DISKUZE K ČLÁNKU Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton

Podle Lewise Hamiltona není jisté, že bude i příští rok pokračovat ve Formuli 1. Prohlásil to při rozhovoru o budoucnosti šéfa Tota Wolffa v týmu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Chystá se překvapivý odchod? "Nevím, jestli tady budu i příští rok," říká Hamilton

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 252, poslední 04.11.2020 22:09 Vložte komentář

Nejlepší názory

» GRAHAM (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 11:42
Já osobně LH a MS sronávat nebudu, kdo je lepší a… »
» odin (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 12:08
Možná si Schumiho kariéru nepamatuješ tak dobře,… »
» Mansell_fan (Hlasovali 5 lidé) 02.11.2020 14:21
On vlastně ani nemůže odejít. Titul by získal… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Ohledně Clarca a jiných starších kusů. Nehodnotím je pouze proto, že když jsem je na dráze neviděl, tak bych pouze tlumočil názory jiných a přitom já jsem zatížený na orginály. 04
Co se týče Flavia, tak máš pravdu. Ani psát si ji nemusel. A Bernard to ponechal stranou aby se co nejrychleji zapomělo na Sennu. Náhradu se mu sehnat podařilo celkem rychle.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Ano Ferdo, problém je, že se snažíme srovnávat piloty současnýma očima a nebereme v úvahu pravidla, ani podmínky, které tehdá platily a podle kterých se jezdilo. 11
Podle mne se to srovnávat moc nedá, jako férové mi přijdou názory GRAHAMA zde v této diskuzi. 03
Navíc co diskutér, to jiné období sledování F1 a podle toho také jiné zkušenosti, tudíž odlišné názory.
Já jsem Clarka sice zažil, ale ještě ne jako fanoušek F1 a Fangia jsem také nezažil. Jenom mi příjde hloupé, jen proto, že jsme je neviděli závodit, tyto piloty automaticky vyřadit. A naopak je mi sympatické, když si jumpman "vzpomněl" na Stewarta 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Dal jsem ti plus, protože takové názory a vedení diskuze od ortodoxního schumacheristy na plusko jsou.
Přesto nelze omlouvat prasárny za hranicí fair play nastalou situací. Já si fakt myslím, že je to o vnitřní míře svědomí (nechci psát slušnosti, protože jak mám Schumiho zařazeného, tak navenek lidsky slušný byl).
Sezóna 94 byla asi jednou z nejpodivnějších, co jsem zažil. Mám o tom všem teorii, ale nechci tu zaneřádit diskuzi a jitřit emoce jak sennovců, tak schumacherovců. tak jen pár poznámek: Máš podobné informace jako já. Též vím o Briatoreho vyřvávání do vysílačky ohledně sundání Hilla. Nikdy jsem to v diskuzích nechtěl zmiňovat, abych nebyl osočován z nepodložených výmyslů, ale dle toho jak "férovým" šéfem Briatore byl, tomu i věřím. Schumi začal zavírat zatáčku dříve, to máš pravdu, ale před tím zavřel Hilla va vnějšku při jeho prvním pokusu o předjetí. A návrat do ideální stopy, jak to všichni omlouvají, je blbost. Protože v tak malé rychlosti, jakou Schumi po kolizi jel, byla pro něho ideální a nejrychlejší stopa na vnitřku tratě.Jsem přesvědčen, že poslech Flavia a šel po Hillovi. Co se týče nucené stopky, tak to je zase jedna z podivností sezóny. Jak jsem psal už dříve v jiné diskuzi, nejprve FIA netrestala Benetton vůbec a pak trestala exemplárně, aby nakonec zase zavřela oči před incidentem v Adelaide. Ta sezóna nebyla podle mne vůbec ukočírovaná křivda střídala křivdu na všech stranách. A já z toho nejvíce viním Bernieho, ale nebudu tu jitřit vášně.
Nesouhlasím, že by nějak Schumiho potrestali v 97 kvůli tomu, že seděl ve Ferrari. V té době tahali za nitky dva pánové Max Mosley a Bernie Ecclestone a sám Brnie přiznal, že Ferrari pomáhali a k Schumimu měl velmi přátelský vztah. Oba měli možnost trestat za 94. Neudělali to a neudělali by to ani v 97. Ostatně trest, který nakonec vypotili mi dává za pravdu. Trest-netrest. Dokonce i všechny Schumiho výsledky v té sezóně mu zůstaly ve statistikách. Prostě výsměch. Pokud vím, tak se tehdá jednalo o tom, aby se Schumiho trest přenesl do příští sezóny, což oba páni rezolutně odmítli.
Sennu 90 pohnojil sebestředný arogantní idiot Balestre. A opět bych řekl, že na nitky tahal ještě Bernie.
Souhlasím s názorem na Hamiltona, jen zase jeden z mých odlišných pohledů. V Brazílii 08 podle mne Glock udělal maximum pro udržení své pozice. Ke konci závodu se rozpršelo a všichni přezuli na mokré, jen Golck se snažil dojet pro body na suchých. Pit stop by ho odsunul mimo bodovaná místa, tak to risknul. Těžko ho vinit z přepuštění pozice a pomalé jízdy. Na suchých nejde jet moc rychle v lijáku. 03

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Né, já to nehraju, tak mi ty prachy zůstavají v kapse. 13

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Koukni se na NHL a už nemel... 12

A zase jedes jablka a hrusky. Třeba Gottovi sebrali 50% honoráře.

A šetřit a finanční strop je kapku rozdil. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Hele já ty hospody myslel úplně ale úplně jinak ....prostě určitě věci se mění a co bylo kdysi už teď není a lidstvo se posouvá a mění. Něco je lepší něco horší a nikdy nic nebude ideální. Věř že lidé jednou nebudou nesmyslně přepláceni .Bude taková společenská poptávka. Zda je to dobře nevím...jen odhaduji že to přijde. Nic nikdy, netrvá věčně...ani dobro a ani zlo.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
Spravuješ jim tu losovací mašinu ? 12 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
To asi ne, ale na to, že se na hvězdách nikdy šetřit nebude, na to si vsadím kdykoli... Ostatně i v době socialismu, kdy se tu jezdilo v žigulech a škodárnách... Tak se Karel Gott vozil v BMW a měl na co si ukázal... Nesebrali mu to, nezavřeli ho... Byl prostě hvězda...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
Já mám ze sportky dobrých 20 000 ročně. 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Začni sledovat sportku...určitě ji vyhraješ 01 11 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Ferda

Ferda

46.47.176.XXX
01
Kvaldy za Schumiho je třeba brát jiným pohledem. Tehdy ještě tankovalo a týmová dvojka dostávala více paliva. Nerovný to boj.
Jenson jezdil hodně nenápadně, ale velice rychle a ještě měl za ušima. Všichni mistři světa se kterými jezdil v týmu se o Jensona popálili.
Rosbergův titul má poněkud divný nádech. Bylo velice zvláštní, že tým před sezónou Hamíkovi odebral jeho mechaniky a přesunul je k Rosbergovi.
Fangia a Clarca komentovat nebudu, ty jsem už v F1 nezažil. Stewart i Fitti byli skvělí. Cevert by fešák, v paddocku hodně oblíbený.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

83.240.60.XXX
GRAHAM Platy...

To s těmi hospodami je prostě mimo, kdo chtěl aby se hulilo v jeho podniku, tak z něj udělal klub a jede to dál... Ale to je úplně jiné téma...

O koze a o voze... Není 50 mega, jako 50 mega... Auto x pilot... Investici do pilota si obhájíš velice snadno... Špičkový pilot je vidět, dává rozhovory, podpisy, plní titulky, přináší ti pozornost, fanoušky atd. atd.

Zatímco v případě auta máš problém... Mercedes se jistě skládá ze spousty špičkových komponent / technologií, které mu v mnoha situacích dávají obrovskou výhodu... Ale co o těch technologiích víme ? Prakticky nic, protože týmy si přirozeně chrání své know how... A to je ten problém, v současné době utrácí týmy absurdní peníze, za absurdně malé výhody, které v součtu můžou vést až k dominanci, kterou Mercedes oplývá... 100% se to nemůže vyplatit, jenže Mercedes před sezónou nemůže vědět, kde bude konkurence a tak přirozeně využije veškeré zdroje proto, aby ji porazil => Tady je smysl rozpočtových stropů... Omezit plýtvání za věci, které mají malý dopad, které nikdo neocení... Nakonec se napíše prostě Mercedes...

U pilotů ten smysl nevidím... Nedivil bych se, kdyby se to časem zrušilo, protože to přirozeně budou všechny top týmy obcházet... Nikdo to nebude kontrolovat resp. raději to bude přehlížet, protože není v ničím zájmu, těmhle lidem komplikovat život a nedej bože o ně přijít...

Ještě bych to zakončil přirovnání k fotbalu... Vrtalo mi hlavou čím to je, že Messi, Ronaldo, Neymar mají až absurdní platy i vzhledem ke svým hvězdným spoluhráčům... Došlo mi to, když jsem začal ten fotbal sledovat... V podstatě jde o to, že přes víkend se hraje těch zápasů tolik a v tolika soutěžích, že nemáš šanci sledovat všechno... Nejsledovanější je anglická liga... Tyhle hvězdy tě motivují, alespoň občas zapnout Španělskou, Italskou, Francouzkou... Zkrátka oni táhnou cenu vysílacích práv nahoru a nebejt jich, tak by celé soutěži skoro pes neštěkl...

F1 nevygeneruje tolik hvězd... Zpravidla to jsou 2 velké hvězdy (V této generaci Hamilton, Vettel) a pak už je tam sešup k ostatním, slušně se tím živí slabší polovina startovního pole, zbytek více peněz přináší, než bere...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
odin

odin

77.240.103.XXX
Vidím to přeci jen trochu jinak. Schumi byl vždy týmem preferován (netvrdím, že neoprávněně). Vybíral(i) si(mu) dvojky, které porážel a když se dvojky zlepšily, tak hybaj pryč. Jak jsem psal v jiném vlákně, neměl prakticky výkonnostně "srovnatelného" kolegu (ať už bývalého, nebo budoucího mistra světa). Jeho kvalifikační dominance tomu pak také odpovídá. A v závodech pak tvrdá TR. V tomto to měli (mají) zmiňovaní vícenásobní šampioni podle mne těžší.
Ono je to na delší diskuzi, jednička-dvojka a možnosti dvojky porazit jedničku. Ale já Barika zas tak nezavrhuji. V Brawnu měl jedinou sezónu na zisk titulu a jel proti Buttonovi. Podle mne Button byl špičkový pilot pro kterého je jeden titul málo. (Už v 2004 byl nejlepší ze zbytku s BARem) . Vedle Hamíka se také neztratil a to byl Ham v McLarenu protěžovaným pilotem. Rosbergovi trvalo tři sezóny, než se jakž takž dostal Hamiltonovi pod kůži. A ex post lze tvrdit, že Ham ztratil pětadvacet bodů díky technice, což pak už nemohl dohnat. Ale nechci tohle svádět na Lewisovo odstoupení. Podstatné je, že Rosberg byl v pozici, kdy mohl o titul zabojovat a také ho získal.Pro mne je podstatnější, že mu to tým dovolil. Což uFerrari v dobách Schumiho bylo nemyslitelné. Tam Barik nesměl vyhrát ani závod na A1Ringu, když Schumi neměl ještě titul jistý.
Podle mne u Mercedesu spolu oba mohou bojovat o tituly, ale nesmí kolidovat. A jak jsi správně podotkl, pak Rosbergovi nejelo auto, jelikož si tým nenechá pos..t titul jednotlivců, kvůli diletantským ambicím dvojky.
Klidně bych do debat o nejlešího pilota přidal také Stewarta, nemám nic proti, Ono je těch top pilotů více. Pro mne i Clark, Fangio a třeba i Lauda... A je otázkou zda titul Surteese na motorkách a také v F1 není minimálně srovnateln s více násobnými šampiony z F1. A když už to tak pitvám, nemohu ještě vzpomenout Brabhama, který získal titul na svém voze. Ostatně to je také jeden z důvodů, proč vždycky protestuji, když se tu jakkoliv naznačuje Schumacher-konstruktér Ferrari. (V té době už to takto nefungovalo). Jack Brabham je jediným právoplatným mistrem světa se svým autem. Držitel unikátního double PK iPJ v jedné osobě. 03
A jedna poznámka na závěr. Stewart vyhrál v 1973 v Tyrrellu, ale Fittipaldi v 1974 vyhrál v McLarenu, takže tvůje úvaha není až tak ok, ale jinak souhlas, jezdil inteligentně a velmi rychle. Ono se spíše tehdá počítalo s tím, že to po Stewatovi převezme Cevert, který se bohužel zabil. (Mimochodem, můj první pilot, kterému jsem fandil, proto ho mám i u svého nicku. 03 04 )

+ 3 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
určitě by se mu některý závod povedl, ale problém je, že současná F1 má asi nejkvalitnější startovní pole co kdy bylo a i jezdci těch slabých stájí nejsou žádná ořezávátka. Nejspíš by se vyvaroval chyb ala russel ale zase nevíš jestli by nedopadl jako vettel poslední dva roky ve ferrari...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

91.229.253.XXX
S tím souhlasím. Ono by to bylo jen za předpokladu, že by se chtěl blýsknout u Williamsu a někdo mu za to dokázal zaplatit. Taková situace je hodně z jiného vesmíru ... Ale kdyby tak věřím že by třeba 2-3 body urval.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.159.XXX
No ono ty dva závody nêco spojuje. V obou vyjel SC kvůli šílenci co vběhl na trať a v obou po restartu Barrichello zářil. Pak už si z toho dělal srandu, že bude platit fanouškům ať vybíhají na trať, protože pak jezdí nejlíp 04

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
nebo spíš ne, protože by zjistil, že na to, aby tým plnil jeho požadavky zkrátka nejsou peníze, což by jenom zvýšilo jeho míru flustrace a byl by to začarovanej kruh... On nikdy nejezdil s podřadným materiálem a stačilo, aby to auto nebylo úplně top a dostal i od týmového kolegy. Zkrátka hamilton je víc emocionálně založenej a je to vidět když věří sobě a autu a i když autu věřit přestane...

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
vidíš a já bych to viděl na hockenheim 2000 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
jumpman

jumpman

178.255.168.XXX
to máš pravdu. On byl hodně rychlej na určitých okruzích, ale potom zase pomalej na jinejch. Scházela mu ta konzistence kterou by na ten titul potřeboval

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Mansell_fan

Mansell_fan

37.188.159.XXX
Bariho životní závod byla britská GP 2003. To jel jako ďábel. Dodnes si to pamatuju.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Norris a Verstappen jsou pokládáni za kamarády - po Rakousku asi dojde k výměně názorů ostřejšího rázu (ilustrační foto)

Trochu jiný pohled a vyjádření - Norris se ostře pustil do Verstappena

George Russell přivezl Mercedesu po 33 Grand Prix opět vítězství (ilustrační foto)

GP RAKOUSKA: Prohlášení po závodě - Aktéři nehody volili opatrný tón, erupce nadšení u Mercedesu

Kevin Magnussen podtrhl výborný výkon Haasu na rakouské půdě (ilustrační foto)

GP RAKOUSKA: Infarktový závod po kolizi Verstappena a Norrise vyhrál Russell

Valtteri Bottas si sypal popel na hlavu, Lewis Hamilton sálá odhodláním

GP RAKOUSKA: Prohlášení po kvalifikaci - Všichni přiznávají Verstappenovu nadvládu

Oscar Piastri musel být po kvalifikaci opravdu hodně zklamaný

GP RAKOUSKA: Verstappen v kvalifikaci převálcoval soupeře, Hamilton kolidoval se zvedákem

McLareny si na Verstappena brousily zuby marně (ilustrační foto)

GP RAKOUSKA: Sprint po počáteční bitvě s McLareny patří Verstappenovi

Charles Leclerc prožil na Red Bull Ringu hořký okamžik

Kterak Leclerc propásl v Rakousku při kvalifikaci na sprint solidní příležitost

Charles Leclerc měl v kvalifikaci na sprint nehoráznou smůlu

GP RAKOUSKA: Kvalifikaci pro sprint pro sebe uzmul Verstappen, Leclerc nestihl zajet čas

Max Verstappen v Bahrajnu

Verstappen v prvním tréninku způsobil červené vlajky a pak zajel nejrychlejší čas

Lewis Hamilton měl podle některých zpráv čelit sabotáži

Hamilton obětí sabotáže vlastního týmu? Policie vydala oficiální prohlášení

  • Pátek

    • 1. Trénink (13:30 - 14:30)
    • 2. Trénink (17:00 - 18:00)
  • Sobota

    • 3. Trénink (12:30 - 13:30)
    • Kvalifikace (16:00)
  • Neděle

    • Závod (16:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama