DISKUZE K ČLÁNKU GP MAĎARSKA: Hamilton na pohodu, ujal se vedení v klasifikaci

Řízením pandemie si maďarská Grand Prix okusila také jednou pocit figurovat v úvodních závodech šampionátu. Ovšem podle toho, co se dělo na trati, to spíš vypadalo na silně pokročilý status. Neboť poměr sil se nijak výrazně nezměnil.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: GP MAĎARSKA: Hamilton na pohodu, ujal se vedení v klasifikaci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 131, poslední 24.07.2020 16:17 Vložte komentář

Nejlepší názory

» HellHogr (Hlasovalo 9 lidí) 20.07.2020 13:33
Včera po závodě se Hamilton opřel do FIA a jezdců… »
» Pepino60 (Hlasovali 5 lidé) 19.07.2020 17:24
Dnešní závod nebyl sice takové vzrůšo jako ten… »
» daaviid23 (Hlasovali 4 lidé) 19.07.2020 17:31
Chtěl jsem se už začít spravedlivě rozčilovat na… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Duncan66

    Duncan66

    86.49.247.XXX
    Jak se vubec posuzuje, zda jde o mokry zavod a piloti musi startovat na mokrych? Je to taky ciste subjektivni hodnoceni o pocitu toho kdo o tom rozhoduje, jako vetsina netechnickych pravidel F1, nebo je to nejak striktne dano na zaklade konkretnich parametru vlkosti vzduchu, mnozstvi vody na trati atp.? Prijde mi, ze vedeni zavodu timto pravidlem opet dela z pilotu a jejich tymu nesvepravne degeny, kteri nepoznaji, jake pneu budou nejlepsi v dane situaci....

    + 1 / − 1

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • Jirka_1

      Jirka_1

      217.30.64.XXX
      Když se vyhlásí mokrý závod, padá nutnost použít pneu podle Q2. A mám dojem, že pak neplatí nutnost měnit dvě rozdílné suché směsi.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        86.49.247.XXX
        Ja se ptal na neco uplne jineho 03

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Jirka_1

          Jirka_1

          217.30.64.XXX
          Také jsem ti něco jiného odpověděl... 13

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            86.49.247.XXX
            To je mi ale na dve veci, vime? 13

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Jirka_1

              Jirka_1

              217.30.64.XXX
              Smiř se s tím, že mnoho věcí na světě nemá logické opodstatnění. Navíc - na předpis mokrých gum ještě nikdo neumřel... 04

              + 1 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                86.49.247.XXX
                Logika tam je, ja jen chtel vedet, zda jde ciste o rozhodnuti na zaklade subjektivnich pocitu, nebo je to nejak jasne definovano.
                Jinak kdyz jsme u konspiracnich teorii, tak vyhlaseni zavodu mokrym by slo chapat jako napr. umyslnou snahu zdramatizovani zavodu, protoze Mercedesy mely startovat puvodne na strednich pneu, ktere se ukazaly jako mnohem lepsi varianta, nez mekke.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
    • Ferda

      Ferda

      46.47.176.XXX
      Základní kriterium mokrého závodu jsou pohledy komisařů. Mokrý závod pak znamená, že všichni musí startovat ma mokrých, případně přechodných.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
    • Miroslav D.

      Miroslav D.

      194.228.59.XXX
      Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
      • Duncan66

        Duncan66

        86.49.247.XXX
        A kde tvrdim, ze mi neco z toho co uvadis jasne neni? Tobe by asi nevadilo, ani kdyby vedeni zavodu rozhodovalo o tom, jak si maji piloti a pracovnici tymu utirat zadele a ze pri jidle maji pouzivat nuz a vidlicku prave tak a tak a nikdy jinak..... 02

        + 0 / − 0

        ohodnotit kladně záporně

        Reagovat Nahlásit
        • Miroslav D.

          Miroslav D.

          194.228.59.XXX
          Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

          + 0 / − 0

          ohodnotit kladně záporně

          Reagovat Nahlásit
          • Duncan66

            Duncan66

            86.49.247.XXX
            Pro mene chapave tedy znovu: Jde ciste o posouzeni subjektivni, nebo je dano predem stanovenymi konkretnimi parametry v pravidlech, jako napr. jasna definice kritickeho mnozstvi vody na trati atp.???

            + 0 / − 0

            ohodnotit kladně záporně

            Reagovat Nahlásit
            • Miroslav D.

              Miroslav D.

              194.228.59.XXX
              Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

              + 0 / − 0

              ohodnotit kladně záporně

              Reagovat Nahlásit
              • Duncan66

                Duncan66

                86.49.247.XXX
                Zbytecne to na zaver ucelove prekrucujes, evidentne mas velkou potrebu si neco v debate se mnou dokazovat, ale to je tvuj problem 13
                O zivot muze jit teoreticky v kazde zivotni situaci a mnoha z nich se to deje i prakticky.
                Jinak jsi vystihl podstatu, kterou prave kritizuji. Podelany poradatel, FIA a vedeni zavodu jsou neskutecne zbabeli a opatrni, jako by pripadna vazna nehoda znamenala konec sveta nebo minimalne konec F1. Zrejme je to asi vsemi temi smlouvami plne pravnickych vychytavek a tak je kazdy podelany z pripadnych pravnich tahanic a placeni odskodneho za chyby jinych, tedy pilotu a jejich tymu.
                Pokud ti prijde v poradku, ze SC vyjizdi v situaci, kdy je auto sto metru mimo trat a behem minuty zmizi za ochrannou barierou, tak se zrkatka nemame o cem bavit.

                + 0 / − 0

                ohodnotit kladně záporně

                Reagovat Nahlásit
                • Miroslav D.

                  Miroslav D.

                  194.228.59.XXX
                  Uživateli bylo zakázáno přispívání do diskuzí. Opakovaně porušoval podmínky diskuze.

                  + 0 / − 0

                  ohodnotit kladně záporně

                  Reagovat Nahlásit
                  • Duncan66

                    Duncan66

                    86.49.247.XXX
                    "Dej všem svobodu a máš Anarchii...." jsou tvoje slova, nikoli moje. Nikdy a nikde jsem nepsal nic o tom, ze by nemely byt zadne pravidla. Jinak odpovidas zcela prokazatelne na neco jineho, ale to resit s nekym jako ty, co si v diskuzi potrebuje dokazovat svoje ego a musi "vyhrat" za kazdou cenu je zbytecne. Takze se mej a az ti vychladne hlava, tak bys mohl nahodit telemetrii Hamiltonova a Albonova vozu pri kolizi v Rakousku, jak ses s tim nekde chlubil... 13

                    + 0 / − 0

                    ohodnotit kladně záporně

                    Reagovat Nahlásit

Aktuálně

Havárie po prvním restartu GP Číny 2024

Piastri zkritizoval Strolla, McLaren zjišťuje, proč byl v Číně tak rychlý + VIDEO

Lewis Hamilton se v letošním ročníku nadále trápí

PROHLÁŠENÍ PO ZÁVODĚ: U Red Bullu se slaví, nadšený je i Norris

Daniel Ricciardo dostal postih pro příští závod (ilustrační foto)

Tresty v Šanghaji i po závodě, potrestán je i Ricciardo

Lando Norris se možná překvapivě vklínil mezi dominantní Red Bully (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Drama uprostřed závodu míchalo pořadím, Verstappen byl opět na vlastní vlně

Max Verstappen zajistil Red Bullu jubilejní sté pole position (ilustrační foto)

SPRINT ČÍNY - Prohlášení po sprintu a kvalifikaci. Red Bull slaví, ostatní opatrně doufají

Max Verstappen a Sergio Pérez v Bahrajnu

Kvalifikační double Red Bullu, Hamilton vyhořel

Fernando Alonso se stal smutným hrdinou sprintu (ilustrační foto)

GP ČÍNY - Sprint ovládl Verstappen, dramatický boj o bronzovou příčku

Pohled na startovní rovinku v Číně

GRAFIKA: Startovní rošt sprintu v Číně - McLaren s Mercedesem z 1. řady

Norrisovi se podařilo ovládnout povětrnostní ruletu v Šanghaji (ilustrační foto)

Kvalifikaci sprint v Číně ovlivnil déšť a traťové limity, Norrisovi pršelo štěstí

Lance Stroll využil podmínek na trati

V Číně hořelo, trénink rozhodly poslední minuty, vynesly na piedestal Strolla

Průběžné pořadí šampionátu:

1. VERSTAPPEN, 2. PÉREZ, 3. L... Celé pořadí

dní | hod | min | sek

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama