DISKUZE K ČLÁNKU Den, kdy Schumacher poprvé usedl do Ferrari

Psal se 12. únor 1996, bylo pondělí a Michael Schumacher ujel první metry v kokpitu Ferrari. Byl mrazivý zimní den, společně ve Fioranu tehdy s dvojnásobným mistrem světa byli mimo jiné osoby také Eddie Irvine, Nicola Larini a Luca di Montezemolo.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Den, kdy Schumacher poprvé usedl do Ferrari

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 10, poslední 17.02.2016 15:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» uzivatel001889 (Hlasovalo 16 lidí) 13.02.2016 12:00
Nádherné čtivo, děkuji za něj. Pro člověka,… »
» RoBertino (Hlasovalo 12 lidí) 13.02.2016 13:14
Velmi dobrý postřeh, ale závodník Sergio… »
» majkonnen (Hlasovalo 11 lidí) 13.02.2016 07:41
Krásny článoček ...ďakujem. »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • kik

    kik

    165.72.200.XXX
    Když Schumi přišel do Ferrari tak to už mělo nejhorší roky za sebou a začínalo znovu pomaličku šplhat vzhůru. Ale nikdo nemůže popřít že díky Schumacherovi se tam vrátilo velice rychle a jen pár maličkostí zabránilo tomu aby Schumi získal první titul u Ferrari o pár let dříve (myslím tím jeho souboje s Hakkinenem)..

    + 5 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Beast1186

    Beast1186

    37.188.237.XXX
    Úžasné. Vzpomínán na tu dobu a znova po přečtení mi ukápla slza. Pamatuji přesně ten výrok o třech vítězstvích. Jo to byly časy...........
    Dík Robertino

    + 4 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • hepyno

    hepyno

    62.197.243.XXX
    No neviem, ale podľa mojich informácií sedel Schumacher vo Ferrari už v novembri 1995 v Estorile...
    [odkaz na stránku]

    + 11 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • snebka

    snebka

    193.85.28.XXX
    Nebyl pan farář Mantovani pilotem Maserati v 50.letech? Nebo šlo jen o shodu jmen 04

    + 6 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • RoBertino

      RoBertino

      83.208.82.XXX
      Velmi dobrý postřeh, ale závodník Sergio Mantovani (1929-2001), který v letech 1953 až 1955 odjel na Maserati 7 Grand Prix, měl s panem farářem jen shodné jméno. V roce 1955 po havárii v tréninku na nemistrovskou GP de Valentino utrpěl těžké zranění a musela mu být amputována noha - to byl i konec závodní kariéry. Až do své smrti nadále zůstal věrný automobilovému sportu a intenzivně se podílel na činnosti italského autoklubu.

      + 12 / − 5

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • uzivatel001889

    uzivatel001889

    178.255.168.XXX
    Nádherné čtivo, děkuji za něj. Pro člověka, kterému v roce 1996 bylo pouhých 6 let je to neuvěřitelně zajímavá sonda do minulosti světa formule 1 a do dob, kdy se u mě samotného začala pomalu rozvíjet vášeň pro tento sport. Určitě by bylo fajn takových článků více a určitě nejsem sám kdo je čte jedním dechem a až možná přehnaně idealisticky si onu dobu představuje a jen si přeje aby na tom místě mohl být 04

    + 16 / − 4

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • odin

      odin

      77.240.103.XXX
      11
      "Určitě by bylo fajn takových článků více a určitě nejsem sám kdo je čte jedním dechem a až možná přehnaně idealisticky si onu dobu představuje a jen si přeje aby na tom místě mohl být."

      To je způsobeno RoBertinovým stylem psaní a obrovským přehledem napříč celou F1, že nás vtáhne do časů o kterých píše. Mám to podobně, jako ty, přesto trochu jinak.
      V té době mi bylo více, než tobě je dnes a formulí 1 jsem už pár let "pohrdal", stejně jako dnes většina pohrdá tou současnou F1. "Pištící okřídlené kajaky", které se tehdá "líhly", mi nijak atraktivní nepřipadaly. Holt každý máme zafixovanou nejatraktivnější dobu F1 jinde. Právě časy, kdy jsme objevovali krásu tohoto sportu, abychom pak naplno podlehli jejímu kouzlu, jsou pro každého nejspíše tou "nej" dobou. A díky RoBertinovým článkům máme každý možnost se do těchto nejlepších dob vracet. 01

      + 11 / − 4

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    93.99.87.XXX
    Pěkné, Díky.

    + 8 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • majkonnen

    majkonnen

    91.127.216.XXX
    Krásny článoček ...ďakujem.

    + 11 / − 5

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Leclerc se konečně dočkal, po třech pole-position vítězí na domácí půdě

GP MONAKA: Po dramatickém úvodu tone Monte Carlo v nadšení - Leclerc triumfoval

Předloni pole-position Leclercovi štěstí nepřinesla - bude se letos moci radovat s monackým princem z lepšího výsledku?

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci: Radost v táboře Ferrari a McLarenu, Mercedes je odhodlán bojovat, Red Bull lehce rozladěný

Sergio Pérez opět ukázal svou odvrácenou tvář - skončit v Q3 není určitě v jeho situaci záviděníhodné

KVALIFIKACE GP MONAKA: Leclerc má třetí domácí pole-position, Verstappen skončil mimo TOP5

Valtteri Bottas si v ulicích Monte Carla tentokrát příliš nezajezdil

GP MONAKA: V třetím tréninku se Leclerc ještě zlepšil, ostatní mu zatím nestačí

Charles Leclerc se před domácími příznivci v druhém tréninku vytáhl

GP Monaka: v druhém tréninku se nejlépe dařilo Leclercovi, Russell měl potíže, Red Bull nepřesvědčil

Lewis Hamilton v zádově v Austrálii

První trénink byl stříbrný. Díky Hamiltonovi

Red Bull bude muset zabrat, soupeři mu dýchají na záda

Monako bude podle Marka pro Red Bull náročnou výzvou, varuje před McLarenem i Ferrari

Speciální zbarvení McLarenu pro GP Monaka jako pocta Ayrtonovi Sennovi

McLaren vzdává hold Sennovi, do Monaka přijíždí ve speciálním zbarvení + VIDEO

Carlos Sainz přijíždí do boxů po svém vítězství v Austrálii

"Mohli jsme vyhrát," lituje Ferrari po nasazení novinek v Imole. Leclerc viní Red Bull a McLaren z 'podivností'

Lando Norris se stává sběratelem trofejí (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po závodě: GP Emilia Romagna - Norris lituje, ostatní doufají

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. LECLERC, 3. ... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama