DISKUZE K ČLÁNKU GP BELGIE: Hamilton na vrcholu, Ferrari na dně + VIDEO

Belgická trať je právem označována za jednu z nejzajímavějších a nejpoutavějších v seriálu mistrovství světa F1. V letošní poněkud atypické sezóně jenom potvrdila rozložení sil a především tragickou formu italské stáje z Maranella.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP BELGIE: Hamilton na vrcholu, Ferrari na dně + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 01.09.2020 08:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 30.08.2020 16:55
Myslím že na tohle se Alonsovi dívalo docela… »
» tom11 (Hlasovalo 6 lidí) 30.08.2020 16:57
dneska škoda Sainze a moc mě mrzí odstoupení… »
» Alnety (Hlasovali 5 lidé) 30.08.2020 17:21
3. McLaren 68 bodů 4. Racing Point 66 bodů 5.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Takže něco jako výbuch motoru, který od sebe vyhodil do luftu výfuk a přilehlé díly?

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • HellHogr

        HellHogr

        86.49.252.XXX
        Tak Sainz byl moc blízko Rencku, tohle CA nemohl dovolit

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Ferda

          Ferda

          46.47.176.XXX
          No to nevím. Leda by se Cyril těšil na tetování tak moc. 12

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • HellHogr

            HellHogr

            86.49.252.XXX
            Samozřejmě nadsázka, jenže Sainz nastoupí se třetím motorem na Monze a to zbývá 10 závodů ..

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Ferda

              Ferda

              46.47.176.XXX
              Pentle to spraví. Určitě nebude jediný, takže se to časem vyrovná.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • daaviid23

                daaviid23

                91.245.26.XXX
                Graham by ti vysvětlil, že je ho potřeba za nadbytečný motor trestat víc 18

                + 1 / − 1

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Ferda

                  Ferda

                  46.47.176.XXX
                  Kyjem? 12

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                • GRAHAM

                  GRAHAM

                  109.81.213.XXX
                  Klídek Davídku ...trestat jsem chtěl za úplně jinou věc. Že jsi to.nepochopil a je to na tebe moc složité za to já opravdu nemohu. 13

                  + 1 / − 2

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • daaviid23

                    daaviid23

                    90.182.169.XXX
                    Chtěl jsi trestat za použití nadměrného počtu motorů za sezonu a Sainz pravděpodobně použije více motorů, takže se ti to pěkně vrátilo 13

                    + 0 / − 1

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit
                    • GRAHAM

                      GRAHAM

                      109.81.213.XXX
                      Nelži tu, chtěl jsem tretat jen ty co pojedou úmyslně na více motorů s tím, že pak mohou mít větší průměrný používaný výkon během závodů a to včetně četnějšího využítí párty módů. Takže nepořekrucuj a nelži tady....

                      + 0 / − 1

                      ohodnotit kladně záporně

                      Reagovat Nahlásit
                      • daaviid23

                        daaviid23

                        90.182.169.XXX
                        No a jsme u toho, jak poznáš úmysl? Chtěl jsi to naroubovat na RB s Hondou...Honda dá výšší výkon a tím opotřebuje víc motor a ten odejde dřív. Ale nedokážeš nikomu tenhle úmysl.

                        + 0 / − 0

                        ohodnotit kladně záporně

                        Reagovat Nahlásit
                        • GRAHAM

                          GRAHAM

                          109.81.213.XXX
                          Ano rozpoznat by byl oříšek....Pochybuju ale, že třeba Honda by destrukci motoru dělala úmyslně. Pokud použiješ 4tý motor, ty původní tři by jsi měl mít nefunkční, což se nedělo.
                          Jinak ano RB takhle použitím 5 motorů zvyšoval výkon svých jednotek a zároveň mohl používat silenější režim, než kdyby měl motor na 7 závodů. To se všeobecně ví.....kdyby i tak neměla Honda ztrátu, určitě by se to řešilo. Protože přesto i tak měla Honda výkonovej deficit, nikdo to neřeši

                          A věz že teď s jednou motorovou mapou se to možná začne přisněji sledovat. 5 motorů by byla velká výhoda.....

                          + 0 / − 0

                          ohodnotit kladně záporně

                          Reagovat Nahlásit
      • Miroslav D.

        Miroslav D.

        194.228.59.XXX
        Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

        + 0 / − 1

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 1

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
  • Mansell_fan

    Mansell_fan

    37.188.238.XXX
    Je tu ještě jedna teorie která se objevuje a docela zajímavá. Dohoda Ferrari a FIA spočívá v tom, že Ferrari letos postavilo motor přesně dle předpisů a FIA má tak benchmark dîky kterému vidí jak ostatní motoráři předpisy porušují. Navíc Ferrari FIA odhaluje šedé zóny či jasná porušení direktiv (třeba v oblasti ERSu) a dává přesný popis jejich fungování a maskování. Díky tomu může FIA cíleně upravovat regule. Z lupiče se stal policajt, který na to z krátkodobého hlediska sice doplatí (což je onen "trest" za loňský rok) ale v delším horizontu může ostatním výrobcúm motorů dost zatopit a sám z toho profitovat. Zákaz módů motorů i informace o ERS které si FIA vyžádala od všech výrobců jsou první plody společné práce. Ano, je to trochu machiavellistické, ale nakonec Ferrari pochází z Itálie
    13

    + 1 / − 2

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Jezdí spolu čtvrtý rok - bude to platit i v tom pátém?

Staronový mistr přiznává: Přehodnotil jsem své působení v Red Bullu. Na paškál se dostal i Pérez

Max Verstappen se zařadil po bok pětice pilotů se čtyřmi a více mistrovskými tituly

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: Spontánní gratulace k Verstappenovu čtvrtému titulu

Ne vždy je vše sluncem zalité jako na stupních vítězů v Austrálii - o osm měsíců později létala éterem zvučná slova

Leclerc se vztekal, Vasseura to vůbec nezajímá. Radiokomunikace se lehce červenala

Lewis Hamilton získal ocenění Pilota dne a nadchl bojovným výkonem (ilustrační foto)

Nadvláda Mercedesů v Las Vegas, Verstappen proměnil hned první matchball

Pierre Gasly pokračuje v dobrých výsledcích (ilustrační foto)

PROHLÁŠENÍ po kvalifikaci v Las Vegas: všichni se shodují, že v závodě bude možné vše

George Russell si vyjel letošní třetí pole-position

Kvalifikaci v Las Vegas provázely trosky - Williams a Pérez prožili další černý víkend, fantastický výkon Russella v čele

Lance Stroll bude očekávat, zda defekt jeho vozu bude do kvalifikace možné opravit

Třetí trénink v USA nevybočil z „normálu“ - poněkud humorný závěr nesebral Mercedesu prvenství

Alexander Albon v druhém tréninku strávil více času v boxech (ilustrační foto)

Druhý trénink v Las Vegas noční můrou pro Williams, v čele opět Hamilton

Lewis Hamilton si v prvním tréninku připomněl „staré časy“

V Las Vegas pod nadvládou Mercedesu - první trénink opanoval Hamilton

Ferrari SF-24 Carlose Sainze na startovním roštu

"Las Vegas nám bude sedět více než McLarenu." Ferrari zaútočí na titul

  • Pátek

    • 1. Trénink (15:30 - 16:30)
    • Kvalifikace (19:00)
  • Sobota

    • 2. Trénink (15:30 - 16:30)
    • 1. Závod (19:30)
  • Neděle

    • 2. Závod (18:00)

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. NORRIS, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama