DISKUZE K ČLÁNKU GP BELGIE: Hamilton na vrcholu, Ferrari na dně + VIDEO

Belgická trať je právem označována za jednu z nejzajímavějších a nejpoutavějších v seriálu mistrovství světa F1. V letošní poněkud atypické sezóně jenom potvrdila rozložení sil a především tragickou formu italské stáje z Maranella.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP BELGIE: Hamilton na vrcholu, Ferrari na dně + VIDEO

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 111, poslední 01.09.2020 08:54 Vložte komentář

Nejlepší názory

» Situs (Hlasovalo 6 lidí) 30.08.2020 16:55
Myslím že na tohle se Alonsovi dívalo docela… »
» tom11 (Hlasovalo 6 lidí) 30.08.2020 16:57
dneska škoda Sainze a moc mě mrzí odstoupení… »
» Alnety (Hlasovali 5 lidé) 30.08.2020 17:21
3. McLaren 68 bodů 4. Racing Point 66 bodů 5.… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Trhni si nohou.....a dej si další pívo. 11

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

77.236.208.XXX
Porovnání zcela mimo mísu....jablka a hrušky. 12 Nepřesvědčil jsi....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Že Mercedesy neujely je diskutabilní... Šetří se motory, pneumatiky, převodovky... Zkrátka aktuální éra není o tom jestli vyhraješ o 1 sec nebo o 1 kolo... Obojí je přijatelné, ani jedno nemusí nic znamenat... K čemu ti je dominantní vítězství, když nedojedeš další závod ?

F2 sleduji taky... Není to špatné, ale není to to co bych chtěl... Kdyby to měla být ta hlavní série, tak nemám zájem... Mě baví série, kde je jasně daná hierarchie a tedy na každý závod se dívám s nějakým předpokladem... Tzn. tenhle okruh by měl sedět RB => Max vyhraje => Ok to jsem čekal ; Vyhraje Mercedes => Vážím si toho více, když uspěl i tam, kde se to nečekalo... A stejně tak mi vyhovuje, že máme hierarchii týmů a sledujeme, kdo se dostane např. do Ferrari (Asi největší stálice na špici)... V F2 je ti jedno kdo kde jezdí...

Formát F2 dobrý pro naladění, ale jako hlavní chod chci fungující F1... Kde si každý jede svůj závod, svůj příběh... Nakonec to umožňuje, že oslavujeme Gaslyho za 8. místo, protože s AT to je za daných okolností úspěch...

A k tomu dalšímu nevím moc co říct... F1 je technologická soutěž... Každá technologická soutěž časem vede k tomu, že eliminuje účastníky až na absolutní špičku... Tzn. do většiny takovýchto odvětví je extrémně těžké proniknout a udržet se v nich...

Pokud má F1 fungovat jako show, tak to bez regulací a nových pravidel nikdy nemůže fungovat. Být to na volném trhu, tak je F1 dávno mrtvá a soupeří se v něčem jiném...

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
NickickiN

NickickiN

109.105.39.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.176.196.XXX
Hm, nevím, v Belgii Mercedesy neujely o parník a Renault byl zdánlivě na dostřel RB ... a přesto to nebyl nijak výživný závod. Všichni se Mercedesu už roky blíží. Jednou víc, jednou míň. Ale vyloženě před nimi už léta nebyl nikdo. Už léta je F1 plná různých berliček a stejně je chromá. Udělají se velké změny v pravidlech, jeden tým to 100% využije a ostatní se jen koukají. Jo F1 má být show, ale permanentní unifikování, omezování, snižování nákladů atd nikdy nepovede ke show. Možná je Mercedes prostě až moc dobrý, ale trestat někoho za dobrou práci je blbost. Stejně tak jako těm chromým uměle pomáhat. Kdo ví, třeba se éra F1 chýlí ke konci. Dnes mi F2 přijde zajímavější. Dost možná díky stejným autům. Takže buď by F1 měla být jako F2 - kompletně unifikovaná a nebo naopak by měl být větší prostor pro inovace a speciální řešení. Se současnými pravidly je F1 prostě chromá a impotentní a čím víc berliček dostane, tím to spíš bude víc vidět.

+ 2 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

85.162.8.XXX
Nepomůže jim to k tomu, aby Mercedes začali porážet, ale dá jim to šanci se přiblížit... Což je můj hlavní záměr... Jasně, že zákaznické týmy nebudou mít prostředky na to, aby vyvinuly, tak dokonalé zavěšení jako Mercedes... Nebo know how aby využili PJ tak jako tovární týmy... Ale každá desetina, o kterou se přiblíží bude dobrá pro show...

Problém není, že Mercedes vyhrává (Alespoň pro mě ne)... Problém je, že je natolik před ostatními, že o to ani na trati nebojuje...

Víš co, je v tom i jistá míra pokrytectví... Kde kdo tu spustí cosi o trestání úspěšných... Ale technické regule vozů F1 jsou rugulace jako blázen... Co to je zákaz dvojitých difuzorů, foukaných difuzorů, hmotových tlumičů, aktivního zavěšení nebo třeba poklic ? Příkladů by se dala najít celá řada.

A důvody... ? Nejčastěji úsporná opatření => Uzavřeme prostor, který by zejména bohatí mohli využít pro získání výhody... 2. nejčastější důvod... Ti a ti jsou v tomhle moc dobří, tak to zakážeme a ono se to srovná... Většina regulací je hnána touhou omezit ty úspěšné...

A tohle je už dnes běžnou součástí F1... A dalo by se namítnout, že není např. fér, že Mercedes nebude již moc využívat systém DAS... Do kterého investoval tolik a prostředků... Nikdo to tak nebere... Ale názor, že ti nejlepší by měli ve vývoji zvolnit je málem komunistický...

F1 má být hlavně sport a show... Když nebude zajímavá, tak dopadne jako kolová... Všichni přepnou na jiný kanál... 18

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Jindrich K.

Jindrich K.

89.176.196.XXX
Upřímně blbost, furt jsou to berličky. Pokud na to máš jsi úspěšný, pokud na to nemáš budeš stejně neúspěšný. Týmy co jsou dole, víceméně říkají, že jejich problém je komplexní a nebo že vlastně neví ... Takže jim pár žetonů navíc nepomůže. Leda by postavili nové auto. A to by nebylo ekonomicky moc dobré.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Miroslav D.

Miroslav D.

194.228.59.XXX
Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Ano rozpoznat by byl oříšek....Pochybuju ale, že třeba Honda by destrukci motoru dělala úmyslně. Pokud použiješ 4tý motor, ty původní tři by jsi měl mít nefunkční, což se nedělo.
Jinak ano RB takhle použitím 5 motorů zvyšoval výkon svých jednotek a zároveň mohl používat silenější režim, než kdyby měl motor na 7 závodů. To se všeobecně ví.....kdyby i tak neměla Honda ztrátu, určitě by se to řešilo. Protože přesto i tak měla Honda výkonovej deficit, nikdo to neřeši

A věz že teď s jednou motorovou mapou se to možná začne přisněji sledovat. 5 motorů by byla velká výhoda.....

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
daaviid23

daaviid23

90.182.169.XXX
No a jsme u toho, jak poznáš úmysl? Chtěl jsi to naroubovat na RB s Hondou...Honda dá výšší výkon a tím opotřebuje víc motor a ten odejde dřív. Ale nedokážeš nikomu tenhle úmysl.

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
To by se ale řešilo..... 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Úhel pohledu....souboje byli perfektní.Holt nelegální....co už, nejde vrátit tajm. 12

+ 0 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Jo jasně, mít více peněz na investice do monopostů, motorů, počitačů a lidí , techniků je trestání úspěných. Máme tam v F1 soukromé týmy a automobilky , jo to fakt nevymyslíš..... to je kvalitní názor. 11

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Fanda.LH

Fanda.LH

160.218.65.XXX
To není trestání úspěšných, ani to není zvýhodňování neúspěšných...

Trestání úspěšných bych bral jako např. váhový hendikep => Jsi rychlý, tak ti naložíme 10+kg a to tě nutně zpomalí...

Zvýhodňování neúspěšných bych bral jako např. ok máme tady pravidlo, které zakazuje to a to, omezuje to a to, ale na vás se to nevztahuje... => Jsi pomalý, tak ti povolíme něco co tě nutně zrychlí... Např. měkčí pneu v kvalifikaci, nižší váhový limit, menší omezení aero atd. atd.

To o čem mluvím je, že čím více vzadu jsi, tím větší dostaneš prostor tu ztrátu dohnat... Což se ti může, ale ani zdaleka nemusí podařit... Je to prostě jako ve škole... Někdo se na jedničku učí 5 min, jiný 5 dní... Mercedes zajel na jedničku, není důvod, aby se dále učil...

Zbytek nehodnotím...

+ 1 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
GRAHAM

GRAHAM

109.81.213.XXX
Nelži tu, chtěl jsem tretat jen ty co pojedou úmyslně na více motorů s tím, že pak mohou mít větší průměrný používaný výkon během závodů a to včetně četnějšího využítí párty módů. Takže nepořekrucuj a nelži tady....

+ 0 / − 1

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
HellHogr

HellHogr

86.49.252.XXX
Sedět v tom Ferrari Alonso tak mají titul

+ 1 / − 2

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit
Situs

Situs

88.102.38.XXX
Tak já si třeba rokem 2018 přijdu naopak oklamán než že bych si ho zpětně vážil, má to celé zpětně u Ferrari hodně trpkou pachuť.

+ 1 / − 0

ohodnotit kladně záporně

vlákno Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Nico Rosberg a Lewis Hamilton těsně za sebou

"Škody po vzájemných kolizích jsme s Lewisem museli od Barcelony 2016 hradit," prozrazuje Rosberg

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

SPRINT ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprintu v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama