 20.11.2020 11:07 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    109.81.213.XXX
    Když není vývoj...logicky je z toho tohle. Chápu kazdej dostane jen půlku standardních peněz z PK a situace je diky Covid bídná.. ..a šetřit se musí.
    Jsem zvědav jak to dopadne v roce 2022. Příští rok změny moc nečekám...nuda bez vývoje.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Ferda

    Ferda

    46.47.176.XXX
    Copy Point z PK škrtám. Takové týmy si v téhle tabulce nezaslouží být.
    Proto ze zbytku světa po Merglu a RB vyhlašuji jako nejlepší tým (vůz) McLaren. Může být trať rychlá i pomalá, všude se tenhle vůz cítí dobře. Jasně, nedostatky jsou, ale Mek je letos vůz, který se cítí dobře na každé trati.
    Možná to zasloužené třetí místo nevybojují, ale jedná věc je kvalita týmu a druhá body.

    + 0 / − 8

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Kaša

      Kaša

      82.142.123.XXX
      Souhlasím s RP, kopírovači si nezaslouží uznání v PK, možná jen Chceco co s tím autem dokáže. Snad McL získá to třetí místo. Ale oni zase obětovávají vývoj v této sezoně na úkor vyvíjení dílů na další sezonu kvůli systému žetonů .... což taky nepomáhá. A taky je problém že očividně nevyladili nové přední křídlo a věci okolo, a to už je dlouho co ho představili. Každopádně myslím že Ferrari už je nedožene, a snad Renault taky ne. Zajímavý boj tedy asi bude mezi RP a McL, a vypadá to že dva závody v bahrajnu by měli autu McL vyhovovat! Tak jak se říká .... věříme, fandíme! 11 21

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Jindrich K.

      Jindrich K.

      91.229.253.XXX
      No zas se na to dá koukat tak, že když už McLaren 2020 nedokáže porazit Mercedes 2020, možná by mohl porazit Mercedes 2019 ... ale i s tím mají docela potíže, takže to nevím jestli je taková zjevná "kvalita týmu" 07 . Takže pokud vybojuje McLaren to třetí místo jistě to bude zasloužené, ale pokud ho nevybojuje tak i to bude zasloužené.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Kaša

        Kaša

        82.142.123.XXX
        No ale vem si že RP není už "jen" Mercedes 2019, ale má hodně součástí Mercedesu z r 2020 (samozřejmě motor), a dle "povolení" FIA tam bude probíhat výměna informací mezi RP a Medvědy stále .... takže letošní RP je hybrid mercedesu 2019/2020 a navíc vylepšovaný. Však i ten slavný "nejšasi" RB má z kopírovačema problém - je to o tom jak moc daleko je Mercedes před ostatníma, a bojím se že další sezonu to bude ještě horší, protože Mercedes odpískal vývoj vozu 2020 už tak v třetině kvůli velkému náskoku a proto bude mít kára na rok 2021 tak neskutečný náskok, že to bude nejvíc dominantní jára F1 v historii. 07

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jindrich K.

          Jindrich K.

          89.103.104.XXX
          To nerozporuju. Je bohužel evidentní, že Mercedes má náskok víc než jednu sezonu. Je to problém současných pravidel. Jen jde o to, že RB pindá, ale starší Mercedes porazí a občas i ten nejnovější. To McLaren a spol. nezvládají. Chtělo by to jinak nastavená pravidla (hlavně možnosti vývoje), ale to my tady na diskuzi bohužel nevyřešíme. Jinak si myslím, že jediný kdo může skutečně porazit Mercedes je jen Mercedes a to tím, že skončí nebo omezí vývoj. V současné situaci a se současným vývojem je pro kohokoliv nemožné ten náskok stáhnout. A kdyby Williams se svým slabým rozpočtem a vývojem měl možnost okopčit Mercedes asi by se taky posunuli. Pokud se vyloženě nezmění pravidla, tak myslím, že kopírování je cesta k nějakému vyrovnanějšímu poli. Bohužel.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Kaša

            Kaša

            82.142.123.XXX
            Jasně, McL by měl dotahovat úroveň Mercedesu, ale to snad ještě chvilku potrvá (věřím že se tak stane). Uvidíme jak to bude s novými pravidly, ale bojím se že ti bohatí (speciálně Mercedes a i Ferrari), budou mít stejně náskok před ostatními od r. 2022. Ale snad se McL slušně na ně dotáhne.

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    88.102.38.XXX
    Z Ferrari obavy jdou, ale věřím že to McLaren před nimi už udrží. S RP to bude ale složité, jediné v čem máme oproti nim momentálně výhodu je v jezdecké sestavě kde má McLaren oba jezdce docela vyrovnané. Renault také ještě nejde odepsat Bahrajn jim asi sedne v obou variantách.

    + 0 / − 6

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

George Russell prohrál týmový duel, ale získal bod útěchy

GP Emilia Romagna: Podruhé se šok nepovedl, Verstappen se spasil na cílové čáře

Max Verstappen získal v Imole osmou pole-position v řadě, jako druhdy legendární Ayrton Senna

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Verstappen opěvuje úspěch, McLaren mu chce řádně zatopit

Piastrimu úspěch na Imole poněkud zhořkl (ilustrační foto)

Pořadí na startu GP Emilia Romagna se mění, Piastri přišel o první řadu

Sergio Pérez si připsal další nepovedený výkon

GP Emilia Romagna: Verstappen poosmé v řadě na pole-position, Ferrari zklamalo

Fernando Alonso si před kvalifikací řádně zkomplikoval život

McLaren vyhrál v dramatickém závěru poslední, dvakrát přerušený trénink

Nico Hülkenberg si vyzkoušel trať v Imole vůbec poprvé ve své kariéře (ilustrační foto)

Leclercova nadvláda pokračuje i v druhém tréninku, Cunoda velkým překvapením

Lando Norris zkoušel zpočátku konstrukční prvky, takže k měřeným časům se dostal až v druhé části tréninku (ilustrační foto)

Pochybující Leclerc ovládl první trénink, mistři světa chybovali, Albon nechal vyvěsit červenou vlajku

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (15:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama